Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sjekka mailen nå, og jeg nominerte flere stopp 15 november, og fikk mail om at den ene var godkjent 20 nov. Og at de andre ikke var godkjente 19 nov. Det gikk veldig raskt. Nå har jeg ventet siden 15 januar uten å høre noe.

Anonymkode: 2fb0a...e82

Da er det vel håp for oss begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler meg lurt! Er usikker på om det er en bug eller om spillet bare har endret på det, men uansett kjenner jeg at jeg blir irritert. Jeg har kommet til 3/6 i oppgaven "Looming in the shadows", hadde fullført to av tre del-oppgaver, og hadde kun "Use 6 supereffective charged attacks i gym battles" igjen. Nå står plutselig den ene oppgaven jeg hadde fullført ("Win 3 great league trainer battles against another trainer") som ikke fullført lenger! ☹️

Er dette en bug, eller er det på grunn av den nye battle-greia? Hvis dette er bevisst fra Niantics side, synes jeg det er rimelig frekt! Greit at det er lettere å battle nå etter at den Battle-league greia kom ut, men fullførte oppgaver er jo fullførte oppgaver! :regler:

På den lyse siden, så har jeg fått to Darumaka idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asså, seriøst??? 😮

84284588_10157684292851405_4270982480632

Hvorfor godtar ikke spillet at jeg har gått 3 km? Jeg har restartet spillet uten at det hjelper. Ganske frustrerende, og jeg nekter å betale for å battle når jeg faktisk har gått inn de tre kilometrene! 😠

Synes det er generelt mye rart i spillet for tiden. Bugen med at gymmene forsvinner og bytter plass er jo ekstra festlig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er og veldig mange gymmer borte. Og det har de vært en hel uke. Har ikke fått sjekket de 2 siste dagene.

Anonymkode: 3aae3...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg kommer gymmer tilbake hvis jeg lukker spillet helt og åpner det på nytt. Etter jeg har hatt spillet oppe i en halvtimes tid så vises ikke gymmer på steder du går til, så hvis du åpner spillet, går i en halvtimes tid til et annet sted hvor du vet det er en gym så vil ikke den vises før du lukker spillet helt og åpner det på nytt. Frustrerende..

Og her kommer min lille irritasjon.. Jeg hadde to stk super incubators som jeg tenkte å bruke på 10 km egg, men etter rundt 2 måneder hadde jeg fortsatt ikke fått noen sånne egg så jeg brukte de sist gang man fikk 7 km egg. Etter at jeg brukte de opp har jeg derimot fått nesten bare 10 km egg. Nå er det ny runde med 7 km egg og jeg har 7 stk 10 km egg og resten 5 km. Så for å få sjansen til å fange de som kommer av egg i eventen denne helgen så må jeg kjøpe incubators og gå en hel del, noe jeg ikke har mulighet til denne helgen. Utrolig frustrerende da jeg nesten bare fikk 2 km egg i ukesvis mens jeg hadde ekstra incubators.

Og når det er Sinnoh celebration, hvorfor er alle man møter de vanlige, f.eks. Starly, eller starters fra de spillene som alle som har spilt noe har møtt mange ganger og som har vært på community day? Jeg vil mye heller møte Shinx, Gible, Lucario osv. "in the wild". Det hadde gjort det mye morsommere å gå ut og spille nå.

Endret av daemi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/4/2020 at 9:57 PM, Ardwinna said:

Asså, seriøst??? 😮

84284588_10157684292851405_4270982480632

Hvorfor godtar ikke spillet at jeg har gått 3 km? Jeg har restartet spillet uten at det hjelper. Ganske frustrerende, og jeg nekter å betale for å battle når jeg faktisk har gått inn de tre kilometrene! 😠

Synes det er generelt mye rart i spillet for tiden. Bugen med at gymmene forsvinner og bytter plass er jo ekstra festlig...

Hos meg er det 100 coins. Kanskje man bare må betale halvparten hvis man går 3 km? Hadde i så fall vært forjævlig hvis de krevde at man betalte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, daemi skrev:

Hos meg er det 100 coins. Kanskje man bare må betale halvparten hvis man går 3 km? Hadde i så fall vært forjævlig hvis de krevde at man betalte.

