Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Så store forskjellene kan være. På forrige CD fikk jeg én stk shiny. På 3 timer. Idag fikk jeg 21(!!) shinyer. De var overalt! :)

Anonymkode: 07af6...d87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok kontakt gjennon pokemon go appen. Mer eller mindre min feil 😐 jeg måtte jo gå der det er mange pokestop og gymer 😐 hadde lyst til å skrive at jeg var det jeg alltid er på CD dager, men orket ikke. Tror neste CD blir helt lik 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Barberblad skrev:

Med den kommer også a spooky message 2019. Denne søtnosen er i en av rewardene 😍9293D475-B4B0-4F0E-90A4-7E9AF6C56215.thumb.png.198cbc2e0b02cb1167431c89e62ad9c9.png

 

 

Men asså... Fang 108 pokemon med bær??? Dusteoppgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barberblad
6 minutter siden, Ardwinna skrev:

 

Men asså... Fang 108 pokemon med bær??? Dusteoppgave.

Og i neste runde er det også fange 108 pokemon, men da uten bær 🤣 

Det var de samme oppgavene i fjor. 

spirititomb er å gå i ⅔. 3/3 er alt fullført

Ferdig med alle 🙈

C9E5A0C9-C169-4653-A4F2-72AA74418296.thumb.png.a8bf10b670e209f9f5fae1d5f1eac02c.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen her noen gode tips for å spille pokemon go når det regner?

*men er for mye vind til å bære med seg en paraply

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Regnbue79, er du her? 

Anonymkode: c53e1...b6a

Ja, jeg er her. :) 

Anonymkode: e093a...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2019 den 19.31, Ariana807 skrev:

Har noen her noen gode tips for å spille pokemon go når det regner?

*men er for mye vind til å bære med seg en paraply

Kjør bil fra nest til nest 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er her. :) 

Anonymkode: e093a...3a6

Vi blir best friends når du åpner neste gave fra meg, kan vi koordinere egg? :) jeg er engammelmann. 

Anonymkode: c53e1...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Absol skrev:

Kjør bil fra nest til nest 😂

Akkurat her er det litt vanskelig å kjøre og spille, da mye skjer langs veien, og jeg ikke bare kan stoppe bilen midt i veien for å fange pokemon.

De siste 2 community dagene har vært på kanten. Bøyer slik at det gikk, men ja regn. Er gjerne mest disse dagene jeg skulle hatt noe, og vind var vi alltid på vestlandet, så paraply fungerer dårlig 😬

Hadde håper å finne en eller annen mini-mobil-gjennomsiktig-paraply, men ser ikke ut som om noen har laget det produktet enda😅

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ariana807 skrev:

Akkurat her er det litt vanskelig å kjøre og spille, da mye skjer langs veien, og jeg ikke bare kan stoppe bilen midt i veien for å fange pokemon. 

De siste 2 community dagene har vært på kanten. Bøyer slik at det gikk, men ja regn. Er gjerne mest disse dagene jeg skulle hatt noe, og vind var vi alltid på vestlandet, så paraply fungerer dårlig 😬 

Hadde håper å finne en eller annen mini-mobil-gjennomsiktig-paraply, men ser ikke ut som om noen har laget det produktet enda😅 

Kan du ha mobilen i en gjennomsiktig plastpose?

Anonymkode: 0f960...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.10.2019 den 9.26, AnonymBruker skrev:

Har noen oppgaver som er å få nye venner... og da jeg ikke spiller så mye med andre enn datteren så hadde det vært supert om andre la meg til: 3360 9833 0484.

Ellers har vi til min og datterens glede gått fra pokemonstop 1-2 km fra huset til å ha flere i nærheten + 1 gym bare 100 meter unna huset. Små gleder gitt! 😆

Anonymkode: d774b...c7a

Jeg la deg til! Det har også hopet seg opp her med oppgaver som innebærer å få 3 nye venner, og jeg kjenner ikke så mange som spiller (bare barna mine...). Jeg er 6891 9903 1784, hvis noen gidder :)

Jeg tok med barnas ipader på jobben i dag, slik at jeg kan samle opp noen pokeballer for dem (har en gym her på jobben, må bare huske å spinne hjulet hvert 5. minutt. )

Anonymkode: 42628...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barberblad
7 timer siden, Ariana807 skrev:

Akkurat her er det litt vanskelig å kjøre og spille, da mye skjer langs veien, og jeg ikke bare kan stoppe bilen midt i veien for å fange pokemon.

De siste 2 community dagene har vært på kanten. Bøyer slik at det gikk, men ja regn. Er gjerne mest disse dagene jeg skulle hatt noe, og vind var vi alltid på vestlandet, så paraply fungerer dårlig 😬

Hadde håper å finne en eller annen mini-mobil-gjennomsiktig-paraply, men ser ikke ut som om noen har laget det produktet enda😅

gotcha-klokken kan fange for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi blir best friends når du åpner neste gave fra meg, kan vi koordinere egg? :) jeg er engammelmann. 

Anonymkode: c53e1...b6a

Selvfølgelig. :) Hva med i morgen kveld klokken 18.00? 

Anonymkode: e093a...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig. :) Hva med i morgen kveld klokken 18.00? 

Anonymkode: e093a...3a6

Supert :)

Anonymkode: c53e1...b6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokeball pluss og pokemon go pluss sluttet å virke for en tid tilbake. Så fikset de det for pokemon go pluss, men ikke for pokeball pluss...

Sist jeg testa fungerte fremdeles ikke pokeballen, så det er OK å vite før man bruker 600,- på en sånn.

Hva situasjonen er for Apple watch akkurat nå vet jeg ikke, for jeg har mistet min.

Anonymkode: ed8ff...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barberblad
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pokeball pluss og pokemon go pluss sluttet å virke for en tid tilbake. Så fikset de det for pokemon go pluss, men ikke for pokeball pluss...

Sist jeg testa fungerte fremdeles ikke pokeballen, så det er OK å vite før man bruker 600,- på en sånn.

Hva situasjonen er for Apple watch akkurat nå vet jeg ikke, for jeg har mistet min.

Anonymkode: ed8ff...d17

Pokeball plus funker her, men etter en oppdatering må den kobles fra blåtannen også legge til på nytt i spillet. Samme med gotcha nå etter siste oppdatering. MEN, de kobler ikke ut etter en time nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...