Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Kan man bruke gavene man får fra buddyen til noe? 

Anonymkode: bd470...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.5.2020 den 23.15, daemi skrev:

Jeg var dum og brukte navnekoden på en Eevee for å få en Vaporeon når jeg trodde jeg hadde en bra en for lenge siden når jeg var i lav level. Den var vel på 70% iv eller noe og jeg trodde det var bra.. Nå har jeg endelig fått en Eevee med 100% iv og er skuffa over meg selv🤣

 

Jeg hadde ikke brukt en 100% på Vaporeon uansett. Det skal komme nye utviklinger av Eevee snart, som skal være de beste utviklingene. Jeg sparer mine til dem:)

Anonymkode: 07af6...d87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan man bruke gavene man får fra buddyen til noe? 

Anonymkode: bd470...03b

Nei, kan ikke benyttes til noen ting;)

Anonymkode: 07af6...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nådde level 40 i dag, og oppdaget at det ikke er noe level 41! 
 

hvorfor skal jeg da spille videre? 

Anonymkode: 15796...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg nådde level 40 i dag, og oppdaget at det ikke er noe level 41! 
 

hvorfor skal jeg da spille videre? 

Anonymkode: 15796...b82

For å fange alle. Samle på shiny, 100% osv. Jeg nådde level 40 for over et år siden, men spiller daglig allikevel. 

Anonymkode: 2fb0a...e82

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Håbrannfanger skrev:

Hva mener dere med IV, er det sånn hvis man har fullt på alt når man appraiser? hvor står det et prosenttall..?

Prosenttall finner man ved å bruke eksterne apper. Jeg brukte det før, den het pokegenie, men nå går jeg kun ut i fra stjernene. Skriv 4* i søkefeltet, så får du opp alle 100% dine :)

Anonymkode: 2fb0a...e82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Prosenttall finner man ved å bruke eksterne apper. Jeg brukte det før, den het pokegenie, men nå går jeg kun ut i fra stjernene. Skriv 4* i søkefeltet, så får du opp alle 100% dine :)

Anonymkode: 2fb0a...e82

Ah ok. Hadde en megagross en charizard og en stoutland tydeligvis.. Sistnevnte bruker jeg faktisk aldri i battle er ikke så god.. En middels schyter jeg har er mye bedre 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, kan ikke benyttes til noen ting;)

Anonymkode: 07af6...d87

Hmmm... litt kjedelig. Tenk hvor kjekt å kunne bruke et par springfjærer... 😉

Anonymkode: bd470...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.5.2020 den 19.05, AnonymBruker skrev:

For å fange alle. Samle på shiny, 100% osv. Jeg nådde level 40 for over et år siden, men spiller daglig allikevel. 

Anonymkode: 2fb0a...e82

Takk for svar, du har et poeng, jeg må se etter nye utfordringer :) 

På 11.5.2020 den 19.07, AnonymBruker skrev:

Prosenttall finner man ved å bruke eksterne apper. Jeg brukte det før, den het pokegenie, men nå går jeg kun ut i fra stjernene. Skriv 4* i søkefeltet, så får du opp alle 100% dine :)

Anonymkode: 2fb0a...e82

Jeg har kun spilt for å komme til level 40, og aldri brydd meg om å sjekke IV. Søkte nå, og fikk opp to... tipper jeg har forkastet mange på veien mot målet :( 

Er det andre søk jeg kan prøve, for å sile ut de som er verdt å satse på? Jeg sliter med å vinne disse battlene, og det er nok staffen for å bry meg så lite om IV.... 

jeg tenkte å slakte ned beholdningen, og samle candy til å utvikle de som er verdt å satse på :) 

men level 40 ble en stor skuffelse :( prøve å lage ny bruker, men klarte ikke det på samme e-post :( 

Anonymkode: 15796...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.5.2020 den 19.07, AnonymBruker skrev:

Prosenttall finner man ved å bruke eksterne apper. Jeg brukte det før, den het pokegenie, men nå går jeg kun ut i fra stjernene. Skriv 4* i søkefeltet, så får du opp alle 100% dine :)

Anonymkode: 2fb0a...e82

Det var jeg ikke en gang klar over 😧 jeg har en mon 😅 gastly.

Har sikkert kaster en hel haug 😬

Men godt jeg aldri har brydd meg noe særlig om iv på pokemon 😄 jeg vil bare «catch them all». Mangler nå kun 2 pokemon for å få 100% på kanto pokedexen 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Under "Throwback challegnge" skal man "play with your buddy". har gjort det flere dager men får får ikke fullført. Hva skal man egentlig gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, padawan skrev:

Under "Throwback challegnge" skal man "play with your buddy". har gjort det flere dager men får får ikke fullført. Hva skal man egentlig gjøre?

