Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Plutselig dukket det opp en diger skygge på nearby, og jeg måtte selvsagt løpe for å se hva slags raring det var. Hadde ikke hørt om denne en gang (er ikke så oppdatert på gen 5)! Artig kar da :)

M6m1OI5.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ardwinna skrev:

Plutselig dukket det opp en diger skygge på nearby, og jeg måtte selvsagt løpe for å se hva slags raring det var. Hadde ikke hørt om denne en gang (er ikke så oppdatert på gen 5)! Artig kar da :)

M6m1OI5.jpg

Stilig!! 🙌🏻🙌🏻

Anonymkode: dc397...535

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ardwinna skrev:

Plutselig dukket det opp en diger skygge på nearby, og jeg måtte selvsagt løpe for å se hva slags raring det var. Hadde ikke hørt om denne en gang (er ikke så oppdatert på gen 5)! Artig kar da :)

M6m1OI5.jpg

Ooohh, kult! Grattis med den :nori:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen battle mot meg? 🙏🏻

Heter Almalva i PoGo. 

Er logget på i morgen kl. 10 (eller når det måtte passe noen mellom kl. 09.30 og 20 🙈

Anonymkode: 18264...2bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen battle mot meg? 🙏🏻

Heter Almalva i PoGo. 

Er logget på i morgen kl. 10 (eller når det måtte passe noen mellom kl. 09.30 og 20 🙈

Anonymkode: 18264...2bb

Skal prøve å få det til siden du hjalp meg og jeg fremdeles trenger litt flere kamper :) er den gamle mannen. 

Anonymkode: c53e1...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal prøve å få det til siden du hjalp meg og jeg fremdeles trenger litt flere kamper :) er den gamle mannen. 

Anonymkode: c53e1...b6a

Tusen takk! 🤗

 

Anonymkode: 18264...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! 🤗

 

Anonymkode: 18264...2bb

Sorry, ble stuck i et møte, men er pålogget en tid fremover nå. 

Anonymkode: c53e1...b6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om Yanma fortsatt spawner mye nå, eller var det kun i helgen? :)

Anonymkode: 07af6...d87

Mulig det kun var i helgen i forbindelse med eventet i Montreal. Så ingen i går da jeg gikk på «jakt». Fikk faktisk to shiny Yanma på søndag! 😳

Anonymkode: dc397...535

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (YlvaRamona) vil gjerne også battle! Jeg er på jobb til i kveld, men har på spillet av og til mens jeg sitter på kontoret.

Det har visst blitt mer datatrafikk her i det siste, for plutselig har det begynt å spawne pokemon her på gården, langt uti huttiheita!:mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg (YlvaRamona) vil gjerne også battle! Jeg er på jobb til i kveld, men har på spillet av og til mens jeg sitter på kontoret.

Det har visst blitt mer datatrafikk her i det siste, for plutselig har det begynt å spawne pokemon her på gården, langt uti huttiheita!:mynona:

Ja, nå kan jeg sitte i sofaen og fange pokemons også! Det har aldri skjedd før!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Hanne67 skrev:

Ja, nå kan jeg sitte i sofaen og fange pokemons også! Det har aldri skjedd før!

Så gøy! :)
Så langt har det spawnet en del Shellos her, og det kan jeg like! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så grulig lei av å jakte ditto.. Fanger alt som fanges kan, men ingen ditto i ballen. :cry3:

Får lyst til å gi opp hele spillet snart, helt latterlig at det skal være så himla vanskelig å finne én pokémon... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg (YlvaRamona) vil gjerne også battle! Jeg er på jobb til i kveld, men har på spillet av og til mens jeg sitter på kontoret.

Det har visst blitt mer datatrafikk her i det siste, for plutselig har det begynt å spawne pokemon her på gården, langt uti huttiheita!:mynona:

De har lagt til mange flere spawnpunkter, og fjernet noen. 

Anonymkode: 7860f...10e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lillemorbare skrev:

Jeg er så grulig lei av å jakte ditto.. Fanger alt som fanges kan, men ingen ditto i ballen. :cry3:

Får lyst til å gi opp hele spillet snart, helt latterlig at det skal være så himla vanskelig å finne én pokémon... 

Jeg har fått to dittoer de siste dagene, så mulig den kommer oftere nå? Er på level 40 selv,  og har begynt å spille på sønnen min sin konto også (Kjeder meg i permisjon). Sønnen min hadde ikke kommet til oppdraget med ditto enda, da jeg plutselig fikk en på hans konto. Kom til oppdraget samme dag, og tenkte at nå tar det en evighet til ditto dukker opp igjen. Men neida,  et par dager senere var den fanget. Kamuflert som skitty begge ganger.

Anonymkode: 2fb0a...e82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...