Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vært på pokemonjakt selv etter siste oppdateringen, men ser noen i lokale nettgruppa har fått problemer ja.

Anonymkode: d1dd2...f2a

Det ser ut som om spillet fungerer som det skal idag.

Bra er det, for fra kl 22.00 ikveld begynner et nytt event! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Hanne67 skrev:

Det ser ut som om spillet fungerer som det skal idag.

Bra er det, for fra kl 22.00 ikveld begynner et nytt event! 

 

Så bra det ordna seg :) 

Event igjen? Takk for tips, ikke fått med meg 

Anonymkode: d1dd2...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte et lucky egg i stad og rakk å evolve 76 stk før tiden gikk ut. Siden det er dobbel XP ved evolving nå og lucky egg dobler det igjen så ble det 152000 XP på en halvtime. Hjelper på det. Har i tillegg fanget 2 Scyther, 3 Dragonair, en haug med Onix og en del andre man ikke møter på så ofte i dag, og i tillegg fikk jeg fanget både Terrakion og enda en Scyther etter raid, og jeg kom videre på to special research. En god dag med andre ord😁

Endret av daemi
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt problemer med at appen henger.

Det går greit når jeg bruker Wi-Fi, men ikke når jeg bruker mobildata. Jeg har ikke forandret noe på innstillinger.

Noen som vet hva det kan komme av? 

Edit:  Jeg prøvde å slå av og på telefonen, avinstallere og installere spillet, men ikke noe av det hjalp. Men så logget jeg meg ut og på igjen, og nå tror jeg det virker som det skal.....

 

 

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! 

Noe har skjedd med shop’en hos en av de jeg spiller med - får ikke lengre kjøpt ting, det bare spinner og spinner og henger seg opp. Må tvangsavslutte spillet for å komme seg ut av det. 

Prøvd å restarte både telefonen og spillet, men det hjalp ikke? Noe mer vi kan prøve? Ikke så veldig teknisk av meg... snakk om iPhone, om det har noe å si.

H*n hadde prøvd å kjøpe coins, ved å sende en forespørsel til far - som visstnok funker på andre spill? Ved å skrive inn en kode. Men virker som hele shop’en har hengt seg opp? Får ikke brukt pokecoins heller :( og nå som det er så mange gøye ting som skjer i spillet framover mot jul

Veldig takknemlig for innspill :)

Anonymkode: d1dd2...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hjelp! 

Noe har skjedd med shop’en hos en av de jeg spiller med - får ikke lengre kjøpt ting, det bare spinner og spinner og henger seg opp. Må tvangsavslutte spillet for å komme seg ut av det. 

Prøvd å restarte både telefonen og spillet, men det hjalp ikke? Noe mer vi kan prøve? Ikke så veldig teknisk av meg... snakk om iPhone, om det har noe å si.

H*n hadde prøvd å kjøpe coins, ved å sende en forespørsel til far - som visstnok funker på andre spill? Ved å skrive inn en kode. Men virker som hele shop’en har hengt seg opp? Får ikke brukt pokecoins heller :( og nå som det er så mange gøye ting som skjer i spillet framover mot jul

Veldig takknemlig for innspill :)

Anonymkode: d1dd2...f2a

Mitt hang også veldig, - gjaldt alt i spillet (se kommentaren over). 

Jeg logget meg ut og så inn igjen, og nå ser det ut til at alt er i orden (Google konto)  Kanskje du kan prøve det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.12.2019 den 14.25, Hanne67 skrev:

Idag synes jeg spillet har hengt seg opp veldig mye! Det er bare såvidt jeg har fått snurret pokestops, for avataren løper rundt som ei huggærn høne før hun plutselig stopper opp og løper på ett sted.

Flere som har opplevd dette?

Får mye gratis i forhold til å klekke egg da 😁

Anonymkode: 2aace...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Hanne67 skrev:

Mitt hang også veldig, - gjaldt alt i spillet (se kommentaren over). 

Jeg logget meg ut og så inn igjen, og nå ser det ut til at alt er i orden (Google konto)  Kanskje du kan prøve det?

 

Hm, får prøve det, men en blir vel avlogga når en avslutter app’en. For det har vi gjort en del ganger alt 😕 Trainer Club 

Anonymkode: d1dd2...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11. desember 2019 den 12.57, Hanne67 skrev:

Jeg har fortsatt problemer med at appen henger.

Det går greit når jeg bruker Wi-Fi, men ikke når jeg bruker mobildata. Jeg har ikke forandret noe på innstillinger.

Noen som vet hva det kan komme av? 

Edit:  Jeg prøvde å slå av og på telefonen, avinstallere og installere spillet, men ikke noe av det hjalp. Men så logget jeg meg ut og på igjen, og nå tror jeg det virker som det skal.....

