Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, neon_sun skrev:

Hm, vurderer det, men det er mye penger og jeg jobber de dagene. Får tenke litt til 😂

Koster ca like mye som en kinotur:) Men irriterende at det ikke går an å bruke oppsparte coins.

Anonymkode: ccc03...157

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, neon_sun skrev:

Hm, vurderer det, men det er mye penger og jeg jobber de dagene. Får tenke litt til 😂

Synes ikke det er så dyrt jeg, det er jo over to dager og det skal jo være mye "fancy" greier, så jeg tenker det er verdt det. Blir nok første og siste gang vi får med oss en pokemon go fest. :P Men hvis du skal jobbe hele dagen så går du vel glipp av det hele så da blir det jo  meningsløst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Synes ikke det er så dyrt jeg, det er jo over to dager og det skal jo være mye "fancy" greier, så jeg tenker det er verdt det. Blir nok første og siste gang vi får med oss en pokemon go fest. :P Men hvis du skal jobbe hele dagen så går du vel glipp av det hele så da blir det jo  meningsløst.

Nei, jeg skal jo ikke jobbe, det er j jo en helg 😂 kjøper det nok, hater å gå glipp av ting 🙉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, neon_sun skrev:

Nei, jeg skal jo ikke jobbe, det er j jo en helg 😂 kjøper det nok, hater å gå glipp av ting 🙉

Samme her, må liksom få det med meg, og kjenner jo en del som var i Tyskland (eller hvor det var) forrige år som synes det var kjempegøy...men de er kanskje hakket over interessert enn meg da. :P Men nå prøver vi iallfall. :)

 

Endret av FrøkenMånestråle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke spilt dette på to år ca, men så fikk jeg det for meg at jeg skulle åpne spillet for å se om det fremdeles var noe liv. Mye er nytt og jeg kjenner ikke helt igjen alt, men mye er fremdeles som det var. Så ufattelig mange nye Pokemon som har kommet! Så er det dette med venner. Jeg husker jo at jeg kunne legge til venner sist jeg spilte, men gadd liksom ikke å bry meg noe med det. Nå har jeg jo flere gaver som jeg kan gi bort, men har ingen venner 😂 Hvordan legger jeg til venner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/14/2020 at 8:58 PM, Ms. Steele said:

Jeg har ikke spilt dette på to år ca, men så fikk jeg det for meg at jeg skulle åpne spillet for å se om det fremdeles var noe liv. Mye er nytt og jeg kjenner ikke helt igjen alt, men mye er fremdeles som det var. Så ufattelig mange nye Pokemon som har kommet! Så er det dette med venner. Jeg husker jo at jeg kunne legge til venner sist jeg spilte, men gadd liksom ikke å bry meg noe med det. Nå har jeg jo flere gaver som jeg kan gi bort, men har ingen venner 😂 Hvordan legger jeg til venner?

For å legge til venner så trykk på "trainer"-ikonet nederst til venstre, velg "friends" og så "add friend".  Der kan du taste inn andre sine trainer codes for å sende en venneforespørsel. Når de godtar så blir dere venner. Der ser du også din egen trainer code som andre kan legge inn for å sende en venneforespørsel til deg.

Det er nok av folk her som har lagt ut sine trainer codes hvis du bare går 10-20 sider tilbake i tråden.

Endret av daemi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen hjelpe meg med dette? Denne her har jeg stått fast på i evigheter. Uansett hvem jeg battler skjer det ikke noe. Hva gjør jeg feil? 
 

 

9271C752-5DC3-4FE6-99DA-3B49F9B1D312.jpeg

Anonymkode: 53c60...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen hjelpe meg med dette? Denne her har jeg stått fast på i evigheter. Uansett hvem jeg battler skjer det ikke noe. Hva gjør jeg feil? 
 

 

9271C752-5DC3-4FE6-99DA-3B49F9B1D312.jpeg

Anonymkode: 53c60...bc5

Hva heter du? 

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva heter du? 

Anonymkode: 2fb0a...e82

Sorry, leste litt fort og trodde du trengte noen å battle med. Team leader er noe annet. Husker ikke nøyaktig hvordan du gjør det. Prøv å Google :)

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!! Det var det som skulle til! Da kan jeg endelig gå videre på den 😊😊

Anonymkode: 53c60...bc5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen fler her som spiller i Fredrikstad? Hvordan håndterer dere han som har fler lv 40 kontoer og har alle gymmene i byen hele tiden? Det er så synd at en person skal ødelegge for alle andre. Jeg har lyst til å spille noen gyms men det er så lite motiverende å spille mot 3000cp chansey og togekiss som blir mata med berries hver runde og min pokemon blir slått ut i løpet av 30 sekunder. 

