Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Overhørte en fyr på jobben som sa at en lvl 40 trainer med full-specka pokemon med de beste angrepene kan klare et hvilket som helst 5-stjerners raid alene, han inkludert. Er det noe sannhet i det? Jeg er lvl 38 og kunne sikkert ha klart et 5-stjerners raid alene, men ikke i nærheten av den tiden man har på seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, daemi skrev:

Overhørte en fyr på jobben som sa at en lvl 40 trainer med full-specka pokemon med de beste angrepene kan klare et hvilket som helst 5-stjerners raid alene, han inkludert. Er det noe sannhet i det? Jeg er lvl 38 og kunne sikkert ha klart et 5-stjerners raid alene, men ikke i nærheten av den tiden man har på seg. 

Aner ikke. Det er jo tiden som er problemet med store raidbosser, ellers hadde vel de fleste klart det. Jeg er level 38 men har ikke sjans til å klare femstjerners raids så lenge det går på tid. Men nå har jeg jo ingen sånne legendariske sværinger som enkelte har, så det er kanskje der det skorter for min del.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ariana807 skrev:

Er du kanskje en ny spiller?

Raids er når pokemln dukker opp i gymmer, de finner du i «tabben» nede til høyre. Du kan se pokemon i nærheten, og raids i nærheten:

99D4C540-53B1-42DE-A4CE-4476F1D57A57.thumb.jpeg.6b278ff617db71571840a8defec93319.jpeg

Akkurat nå er det sein, og ingen raids å vise. Men du får raid-pass i gymmer. Og kan kjøpe «remote-raid-pass» i shoppen. Du trenger et «raid pass» for å gjøre et raid. Og det er 5 stjerners raid som gir legendaries.

I gode gamle dager så fikk du og legendaries i «breakthrough» reaserch, som siste pakke:

98BF221E-7068-4601-8DAA-0C6D876538B1.thumb.jpeg.4fc17ad423fdfb9cadc2f2fcb1da3e08.jpeg

Men de har slutta med det, og denne mnd. får du trapinch, en helt vanlig pokemon. Men om det vil fungere, det er et annet spørsmål. Du får de stemplene med å gjøre oppgavene du kan see hos meg. Jeg er ikke interessert i denne mnd. pokemon, og har ikke klikket på «claim reward» denne gangen 😅 men du får et stempel om dagen når du gjør et av disse tingene.

Vet ikke om du ble noe klokere. Jeg er langt fra ekspert i spillet. Kanskje andre som kan kime inn 😊

Ikke helt nybegynner, men ikke den ivrigste heller. 
Ble litt klokere ja. Hadde ikke fått med meg hva breakthrough var og har nok ikke helt skjønt det legendary greia heller. 

Anonymkode: f4082...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, at jeg brukte penger på den challengen, har jo ikke sjans til å få fullført den innen imorgen. Har tatt typ 4 raid og klekket 7 egg. Gidder jo ikke bruke penger på incubators og raid pass når jeg har allerede svidd av 85 kr på en challenge jeg ikke får fullført... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, neon_sun said:

Faen, at jeg brukte penger på den challengen, har jo ikke sjans til å få fullført den innen imorgen. Har tatt typ 4 raid og klekket 7 egg. Gidder jo ikke bruke penger på incubators og raid pass når jeg har allerede svidd av 85 kr på en challenge jeg ikke får fullført... 

Må man fullføre den innen i morgen?

Anonymkode: 76f3f...12a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må man fullføre den innen i morgen?

Anonymkode: 76f3f...12a

Ja, den man har betalt for. Den andre har man uendelig tid på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, neon_sun said:

Ja, den man har betalt for. Den andre har man uendelig tid på. 

Kan jeg spørre hvor du har lest det?

To purchase the Throwback Challenge Celebration 2020 Special Research, you must open Pokémon GO during the event from Wednesday, June 3, 2020, at 1:00 p.m. to Monday, June 8, 2020, at 1:00 p.m. in your local time zone. After you’ve received the Special Research, you can complete it at any time.

Link: https://pokemongolive.com/en/post/throwbackchallengechampion-2020/

Anonymkode: 76f3f...12a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan jeg spørre hvor du har lest det?

To purchase the Throwback Challenge Celebration 2020 Special Research, you must open Pokémon GO during the event from Wednesday, June 3, 2020, at 1:00 p.m. to Monday, June 8, 2020, at 1:00 p.m. in your local time zone. After you’ve received the Special Research, you can complete it at any time.