 

 

Tror det var noe spesielt i går, jeg hadde også store problemer med spillet i mobildata, men funket helt 100 hjemme med wifi, funker utmerket med mobildata i dag igjen 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som VET klokkeslett ting foregår i helga? For et sted står det 09.00-21.00 lørdag og søndag, mens andre sier 11.00-14.00 lørdag og søndag. Har en del pokemon jeg trenger å få tak i så vil ikke «gå glipp» av verdifulle timer 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Ariana807 said:

Er det noen som VET klokkeslett ting foregår i helga? For et sted står det 09.00-21.00 lørdag og søndag, mens andre sier 11.00-14.00 lørdag og søndag. Har en del pokemon jeg trenger å få tak i så vil ikke «gå glipp» av verdifulle timer 😅

Community Day Schedule: Saturday, December 14, 2019

From 9:00 a.m. to 9:00 p.m. in your local time zone, you can enjoy the following benefits.

  • Pokémon appearing more frequently in the wild: Totodile, Swinub, Treecko, Torchic, Mudkip, Ralts, Slakoth, Trapinch, Bagon, Turtwig, and Chimchar
  • Pokémon appearing in raids: Bulbasaur, Charmander, Squirtle, Pikachu, Eevee, Dratini, Chikorita, Cyndaquil, Mareep, Larvitar, and Beldum
  • Pokémon available to hatch from Eggs: Bulbasaur, Charmander, Pichu, Dratini, Totodile, Mareep, Swinub, Larvitar, Treecko, Torchic, Slakoth, and Bagon

From 11:00 a.m. to 2:00 p.m. local time, experience the following bonuses and increased encounters.

  • Pokémon appearing even more frequently in the wild: Totodile, Swinub, Treecko, Torchic, Slakoth, and Bagon
  • Bonuses: 2× Catch Stardust, 2× Catch XP, and 1/2 Egg Hatch Distance when Eggs are placed into Incubators during these hours

Community Day Schedule: Sunday, December 15, 2019

From 9 a.m. to 9 p.m. in your local time zone, you can enjoy the following benefits.

  • Pokémon appearing more frequently in the wild: Totodile, Swinub, Treecko, Torchic, Mudkip, Ralts, Slakoth, Trapinch, Bagon, Turtwig, and Chimchar
  • Pokémon appearing in raids: Bulbasaur, Charmander, Squirtle, Pikachu, Eevee, Dratini, Chikorita, Cyndaquil, Mareep, Larvitar, and Beldum
  • Pokémon available to hatch from Eggs: Squirtle, Eevee, Chikorita, Cyndaquil, Mudkip, Ralts, Trapinch, Beldum, Turtwig, and Chimchar

From 11 a.m. to 2 p.m. local time, experience the following bonuses and increased encounters.

  • Pokémon appearing even more frequently in the wild: Mudkip, Ralts, Trapinch, Turtwig, and Chimchar
  • Bonuses: 2× Catch Stardust, 2× Catch XP, and 1/2 Egg Hatch Distance when Eggs are placed into Incubators during these hours

Community Day Schedule: Both Saturday, December 14, and Sunday, December 15, 2019

From 9:00 a.m. on Saturday to 9:00 p.m. on Sunday in your local time zone, the following bonus will be in effect.

  • Evolve for Community Day exclusive moves: Exclusive moves featured during 2018 and 2019 Community Day events will be available again!

Prepare for a weekend of community fun, Trainers! And get ready to GO!

—The Pokémon GO team

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, daemi skrev:

Håper det ga deg infoen du trengte :)

Det var absolutt det jeg trengte, takk 🙌🏻
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 25.6.2018 den 20.09, AnonymBruker skrev:

Mannen i huset er så misunnelig på at jeg har fått nesten 100 nye venner i dag, så hvis noen vil legge han óg til blir det god stemning i heimen 😁👍

Hans nr er: 0605 1264 8933, (no1palsam)

Grobirk

Anonymkode: 2da00...cfa

Heisann, jeg lurer på om det er mulig å komme i kontakt på PM med Grobirk og no1palsam, siden vi er"pokefriends". skulle likt å legge en plan for å slå på lucky egg rett før vi runder 4 stjerneren ;) 

--

KjellitZ Level 35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i all verden går jeg utvikla eve til epseon?🙈🙈🙈🙈😫😫😫😫

Anonymkode: f4082...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i all verden går jeg utvikla eve til epseon?🙈🙈🙈🙈😫😫😫😫

Anonymkode: f4082...b9b

Du går med den pokisen du vil utvikle, som buddy i 10 km. Og så må du evolve på dagtid:) Da blir den til Epseon:)

Anonymkode: 07af6...d87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også bruke navnetrikset - gi den Eevee’en du vil evolve navnet Sakura, før du evolver for å få Espeon. 

Navnene på trenerene til de ulike Eevee-evolusjonene i serien kan brukes til å få de forskjellige. Obs! Hvert navn kan kun brukes en gang, så sørg for å ha en god Eevee å evolve.

Oversikt over alle som er mulig å evolve med navn :) 

Sjekk at spørsmålstegnet på evolve-knappen endrer seg til omrisset av den du vil evolve til, da vet du at det er riktig.

https://www.eurogamer.net/articles/2019-04-15-pokemon-go-eevee-evolution-how-to-evolve-eevee-vaporeon-jolteon-flareon-umbreon-espeon-leafeon-glaceon

Anonymkode: d1dd2...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...