Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Har dere fått åpnet muligheten til å nominere pokestop? Jeg fikk det for noen dager siden,  og legger til steder i nærområdet. Håper de blir godkjente! Syntes dette var gøy! 

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere fått åpnet muligheten til å nominere pokestop? Jeg fikk det for noen dager siden,  og legger til steder i nærområdet. Håper de blir godkjente! Syntes dette var gøy! 

Anonymkode: 2fb0a...e82

Nei, men det ser ut som det er for de som har passert level 40, og jeg er ikke der ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var flott å få en Magikarp fra en Team Rocket battle, for da behøvde jeg bare 360 candy kontra opprinnelige 400. Og det var i forbindelse med "Evolve a Magikarp" at jeg fant ut at disse som krever 400 candy for å oppgraderes gir 1 candy per km som buddy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig var det en vennlig sjel som reklamerte for en lokal raid-gruppe på facebook! Nå har jeg kanskje en mulighet til å ta noen raid sammen andre voksne pokeentusiaster! :danse:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var med på to 5'er-raids (Cobalion) ikveld, men siden jeg er så dårlig til å kaste excellent throws stakk begge av... Jaja, jeg traff nye folk, fikk litt frisk luft og kunne legge til to raids på oppgavene mine. Bedre lykke neste gang! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

satt meg ned i sofaen, får opp en notifikasjon på at et egg er klar til å klekkes. Jeg; «ork!». Men går inn på på appen og åpner egget, samtidig som egget klekkes ser jeg ikke på skjermen, strekker meg etter lader som ligger på bordet. Skal til å sette i ledningen og !!!!! 🙀🙀🙀🙀🙀🙀 

AE46BE9F-E4F6-492F-B7E0-2A5CE32EA329.thumb.png.c3fc4cbdf9f53a242b5e036800fe4158.png

Første shiny i et egg! 🙀🙀🙀

Første gang jeg ser denne her shiny 😄

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Så stilig! 😁

 

Jeg er så happy for community day desember. Har gått glipp av et par i løpet av året, så yay for en ny sjanse!! :danse:

Anonymkode: 53c60...bc5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant akkurat denne flotte tråden og har lagt til 4 stk som har lagt ut sin trainer code her. Startet opp spillet igjen etter halvannet års fravær for et par måneder siden og ble overrasket over hvor mye nytt som har kommet i løpet av den tiden jeg ikke har spilt. Og morsomt å se at det er så mange andre som spiller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må appen være helt lukket for at sync skal fungere? Eller holder det å ha spillet oppe men skjermen slått av? Hvis spillet er oppe men skjermen av så teller den kanskje mot egg, bare at den ikke synker, eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, lady90 skrev:

Må appen være helt lukket for at sync skal fungere? Eller holder det å ha spillet oppe men skjermen slått av? Hvis spillet er oppe men skjermen av så teller den kanskje mot egg, bare at den ikke synker, eller? 

Når du har spillet oppe og skjermen på så går avataren etter GPS. Med spillet slått av og skjermen lukket så går den på sync. Jeg bruker Google Fit (Android) som den syncer mot og så må du passe på at sync er huket av i spillet. Jeg har opplevd flere ganger at den funksjonen slår seg av av seg selv, så må inn og huke av det igjen.

Anonymkode: 70c59...3b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du har spillet oppe og skjermen på så går avataren etter GPS. Med spillet slått av og skjermen lukket så går den på sync. Jeg bruker Google Fit (Android) som den syncer mot og så må du passe på at sync er huket av i spillet. Jeg har opplevd flere ganger at den funksjonen slår seg av av seg selv, så må inn og huke av det igjen.

Anonymkode: 70c59...3b3

Men hva hvis spillet er oppe og skjermen av? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.11.2019 den 7.59, AnonymBruker skrev:

Gratulerer! Så stilig! 😁

 

Jeg er så happy for community day desember. Har gått glipp av et par i løpet av året, så yay for en ny sjanse!! :danse:

Anonymkode: 53c60...bc5

 

Enig, ble litt tidlig juleaften nesten - så spillegale er vi blitt her i huset. Julestria får ordne seg sjøl den helga 🤣

Anonymkode: d1dd2...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/17/2019 at 6:58 AM, Hanne67 said:

Hvordan ser man at en ultravenn sender en en forespørsel om kamp? Jeg står bl.a. fast på special research hvor man skal sloss mot noen i great league, og har sendt noen forspørsler men ingen respons. Mulig vi må avtale det her.

Jeg står fast på samme greia... "Win 3 Great League Trainer Battles battles against another trainer". Trenger å bli venn med noen som ikke har noe imot å tape😆 Min kode er 9093 7500 0549 hvis noen er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må bare si det - litt mer stas med legendariske i field research pakkene ja gitt! 

Får si meg fornøyd med Zapdos som dagens første fangst ☺️

Anonymkode: d1dd2...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Zapdos

Misunnelig!

Mangler forøvrig 5 Pokémons for gold Hoenn Medal research, jævla irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag synes jeg spillet har hengt seg opp veldig mye! Det er bare såvidt jeg har fått snurret pokestops, for avataren løper rundt som ei huggærn høne før hun plutselig stopper opp og løper på ett sted.

Flere som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vært på pokemonjakt selv etter siste oppdateringen, men ser noen i lokale nettgruppa har fått problemer ja.

Anonymkode: d1dd2...f2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...