Anonymkode: 05b60...657

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen fler her som spiller i Fredrikstad? Hvordan håndterer dere han som har fler lv 40 kontoer og har alle gymmene i byen hele tiden? Det er så synd at en person skal ødelegge for alle andre. Jeg har lyst til å spille noen gyms men det er så lite motiverende å spille mot 3000cp chansey og togekiss som blir mata med berries hver runde og min pokemon blir slått ut i løpet av 30 sekunder. 

Anonymkode: 05b60...657

Slike er det jo overalt, synes ikke de ødelegger alltid noen som er mer engasjerte enn andre, er jo ikke annet å gjøre enn å fortsette å ta gymmene. Man kan jo ikke mate mer enn 10 bær om gangen pr. pokemon i gymmen og så må man vente litt. Så da er det om å gjøre å ta gymmen når man har sjansen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer aldri oppgaven med å bekjempe team leader Cliff! 🙈 Hvordan i alle dager har dere klart det?! Har stått fast på oppgaven i månedsvis (og prøver sjelden for hver gang jeg møter Cliff så dåner alle Pokemon’ene mine og jeg må samle revive i evigheter for å gjenopplive alle 🙈)

Anonymkode: 18264...2bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, FrøkenMånestråle said:

Slike er det jo overalt, synes ikke de ødelegger alltid noen som er mer engasjerte enn andre, er jo ikke annet å gjøre enn å fortsette å ta gymmene. Man kan jo ikke mate mer enn 10 bær om gangen pr. pokemon i gymmen og så må man vente litt. Så da er det om å gjøre å ta gymmen når man har sjansen. 

Men min pokemon blir slått ut etter 30 sekunder og det er da umiddelbart da ny 3000cp snorlax, togekiss og chansey som blir matet med nye bær som er en 30-40 minutters kamp som koster meg alle mine revives. 

Det er ikke mulig å spille gyms i mitt område og jeg synes det er så ergerlig å ikke kunne tjene pokecoins uten å måtte reise ut av byen. 

Anonymkode: 05b60...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer aldri oppgaven med å bekjempe team leader Cliff! 🙈 Hvordan i alle dager har dere klart det?! Har stått fast på oppgaven i månedsvis (og prøver sjelden for hver gang jeg møter Cliff så dåner alle Pokemon’ene mine og jeg må samle revive i evigheter for å gjenopplive alle 🙈)

Anonymkode: 18264...2bb

Først pleier jeg å finne ut hvilke mons han har, og så setter jeg opp laget mitt ut i fra det. Her er en guide:
https://pokemongohub.net/post/guide/rocket-leader-cliff-counters/

Bruker denne før jeg battler også, og satser på at jeg har valgt riktig, ellers så justerer jeg etterhvert.

Anonymkode: 88600...5f1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så helt plutselig har jeg fått en haug med ting jeg ikke aner hvor kommer fra. Max revive, max potion, ultra balls og alle mulige berries. Har nå 61 ting mer enn det jeg egentlig har plass til. Det står ingenting under verken news eller i journal og jeg spant en gym for 40 minutter siden så det har skjedd etter det en gang. Noen som vet hvor dette kan ha kommet fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, daemi skrev:

Så helt plutselig har jeg fått en haug med ting jeg ikke aner hvor kommer fra. Max revive, max potion, ultra balls og alle mulige berries. Har nå 61 ting mer enn det jeg egentlig har plass til. Det står ingenting under verken news eller i journal og jeg spant en gym for 40 minutter siden så det har skjedd etter det en gang. Noen som vet hvor dette kan ha kommet fra?

Du har ikke gått opp i level? 

Anonymkode: dc397...535

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2020 den 17.59, AnonymBruker skrev:

Først pleier jeg å finne ut hvilke mons han har, og så setter jeg opp laget mitt ut i fra det. Her er en guide:
https://pokemongohub.net/post/guide/rocket-leader-cliff-counters/

Bruker denne før jeg battler også, og satser på at jeg har valgt riktig, ellers så justerer jeg etterhvert.

Anonymkode: 88600...5f1

Takk for link! 👍 Bare dumt jeg akkurat forsøkte å battle Cliff og nå behøver revive til 2 av Pokemon’ene jeg bør bruke (hadde litt feil rekkefølge på de da jeg battla) 

Anonymkode: 18264...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...