Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, padawan skrev:

Synes ikke jeg får annet enn sentret om dagen. 

Dei kan vere shiny no, så trur kanskje ikkje du finn ditto der lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Arg! Altså, jeg snurrer og går, men har kun fått 2, to, TO (!) stakkarslige 10 km egg med bare dritt inni. Får jo heller omtrent aldri egg på stoppene lenger. Kommer aldri til å få den unowen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter fast på Jump-Start Research fordi jeg ikke har venner i nærheten som spiller :klo: "Battle another trainer in the Great League" :klaske:

Anonymkode: 88ad3...378

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sitter fast på Jump-Start Research fordi jeg ikke har venner i nærheten som spiller :klo: "Battle another trainer in the Great League" :klaske:

Anonymkode: 88ad3...378

Er det helt krise kan du jo bare lage deg en ekstra bruker og så får du battle med den. :) 

Anonymkode: 635f1...cf9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6. september 2019 den 20.22, Absol skrev:

Catch 50 steel or psychic pokemon 😭

Er vel litt over halvveis på den der nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Taperen skrev:

Er vel litt over halvveis på den der nå.

Satte på en magnetic lure og fikk 2 (!!!) stk på en halv time 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2019 den 23.49, neon_sun skrev:

Arg! Altså, jeg snurrer og går, men har kun fått 2, to, TO (!) stakkarslige 10 km egg med bare dritt inni. Får jo heller omtrent aldri egg på stoppene lenger. Kommer aldri til å få den unowen :(

Jeg fikk min unowen nå nettopp!! Var søren meg på tide, gått rundt som en gal. :fnise:

Men den hersens dittoen... Deeeen kommer jeg aldri til å få. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.9.2019 den 12.19, AnonymBruker skrev:

Sitter fast på Jump-Start Research fordi jeg ikke har venner i nærheten som spiller :klo: "Battle another trainer in the Great League" :klaske:

Anonymkode: 88ad3...378

Du trenger ikke ha venner i nærheten. Du kan battle med en venn lagt unna, så lenge dere er gode nok venner. Jeg ba en av spillerne her inne om å slåss med meg :)

På 5.9.2019 den 23.49, neon_sun skrev:

Arg! Altså, jeg snurrer og går, men har kun fått 2, to, TO (!) stakkarslige 10 km egg med bare dritt inni. Får jo heller omtrent aldri egg på stoppene lenger. Kommer aldri til å få den unowen :(

Jeg får bare 2km-egg, så jeg har allerede gitt opp å få unown. Men satte på en magnetic lure i dag og fikk to nye pokiser; Magnezone og Clamperl :) Og så fikk jeg en shiny Onix rett etterpå. Fiiiin dag på poke-fronten!

Det irriterer meg at samtlige pokestops infisert av Team Rocket består av zubat, Golbat og eventuelt en sjelden Crobat. Jeg vil jo gjerne ha andre shadow pokemon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en T-unown idag! 😊

Nå står jeg forresten fast på oppgaven om å trade tre pokemon! Noen som kan hjelpe? @Barberblad? Kan jeg sende deg en PM med forslag til "møteplass" og tidspunkt? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barberblad
32 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg fikk en T-unown idag! 😊

Nå står jeg forresten fast på oppgaven om å trade tre pokemon! Noen som kan hjelpe? @Barberblad? Kan jeg sende deg en PM med forslag til "møteplass" og tidspunkt? 

Sendt deg en pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til Barberblad som hjalp meg videre i Jump Start Research ved å trade tre pokemon! Da fikk jeg til og med en Chatot! :)
Neste store hinder blir å klare å vinne et level 3 raid...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 5.9.2019 den 15.02, Anonymus67 skrev:

Jeg trenger Pokemon-venner!

6623 8625 7196 :)

Har lagt deg til. :)

18 minutter siden, Francoise skrev:

Altså hvor er Whismur! Jeg mangler to for å komme videre. 

Hah, jeg har ikke fått én eneste soddings Whismur siden det oppdraget kom! :sur: 

Anonymkode: d016e...287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har lagt deg til. :)

Hah, jeg har ikke fått én eneste soddings Whismur siden det oppdraget kom! :sur: 

Anonymkode: d016e...287

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...