Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

12/15 raid gjort 🥵

Har vært utrolig få raid tilgjengelig i dag 🙁 men fikk gjort noen. Men klokken begynner å bli en del, så tviler på at flere dukker opp i kveld.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest padawan

Kontoret mitt er midt nellom 4 Pokestops så får kjempet for flere Grunts hver dag. Synes også trainer balles er noe møkk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Ariana807 skrev:

12/15 raid gjort 🥵

Har vært utrolig få raid tilgjengelig i dag 🙁 men fikk gjort noen. Men klokken begynner å bli en del, så tviler på at flere dukker opp i kveld.

Godt jobba! Jeg har bare tatt tre.. Forsøkte et 3 stjerners aleine i går, men det gikk akkurat ikke. 🤯 Får ta meg en runde i morgen og jakte raid. 🙈😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Prague skrev:

Godt jobba! Jeg har bare tatt tre.. Forsøkte et 3 stjerners aleine i går, men det gikk akkurat ikke. 🤯 Får ta meg en runde i morgen og jakte raid. 🙈😊

Jeg klarer Kabutops, ferrorseed alene. De jeg har sett og prøvd 😄

Den snøstjerna klarte jeg ikke. Alolan Raichu klarte jeg på 4 forsøk, da med litt støtte fra min level 11 konto på ipaden 😅😂 Husker ikke den siste jeg ikke klarte å ta alene.

Men er ikke lett. Har klikka på meg litt senebetennelse 😅🥵

Håper bare det dukker opp nok raids til å fullføre de i dag 🤞🏻 Neste steg så må man fange a «dragon» type 🙁 De gjør det ikke akkurat enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Ariana807 said:

Jeg klarer Kabutops, ferrorseed alene. De jeg har sett og prøvd 😄

Den snøstjerna klarte jeg ikke. Alolan Raichu klarte jeg på 4 forsøk, da med litt støtte fra min level 11 konto på ipaden 😅😂 Husker ikke den siste jeg ikke klarte å ta alene.

Men er ikke lett. Har klikka på meg litt senebetennelse 😅🥵

Håper bare det dukker opp nok raids til å fullføre de i dag 🤞🏻 Neste steg så må man fange a «dragon» type 🙁 De gjør det ikke akkurat enkelt.

Dragon type? Jeg kommer ikke til å bli ferdig med det her før til jul. Hadde en field research task som skulle ha meg til å gjøre det, men jeg ga opp etter altfor lang tid og sletta den. Fikk en Gible fra et eller annet sted for en uke eller to siden, men utenom det kan jeg ikke huske sist jeg fanget en dragon type.

Eller, Alolan Exeggutor er jo Grass / Dragon når jeg tenker meg om. Fikk den fra et raid tidligere i uka.

Endret av daemi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem ville trudd at jeg bruker lenger tid på å få et excellent throw enn å ta 15 raids og klekke 15 egg

Anonymkode: 05b60...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, daemi skrev:

Dragon type? Jeg kommer ikke til å bli ferdig med det her før til jul. Hadde en field research task som skulle ha meg til å gjøre det, men jeg ga opp etter altfor lang tid og sletta den. Fikk en Gible fra et eller annet sted for en uke eller to siden, men utenom det kan jeg ikke huske sist jeg fanget en dragon type.

Eller, Alolan Exeggutor er jo Grass / Dragon når jeg tenker meg om. Fikk den fra et raid tidligere i uka.

Jeg hadde helt glemt alonan exeggutor. Fakrisk et lite håp.

Tok litt feil, jeg ble nettop (noen timer siden) ferdig med 15 raids. Neste steg var battle 15 ganger, og noe annet greier. Så var det 4/5 steg, det er det en «catch a dragon type» 😬

Men jeg får se, har et håp om at jeg finner en dragon i et raid 🤞🏻

Det er det siste jeg må gjøre, så er jeg ferdig 😄

Men er litt skuffa over det vi får. Jeg brukte penger på genesect reaserch greiene, og nå får vi en gratis gjennom dette 😑

Men jeg kommer til å fullføre, koste hva det koste vil 😅

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Ariana807 skrev:

Jeg klarer Kabutops, ferrorseed alene. De jeg har sett og prøvd 😄

Den snøstjerna klarte jeg ikke. Alolan Raichu klarte jeg på 4 forsøk, da med litt støtte fra min level 11 konto på ipaden 😅😂 Husker ikke den siste jeg ikke klarte å ta alene.

Men er ikke lett. Har klikka på meg litt senebetennelse 😅🥵

Håper bare det dukker opp nok raids til å fullføre de i dag 🤞🏻 Neste steg så må man fange a «dragon» type 🙁 De gjør det ikke akkurat enkelt.

Takk for tips, må se om jeg får fullført de raida i dag! Å finne en dragon kan jo bli veldig vanskelig.. 😓 Om jeg ikke er heldig og får snust opp en alolan exegguttor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/5/2020 at 12:42 PM, Ariana807 said:

Jeg klarer Kabutops, ferrorseed alene. De jeg har sett og prøvd 😄

Den snøstjerna klarte jeg ikke. Alolan Raichu klarte jeg på 4 forsøk, da med litt støtte fra min level 11 konto på ipaden 😅😂 Husker ikke den siste jeg ikke klarte å ta alene.