"Gnukke" på den i AR-mode til den slår en baklengs salto.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
9 minutter siden, Luka_S skrev:

"Gnukke" på den i AR-mode til den slår en baklengs salto.

Takk. Nå kan jeg si jeg har "gnukket" på en Pókemon også  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.5.2020 den 19.29, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, du har et poeng, jeg må se etter nye utfordringer :) 

Jeg har kun spilt for å komme til level 40, og aldri brydd meg om å sjekke IV. Søkte nå, og fikk opp to... tipper jeg har forkastet mange på veien mot målet :( 

Er det andre søk jeg kan prøve, for å sile ut de som er verdt å satse på? Jeg sliter med å vinne disse battlene, og det er nok staffen for å bry meg så lite om IV.... 

jeg tenkte å slakte ned beholdningen, og samle candy til å utvikle de som er verdt å satse på :) 

men level 40 ble en stor skuffelse :( prøve å lage ny bruker, men klarte ikke det på samme e-post :( 

Anonymkode: 15796...b82

Du kan også skrive 0* 1* 2* og 3*. Jeg tar kun vare på 3 og 4. Det er fra ca 80-100% iv. Ryddingen går ganske lett når man søker og kan slette alle dårlige ;)

Anonymkode: 2fb0a...e82

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan også skrive 0* 1* 2* og 3*. Jeg tar kun vare på 3 og 4. Det er fra ca 80-100% iv. Ryddingen går ganske lett når man søker og kan slette alle dårlige ;)

Anonymkode: 2fb0a...e82

Takk! 
 

jeg slaktet ned alle 0,1 og 2 - så vant jeg plutselig fem strake kamper :) 

Nå begynner jakten på kvalitetspokemon :) 

Anonymkode: 15796...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fanget over 24.000 og jeg har funnet 5 stk med 100% iv. Blir jo skikkelig gira når man først finner en, men det er sjelden. Men dette var vel ikke en greie de første par åra spillet var ute? Jeg husker ikke, hadde en pause på nesten to år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, daemi skrev:

Jeg har fanget over 24.000 og jeg har funnet 5 stk med 100% iv. Blir jo skikkelig gira når man først finner en, men det er sjelden. Men dette var vel ikke en greie de første par åra spillet var ute? Jeg husker ikke, hadde en pause på nesten to år.

Tror kanskje det var en greie, men kanskje mest for de mest ihuga spillerne som ville eie gymmene. Jeg samlet på pokemon med høy cp og ante ikke at det var noe som het IV-stats. Jeg har nok sikkert kastet en del gode pokemon fordi de ikke hadde høy cp :P
Nå sjekker jeg alle med CalcyIV og beholder kun de over 80%, med mindre det er nye pokemon jeg har bare en av, eller sjeldne pokemon som mytiske, legendariske eller shiny pokemon.

Endret av Ardwinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2020 den 17.29, daemi skrev:

Jeg har fanget over 24.000 og jeg har funnet 5 stk med 100% iv. Blir jo skikkelig gira når man først finner en, men det er sjelden. Men dette var vel ikke en greie de første par åra spillet var ute? Jeg husker ikke, hadde en pause på nesten to år.

Sønnen min har fanget 4500 og 4 av dem er 100 %. Han er på level 35 nå. Det er jeg som rydder for han, og jeg har aldri slettet noen uten å sjekke iv. Han bare fanger innimellom og blir med på raid. Er på level 40 selv, og spilt siden starten, og sikkert slettet en haug 100% :( Tok et par år før jeg visste noe om iv.

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sønnen min har fanget 4500 og 4 av dem er 100 %. Han er på level 35 nå. Det er jeg som rydder for han, og jeg har aldri slettet noen uten å sjekke iv. Han bare fanger innimellom og blir med på raid. Er på level 40 selv, og spilt siden starten, og sikkert slettet en haug 100% :( Tok et par år før jeg visste noe om iv.

Anonymkode: 2fb0a...e82

Måtte sjekke min egen konto og. Fanget 41.400 og har 29 100%.

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på level 40 har fanget 19644 og har 18 som er 100%.

Sønnen min er og på level 40 og har fanget 20653 og har 21 som er 100%.

Vi har spilt 1 år. :) 

Anonymkode: 635f1...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...