Når man har gått 3 av 3 km skal man få battle gratis. Det er nok bare spillet som hang seg opp.
Det ser ut som at de har fått fikset en del bugs etter oppdateringen det siste døgnet, da. Det er bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg spinte en pokestop i stad og fikk plutselig et nytt 10 km egg. Etter det så ble egget jeg hadde i en incubator klekket så ett mindre 7 km egg på meg. De gjør det veldig bra med å fikse feil, men det er en del irritasjonsmomenter som de burde ta tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen som hva det skal være godt for med disse souvenirene vi får av buddyen?

Den skal også finne locations, men hvordan?

Jeg har forøvrig opplevd én gang at den hjalp meg med å fange en pokemon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått hjelp av buddyen flere ganger. :) 

Flere som har opplevd veldig mye lag/treghet/dårlig nett i det siste når dere battler? Jeg synes stadig det gå tregt og ting fungerer ikke. Nå sist opplevde jeg to ganger på rad å trykke på bruk av shield, men likevel ble det ikke noe shield, og pokisen tok all skaden. I tillegg gikk alt i sirup og jeg klarte knapt å gjøre skade på motstanderens pokiser.
Helt greit å tape fordi jeg har for dårlige pokiser eller bruker for dårlig taktikk, men å tape fordi spillet lagger, er direkte irriterende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

Min datter trenger venner. 

Blir veldig takknemlig om noen legger henne til.

3594 4935 7674

Hilsen Kariiikari

Anonymkode: bd470...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kan noen forklare dette med battler og sinnoh-Stones som skjer i et event i morgen? Jeg skjønner ikke hva de mener... 

Anonymkode: 53c60...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Kan noen forklare dette med battler og sinnoh-Stones som skjer i et event i morgen? Jeg skjønner ikke hva de mener... 

Anonymkode: 53c60...bc5

Etter hva jeg har skjønt så får man 2 Shinnoh stones når man battler mellom kl 12.00 og 24.00 idag i GO Battle League. Det gjelder uansett om man vinner eller ei.

https://piunikaweb.com/2020/02/21/pokemon-go-get-2-sinnoh-stones-by-playing-go-battle-league/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Hanne67 skrev:

Etter hva jeg har skjønt så får man 2 Shinnoh stones når man battler mellom kl 12.00 og 24.00 idag i GO Battle League. Det gjelder uansett om man vinner eller ei.

https://piunikaweb.com/2020/02/21/pokemon-go-get-2-sinnoh-stones-by-playing-go-battle-league/

Får noen av dere dette til å stemme, da? Jeg har battlet nå, men får ingen sinnoh stone. 

Anonymkode: 53c60...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Får noen av dere dette til å stemme, da? Jeg har battlet nå, men får ingen sinnoh stone. 

Anonymkode: 53c60...bc5

Du må gjøre hele challengen, battle fem ganger om jeg husker rett. 

Anonymkode: e2874...fa8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Du må gjøre hele challengen, battle fem ganger om jeg husker rett. 

Anonymkode: e2874...fa8

Fikk ikke no stein av den grunn 😥

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 hours ago, AnonymBruker said:

Fikk ikke no stein av den grunn 😥

Anonymkode: 76f3f...12a

😅 om du battlet 5 ganger og trykket på "clam rewards" poppet det frem to unovasteiner hos meg i alle fall. Gjorde det to runder før jeg gikk lei, da måtte man gå 3km eller betale 100 mynter for å spille mer. Sikker på at det er i go battle league du spilte? 

Anonymkode: e2874...fa8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Du verden... Det er altså ikke lov å sette tallet 69 bak pokemonnavnet, for det er "inappropriate"! :rolleyes:

CvoI5sH.jpg

 

Endret av Ardwinna
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korona tider; community day avlyst, men fikk meg 30 insense for 1 pokedollar 😧 er nesten ikke sikker på om jeg leste de tallene riktig en gang 😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Ariana807 skrev:

Korona tider; community day avlyst, men fikk meg 30 insense for 1 pokedollar 😧 er nesten ikke sikker på om jeg leste de tallene riktig en gang 😅


og de andre incense i butikken tror jeg må være på halv pris? :) 

prøvde en i formiddag, og det pappa opp MYE mer pokemon enn vanlig! 
 

synes Niantic gjør endel bra ting, sånn som situasjonen er i verden nå

Anonymkode: d1dd2...f2a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...