Men er ikke lett. Har klikka på meg litt senebetennelse 😅🥵

Håper bare det dukker opp nok raids til å fullføre de i dag 🤞🏻 Neste steg så må man fange a «dragon» type 🙁 De gjør det ikke akkurat enkelt.

Ta et legendary raid da. Den der reshiram er jo dragon.

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta et legendary raid da. Den der reshiram er jo dragon.

Anonymkode: 76f3f...12a

Ja, men det er ikke mulig når man er alene, ikke alle som har noen å spille med. Sjekker innom de raidene som dukker opp, men er aldri noen som er der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ariana807 skrev:

Ja, men det er ikke mulig når man er alene, ikke alle som har noen å spille med. Sjekker innom de raidene som dukker opp, men er aldri noen som er der. 

Hvor bor du? Har du Facebook? De fleste steder har Facebook gruppe og Chat der de opplyser om raids og slikt, og avtaler å ta raids sammen.

Anonymkode: f440f...e9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor bor du? Har du Facebook? De fleste steder har Facebook gruppe og Chat der de opplyser om raids og slikt, og avtaler å ta raids sammen.

Anonymkode: f440f...e9c

Ute på jæren. Finner en gruppe i Stavanger, men tar ikke turen til byen 😅 Finner ingen grupper for her jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også med den der 15 raids-oppgaven. Fant 4 småraids før helga, da jeg var på jobb i sentrum, men så ble det stopp. Enten krydde det av Reshiram-raids eller så var det ingen raids i mils omkrets. Jeg har ingen å raide med så alt over 3 hoder blir for heftig. Pokemon-gruppa jeg er med i er ganske stille for tiden, og jeg bor for langt unna nærmeste gym til å kunne raide på avstand.
Oh well, vi har i hvertfall god tid på denne, så jeg får bare smøre meg med en stor dose tålmodighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Ariana807 skrev:

Ute på jæren. Finner en gruppe i Stavanger, men tar ikke turen til byen 😅 Finner ingen grupper for her jeg bor.

Hei:) hvor på Jæren bor du? Traff noen som samler seg på onsdager å raider sammen. Bor på Nærbø. 

De hadde en gruppe eller gruppechat hvor de avtalte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, flettekurv skrev:

Hei:) hvor på Jæren bor du? Traff noen som samler seg på onsdager å raider sammen. Bor på Nærbø. 

De hadde en gruppe eller gruppechat hvor de avtalte. 

Nærbø blir nok også et lite stykke unna. Bor i nærheten av klepp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huzza!!!! Da var det gjort. Så klokken 20:00 at et 2 stjerners raid skulle skje 20:30, tenkte sistw sjangse for i dag. 🥳🥳 det var en Alolan Exeggutor 🥳🥳

Flere dager med intens pokemon go-ing, og jeg ble ferdig 😄🙌🏻

Endret av Ariana807
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Wildone skrev:

Hvordan fikser jeg den siste her?

A89C103A-B8AA-4505-A1D3-47DE86330C58.png

Det er jo ikke legendaries lengre i de breaktrough greiene, så ... da må du ut på raid, og klare å fange pokemonen i raidet 😅

Du kan jo alltids prøve deg på breakthrough greiene, men det er Trapinch nå tror jeg 😅 ikke akkurat en legendary 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Ariana807 skrev:

Det er jo ikke legendaries lengre i de breaktrough greiene, så ... da må du ut på raid, og klare å fange pokemonen i raidet 😅

Du kan jo alltids prøve deg på breakthrough greiene, men det er Trapinch nå tror jeg 😅 ikke akkurat en legendary 😬

Skjønte ingenting 🙈

Anonymkode: f4082...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønte ingenting 🙈

Anonymkode: f4082...b9b

Er du kanskje en ny spiller?

Raids er når pokemln dukker opp i gymmer, de finner du i «tabben» nede til høyre. Du kan se pokemon i nærheten, og raids i nærheten:

99D4C540-53B1-42DE-A4CE-4476F1D57A57.thumb.jpeg.6b278ff617db71571840a8defec93319.jpeg

Akkurat nå er det sein, og ingen raids å vise. Men du får raid-pass i gymmer. Og kan kjøpe «remote-raid-pass» i shoppen. Du trenger et «raid pass» for å gjøre et raid. Og det er 5 stjerners raid som gir legendaries.

I gode gamle dager så fikk du og legendaries i «breakthrough» reaserch, som siste pakke:

98BF221E-7068-4601-8DAA-0C6D876538B1.thumb.jpeg.4fc17ad423fdfb9cadc2f2fcb1da3e08.jpeg

Men de har slutta med det, og denne mnd. får du trapinch, en helt vanlig pokemon. Men om det vil fungere, det er et annet spørsmål. Du får de stemplene med å gjøre oppgavene du kan see hos meg. Jeg er ikke interessert i denne mnd. pokemon, og har ikke klikket på «claim reward» denne gangen 😅 men du får et stempel om dagen når du gjør et av disse tingene.

Vet ikke om du ble noe klokere. Jeg er langt fra ekspert i spillet. Kanskje andre som kan kime inn 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...