Link: https://pokemongolive.com/en/post/throwbackchallengechampion-2020/

Anonymkode: 76f3f...12a

Og en annen kilde sier: Unlike the previous four events, there is no time limit for when these tasks need to be completed. As long as the other four events were completed or a ticket has been bought by the time above, the research will be there for trainers to complete on their own time.
 

https://www.google.com/amp/s/www.thegamer.com/pokemon-go-throwback-challenge-champion-tasks-rewards-guide/amp/

Anonymkode: 76f3f...12a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og en annen kilde sier: Unlike the previous four events, there is no time limit for when these tasks need to be completed. As long as the other four events were completed or a ticket has been bought by the time above, the research will be there for trainers to complete on their own time.
 

https://www.google.com/amp/s/www.thegamer.com/pokemon-go-throwback-challenge-champion-tasks-rewards-guide/amp/

Anonymkode: 76f3f...12a

Det har stått endel på pogo gruppen på Facebook, samt jeg tolket det slik i spillet. Men jeg håper jeg tar feil! 

Screenshot_20200608_100127_com.nianticlabs.pokemongo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har altså fullført de 4 oppgavene og fått den gratis, pluss jeg kjøpte den som gir kun candy i tillegg (av en eller annen dustete grunn). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, neon_sun said:

Det har stått endel på pogo gruppen på Facebook, samt jeg tolket det slik i spillet. Men jeg håper jeg tar feil! 

Screenshot_20200608_100127_com.nianticlabs.pokemongo.jpg

Tvilsomt. Da hadde det nok vært en timer inne på researchen som telte ned, slik som på de forrige. Og det er det ikke. Jeg har kjøpt billett.

Anonymkode: 76f3f...12a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tvilsomt. Da hadde det nok vært en timer inne på researchen som telte ned, slik som på de forrige. Og det er det ikke. Jeg har kjøpt billett.

Anonymkode: 76f3f...12a

Håper du har rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/8/2020 at 11:22 AM, neon_sun said:

Håper du har rett :)

Jeg har den nå enda jeg i hvert fall

Anonymkode: 76f3f...12a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De to siste gangene jeg har logget meg på Pokemon go, har jeg fått opp en svart skjerm med rød skrift: Warning notice. Der står det at de har oppdaget at jeg har brukt "modified client software" eller "unauthorized third-party software", som ikke er lov. Dette var "strike one", hvis det skjer tre ganger sletter de meg.

Jeg skjønner ingenting! Jeg bruker Pokemon go bare til å fange pokemons og utvikle dem, en og annen battle og raid, men er ikke noen avansert bruker som trikser og ordner ting på noen måte, og vet ikke engang hva de mener jeg skulle ha gjort.

Den samme advarselen kom altså to ganger. Nå har jeg ikke lyst til å åpne appen mer, hvis det kommer tre ganger, mister jeg kontoen min? Som jeg har brukt årevis på å bygge opp????

Noen andre som har erfart dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.6.2020 den 22.49, daemi skrev:

Overhørte en fyr på jobben som sa at en lvl 40 trainer med full-specka pokemon med de beste angrepene kan klare et hvilket som helst 5-stjerners raid alene, han inkludert. Er det noe sannhet i det? Jeg er lvl 38 og kunne sikkert ha klart et 5-stjerners raid alene, men ikke i nærheten av den tiden man har på seg. 

Det er bare tull!

 

Det har vært noen level 5 raid som har kunnet blitt tatt med 2 level 40 med vennebonus, fullt powret opp, optimale pokemons, og riktige angrep på disse.

De fleste bør det være ca 4 høyt level spillere med gode pokemon. 

Det har også vært ute noen 5'er raid der det nesten var umulig å ta den dersom man var færre enn 6 ganske gode spillere. 

Anonymkode: 12f41...794

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2020 den 12.41, angara skrev:

De to siste gangene jeg har logget meg på Pokemon go, har jeg fått opp en svart skjerm med rød skrift: Warning notice. Der står det at de har oppdaget at jeg har brukt "modified client software" eller "unauthorized third-party software", som ikke er lov. Dette var "strike one", hvis det skjer tre ganger sletter de meg.

Jeg skjønner ingenting! Jeg bruker Pokemon go bare til å fange pokemons og utvikle dem, en og annen battle og raid, men er ikke noen avansert bruker som trikser og ordner ting på noen måte, og vet ikke engang hva de mener jeg skulle ha gjort.

Den samme advarselen kom altså to ganger. Nå har jeg ikke lyst til å åpne appen mer, hvis det kommer tre ganger, mister jeg kontoen min? Som jeg har brukt årevis på å bygge opp????

Noen andre som har erfart dette?

Har hørt om flere. Det er visst en kjent bug på enkelte telefoner.

Anonymkode: 12f41...794

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er bare tull!

 

Det har vært noen level 5 raid som har kunnet blitt tatt med 2 level 40 med vennebonus, fullt powret opp, optimale pokemons, og riktige angrep på disse.

De fleste bør det være ca 4 høyt level spillere med gode pokemon. 

Det har også vært ute noen 5'er raid der det nesten var umulig å ta den dersom man var færre enn 6 ganske gode spillere. 

Anonymkode: 12f41...794

Kan du si hvilke Pokémons/raids dette er?

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...