Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok, tok meg litt tid, men mye mindre enn jeg trodde, en Duskull dukket opp 🥳🥳

Fikk meg da en Groudon 🥳🥳 men enda ingen shiny pokemon i disse theowback challanges 🥺

Føler alle andre finner shinies hele tiden, helt random, broren min fikk shiny MewTwo i kanto throwback 🙀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, padawan skrev:

er det bare hos meg det har gått ball i sorteringen på venner som har gitt gaver?

Hos meg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.5.2020 den 21.29, Ariana807 skrev:

Ok, tok meg litt tid, men mye mindre enn jeg trodde, en Duskull dukket opp 🥳🥳

Fikk meg da en Groudon 🥳🥳 men enda ingen shiny pokemon i disse theowback challanges 🥺

Føler alle andre finner shinies hele tiden, helt random, broren min fikk shiny MewTwo i kanto throwback 🙀

Er det Groudon man får nå? Jeg har prøvd i to dager å finne en ghost type, men virker umulig... Selv om jeg er våken midt på natta og bruker incense. Groudon har jeg heldigvis fra før da.

Anonymkode: 3533f...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det Groudon man får nå? Jeg har prøvd i to dager å finne en ghost type, men virker umulig... Selv om jeg er våken midt på natta og bruker incense. Groudon har jeg heldigvis fra før da.

Anonymkode: 3533f...a9f

Ja var han som dukka opp, jeg hadde kun Kyoger fra før, så enda en ny pokemon i pokedexen 😄Men hadde lest feil og trodde det var Vizerion vi fikk, så ble egentlig litt skuffa 😅

Men det kryr nå av duskull rund om kring her hos meg. Ellers så er det jo raids med noen ghosts også nå 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Ariana807 skrev:

Noen andre som ikke får opp noen oppgave i «Hoenn challange»? 
 

4F283DB0-D343-48B7-B0A2-C3160CD19F7A.jpeg

Jepp. Men er ferdig med den. Så antar det er derfor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, miss summers skrev:

Jepp. Men er ferdig med den. Så antar det er derfor? 

Har akkurat kommet hjem fra jobb, og den ble nettopp tilgjengelig. Har ikke hatt sjanse til å begynne, ihvertfall ikke fullføre den 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ariana807 skrev:

Har akkurat kommet hjem fra jobb, og den ble nettopp tilgjengelig. Har ikke hatt sjanse til å begynne, ihvertfall ikke fullføre den 😅

Jøss! Den ga Groudon i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, miss summers skrev:

Jøss! Den ga Groudon i alle fall. 

:klo: nå er det jeg som er forvirra. Joda jeg har jo gjort den med Groudon som belønning. Men ... den ble jo tilgjengelig for en uke siden. Burde det ikke vært en «ny» en som startet i dag da? :klo: nå forstår jeg ingenting 😅 var super klar for en ny uke med en ny throwback challange, men da går den samme på repeat denne uken da...

Ser at det står «ends in 21 hours». Jeg har jeg nok sett feil 😅 Sverger det sto at det var en ny challange tilgjengelig nå nettop. Men kommer sikkert da en ny en i moren 😄

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har gjort ferdig Sinnoh challenge og kan si hva man får til slutt? 
 

Jeg gikk glipp av ho-oh...igjen 🥺

 

Nå skal jeg sjekke IV og ta en heftig sletterunde. Hva gjør dere egentlig, når dere har nok candy til å evolve, men bare dårlige pokiser? Til nå har jeg evolvet likevel, bare for å fylle pokedexen, men det var kanskje dumt det. Jeg taper alle kampene mine i battles 🙈

Anonymkode: 53c60...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har gjort ferdig Sinnoh challenge og kan si hva man får til slutt? 
 

Jeg gikk glipp av ho-oh...igjen 🥺

 

Nå skal jeg sjekke IV og ta en heftig sletterunde. Hva gjør dere egentlig, når dere har nok candy til å evolve, men bare dårlige pokiser? Til nå har jeg evolvet likevel, bare for å fylle pokedexen, men det var kanskje dumt det. Jeg taper alle kampene mine i battles 🙈

Anonymkode: 53c60...bc5

Har ikke fullført enda, for første «catch a ground type» ingen å finne, så «catch a ghost type», ingne å finne, så «catch a steel type» ingen å finne 😐

Men tror niantic hørte klagene på twitter i går. Det er kun 2 stk ground typer i denne generasjonen, og en av dem, hippo... (flodhesten) dukket opp nå i dag over alt. Var ikke å se i går, og jeg spretta 3 stk incence 😳

Så var det spøkelse. Trodde drifloon skulle spawne denne uken, men plutselig ut av ingensteds så dukket Misdeverus opp 🥳

Nå står jeg fast på «steel type». Men durant dukket opp en gang når jeg brukte incence i går, 1/180 pokemon 😬 Men jeg kan håpe. Er kanskje noen andre steel typer ute å går 🤞🏻

Men den pokemonen vi får til slutt er Cresselia 😄

Og i forhold til å evolve. Jeg bryr meg null komma nix og IV, jeg vil bare «catch em all». Så jeg går pur på CP, evolver den med høyest. Jeg er ikke noe kompetetive spiller, så for meg betyr det ganske lite 😄

Endret av Ariana807
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er akkurat det jeg også har gjort, men så ble dette med battle utbredt. Og jeg taper jo alt som er. 

Anonymkode: 53c60...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen legge meg til? Trenger flere venner.

4611 1758 5536

Anonymkode: 95b25...7b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Ariana807 said:

Har ikke fullført enda, for første «catch a ground type» ingen å finne, så «catch a ghost type», ingne å finne, så «catch a steel type» ingen å finne 😐

Høres ut som du har veldig dårlig lykke. Jeg har blitt ferdig med alle challengene på maks 2-3 timer, nesten litt kjedelig å bli ferdig med alt første dagen og måtte vente så lenge til neste.

Anonymkode: 14e86...768

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du har veldig dårlig lykke. Jeg har blitt ferdig med alle challengene på maks 2-3 timer, nesten litt kjedelig å bli ferdig med alt første dagen og måtte vente så lenge til neste.

Anonymkode: 14e86...768

Ikke bare meg, mange på twitter (da over hele verden), som klagde. Fikk en tilfeldig magnemite som dukket opp, takke være en gps som er helt bananas (jeg forflytter meg vist mens jeg sitter stille i sofaen).

Men jeg er ikke eneste uheldige. Har ikke være like uheldig med de andre. Da har det gått relativt greit å fullføre på noen timer. Men nå trengte jeg lang tid. Men ble ferdig i dag med den. Klar for community day i morgen. Hadde faktisk glemt det før jeg så nå at den var klar for asia nå 😅😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får man til curveball throw?

 

Anonymkode: f4082...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Make 3 great thrones gir gastly(ghost) og driftloon(ghodt) er mye ute når det blåser.

For Steel kan man enklest bruke magnetic lure.

 

Anonymkode: 8e201...f99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan får man til curveball throw?

 

Anonymkode: f4082...b9b

Hold fingeren på ballen og snurr rundt med fingeren slik at det kommer "stjernestøv" når du da kaster er det en Curveball.

Anonymkode: 8e201...f99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...