Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Har vært en grei dag. Startet ganske tregt, 1 seedot i løpet av de første 17 minuttene som dukket opp uten incence 😳 men lotad, shelder, wurple, skitty... mange andre og bare en seedot. Ja i løpet av de første 17 minuttene føltes dette ikke ut som en community day. Jeg er omringet av 4 pokestopper og 1 gym, så spawning burde ikke vært et problem.

Men det tok seg opp når gps-en som vanlig sluttet å vite hvor jeg var, og jeg fikk vandre litt rundt mens jeg lå i sofaen. Er relativt fornøyd 😄

040E745E-FFA1-462D-9765-7224BDD5E993.jpeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver å fullføre den Sinnoh-challengen, men det finnes jo ikke noen steel-type å fange! Så irriterende! Prøvde å sette opp en magnetic lure også, men det kom ingen. 😤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Luka_S said:

Jeg prøver å fullføre den Sinnoh-challengen, men det finnes jo ikke noen steel-type å fange! Så irriterende! Prøvde å sette opp en magnetic lure også, men det kom ingen. 😤

Bronzor kommer på spotlight hour i dag kl 18-19, så er bare å spille i noen minutter da så får du den garantert 😊

Anonymkode: 14e86...768

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bronzor kommer på spotlight hour i dag kl 18-19, så er bare å spille i noen minutter da så får du den garantert 😊

Anonymkode: 14e86...768

Ble litt lei meg da jeg leste dette en halvtime for sent. :ler: Jaja.

Anonymkode: 3533f...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Vanligvis gir jeg bort gaver til alle andre enn de som er best friends først for å øke nivået på vennskapene. Selv om jeg har 160 venner i PoGo har jeg nesten problemer med å gi bort alle jeg får om dagen (får jo en del av buddyen hver dag også). luksusproblem men nesten litt plagsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/26/2020 at 9:58 AM, Luka_S said:

Jeg prøver å fullføre den Sinnoh-challengen, men det finnes jo ikke noen steel-type å fange! Så irriterende! Prøvde å sette opp en magnetic lure også, men det kom ingen. 😤

Slet med den selv, men så var Bastiodon på et raid i nærheten

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hva som skjer nå? Throwback challange er ferdig og skulle det ikke komme noe mer? 

6EC86120-62BF-43CD-A4C1-D993ACD63507.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ariana807 skrev:

Noen som vet hva som skjer nå? Throwback challange er ferdig og skulle det ikke komme noe mer? 

6EC86120-62BF-43CD-A4C1-D993ACD63507.jpeg

Kommer en ny en på onsdag for de som har fullført alle 4. De som ikke har det kan kjøpe billett til den. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, neon_sun skrev:

Kommer en ny en på onsdag for de som har fullført alle 4. De som ikke har det kan kjøpe billett til den. 

Ok, takk for svar. Trodde det skulle være noe mer, men det skjedde jo ikke noe når den siste nå løp ut. Men bare jeg som ikke har fått med meg datoen 😅

Jeg har fullført alle, så jeg er super klar 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Ariana807 skrev:

Ok, takk for svar. Trodde det skulle være noe mer, men det skjedde jo ikke noe når den siste nå løp ut. Men bare jeg som ikke har fått med meg datoen 😅

Jeg har fullført alle, så jeg er super klar 😄

Ja, jeg og venta på noe mer 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg skuffa altså. Har spart på researchboksene en stund, gidder ikke flere shinx. I dag er det første juni. Og hva kommer ut av boksen? En shinx. :sur:

Anonymkode: 53c60...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittlei av Shinx jeg også. Etter at throwback-challengene var ferdige, orker jeg ikke å spille mer. Jeg rakk ikke alle, så jeg har ikke fått den bonuschallengen. Noen som vet om det kommer noe nytt snart?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har så ofte sagt til meg selv etter ukesvis med uinteressante Shinx at dette gidder jeg ikke mer.... Men alikevel er jeg innom å passer på dagsstreaken...... Har 7 dagen med merke i morgen... Spent på om det kommer noe nytt...

 

Burde vært en advarsel om at dette spillet er sterkt vanedannende

Endret av Dominas leketøy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Luka_S skrev:

Drittlei av Shinx jeg også. Etter at throwback-challengene var ferdige, orker jeg ikke å spille mer. Jeg rakk ikke alle, så jeg har ikke fått den bonuschallengen. Noen som vet om det kommer noe nytt snart?

Det kommer noe enda kjipere. Trapinch.. Det står i en oversikt på sidene til Niantic:)

Anonymkode: ccc03...157

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var supertreig med å fullføre Looming in the shadows special research og ble ikke ferdig med den før i starten av mai. Jeg vet at det finnes flere Team Go Rocket special research etter den, men den neste starter ikke hos meg. Er det sånn at hvis man ikke rekker å starte de innenfor måneden de kommer ut så får man aldri gjort dem? Eller må man gjøre noe for å starte de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke direkte inponert over den nye throwback challangen. Men kommer til å gjøre den 😅😂

Er ute nå for å klekke 15 egg 😳 og vinne 15 raids 🥵 ja, jeg får bare se hvor langt jeg kommer i dag. Jeg trenger at eggene klekkes, raids kan jeg klare hjemmenfra.

Men 15 var i meste laget, særlig å «vinne» 15 😐 ikke lett når man er alene å spiller 🙁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4/15 raids ferdig, 6/15 prøvd. Trenger flere 1 og 2 stjernes raid rundt meg, de med 3 stjerner er litt bobb-bobb om man klarer alene 😕 

Jeg er ikke mektig imponert over at vi må «vinne» 15 raids 🥵

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må lufte litt frustrasjon over go league. Jeg sliter så jævlig med å vinne.  Har nå spilt 140 runder og har 45 wins. 

Jeg har holdt meg for det meste til max 1500cp i lenger tid fordi der er det litt mer spennende og varierende motstandere. Jeg har gode pokemon med enten perfekt eller nær perfekt IV. Jeg har også god erfaring og kjennskap til pokemon battles etter mange år foran Gameboy og DS. 

Problemet er at jeg ALLTID starter med bakdel, om jeg starter med en gress pokemon vil jeg garantert møte en som starter med ild pokemon. Selvom vi er gjevne vil jeg tape på å være den første som må bytte for å parere. 

En runde valgte jeg bare vann pokemon ut av frustrasjon , jeg matchet da med en som kun hadde elektriske pokemon. 

Eneste måten jeg har klart å vinne noe med er å starte med umbreon som kan pumpe ut charged move hvert 3 sekund og tanke innkommende charges slik at motstanderen bruker opp skjoldene sine før meg.

Men nå får vi bare kjempe i 2500cp ligaen og jeg er tilbake og må finne en ny strategi mens jeg taper 4/5 kamper. Jeg leser guides på internet og har et team med ålreite mons men min perfect IV charizard møter alltid ground eller vann og jeg klarer ikke å snu det til en win. 

Jeg ønsker bare å være i nærheten av 50% wins. 

 

Anonymkode: 05b60...657

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg må lufte litt frustrasjon over go league. Jeg sliter så jævlig med å vinne.  Har nå spilt 140 runder og har 45 wins. 

Jeg har holdt meg for det meste til max 1500cp i lenger tid fordi der er det litt mer spennende og varierende motstandere. Jeg har gode pokemon med enten perfekt eller nær perfekt IV. Jeg har også god erfaring og kjennskap til pokemon battles etter mange år foran Gameboy og DS. 

Problemet er at jeg ALLTID starter med bakdel, om jeg starter med en gress pokemon vil jeg garantert møte en som starter med ild pokemon. Selvom vi er gjevne vil jeg tape på å være den første som må bytte for å parere. 

En runde valgte jeg bare vann pokemon ut av frustrasjon , jeg matchet da med en som kun hadde elektriske pokemon. 

Eneste måten jeg har klart å vinne noe med er å starte med umbreon som kan pumpe ut charged move hvert 3 sekund og tanke innkommende charges slik at motstanderen bruker opp skjoldene sine før meg.

Men nå får vi bare kjempe i 2500cp ligaen og jeg er tilbake og må finne en ny strategi mens jeg taper 4/5 kamper. Jeg leser guides på internet og har et team med ålreite mons men min perfect IV charizard møter alltid ground eller vann og jeg klarer ikke å snu det til en win. 

Jeg ønsker bare å være i nærheten av 50% wins. 

 

Anonymkode: 05b60...657

Jeg opplever mye av det samme. Jeg vant en del i starten, men nå er jeg heldig hvis jeg vinner 2 av 5 og møter nesten alltid mons som har en fordel ovenfor mine uansett hva jeg velger, enten ved type eller type moves. Kan f.eks. starte med vaporeon og så bli glad fordi motstanderen starter med arcanine for så å bli skuffa fordi motstanderens arcanine banker meg med electric type moves. Hver gang jeg bruker min arcanine med electric moves så har motstanderen en golem eller rhydon eller noe sånt.

Det er jo noen mons som jeg ikke har noen bra til å kontre og da er det jo greit nok at jeg taper, men jeg lurer til tider på hvordan motstanderen blir valgt for det skulle ikke være mulig å ha så uflaks at man 8 av 10 ganger møter på de man absolutt ikke vil møte uansett hva man velger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...