Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ, skulle de misfarga pokestopsene være bare noen dager? Jeg står igjen med special research ang disse, rakk ikke å ta dem mens jeg var på ferie. Hvorfor må alle ting gjøres på minuttet i PoGo? Irriterer meg, ikke alle er ultranørds med ubegrenset fritid til å løpe etter teite oppgaver som må utføres sporenstreks! (No offense ;))

Anonymkode: 0f960...294

Eventen der absolutt alle pokestopene ble tatt over av Team Rocket varte bare en time, men du finner fremdeles en og annen misfarget pokestop! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Ardwinna skrev:

Eventen der absolutt alle pokestopene ble tatt over av Team Rocket varte bare en time, men du finner fremdeles en og annen misfarget pokestop! :)  

Én time?! Jeg gir opp hele pokesjiten snart. 😤

Hadde en ledig dag forleden og tok en runde rundt på pokestopene i nærheten, ingen av dem var misfarget. Tar vel tre år før jeg blir ferdig med denne researcen også da. 🙃

Anonymkode: 0f960...294

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Én time?! Jeg gir opp hele pokesjiten snart. 😤

Hadde en ledig dag forleden og tok en runde rundt på pokestopene i nærheten, ingen av dem var misfarget. Tar vel tre år før jeg blir ferdig med denne researcen også da. 🙃

Anonymkode: 0f960...294

Det tar nok sin tid for min del også. Jeg bor uti ødemarka utenfor en liten by, og må inn til byen for å finne noen pokestops. Det er ikke veldig mange pokestops å velge mellom heller. Sånn er livet! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som deltok i dag og fikk tak i shiny Ralts? Fikk tak i fire, uheldigvis bare jenter så jeg fikk ikke utviklet til shiny Gallade... Begynner å irritere meg litt over de stoppene som er tatt over av Team Rocket. Noen er så forbanna vanskelig å slå. 

Anonymkode: dc397...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som deltok i dag og fikk tak i shiny Ralts? Fikk tak i fire, uheldigvis bare jenter så jeg fikk ikke utviklet til shiny Gallade... Begynner å irritere meg litt over de stoppene som er tatt over av Team Rocket. Noen er så forbanna vanskelig å slå. 

Anonymkode: dc397...535

Var ute jeg, 5 stk shiny på 2 timer, fikk nok candy til å få meg alle shiny og vanlig, med unntak av Gallade, har nok candy men ingen stein til å få meg en vanlig av han 😕 vet ikke hvor jeg skaffer flere, men i pokedexen er nå alle evolutionene huket av. 

Vil kalle det en god dag :) 😄

Jeg gadd ikke prøve meg på noen flere Rocket greier, ble ferdig med hele reaserch greiene, måtte bruke 4 omganger på å slå den siste jeg prøvde mot! Alt for vanskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ardwinna skrev:

Eventen der absolutt alle pokestopene ble tatt over av Team Rocket varte bare en time, men du finner fremdeles en og annen misfarget pokestop! :) 

 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Én time?! Jeg gir opp hele pokesjiten snart. 😤

Hadde en ledig dag forleden og tok en runde rundt på pokestopene i nærheten, ingen av dem var misfarget. Tar vel tre år før jeg blir ferdig med denne researcen også da. 🙃

Anonymkode: 0f960...294

Eventet der endel pokestops var tatt over av Team Rocket varte fra 25. juli og t.o.m 1. august. Likevel godt å vite at det ikke er helt slutt på det, men endel færre. Under News i PoGo-appen finner man litt info om dette.

Jeg har også igjen denne delen av researchen, da jeg ikke har mulighet til å spille SÅ mye.

Anonymkode: 70c59...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Barberblad
På 3.8.2019 den 22.10, Ardwinna skrev:

Det tar nok sin tid for min del også. Jeg bor uti ødemarka utenfor en liten by, og må inn til byen for å finne noen pokestops. Det er ikke veldig mange pokestops å velge mellom heller. Sånn er livet! :P

Akkurat derfor spoofer jeg! Umulig å henge med i spillet når man bor usentralt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Barberblad skrev:

Akkurat derfor spoofer jeg! Umulig å henge med i spillet når man bor usentralt.

Viser seg å være relativt umulig å spoofe med android, særlig med nyere telefon. :(

Anonymkode: 102ae...1b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Barberblad skrev:

Akkurat derfor spoofer jeg! Umulig å henge med i spillet når man bor usentralt.

Jeg tør ikke, rett og slett. Er altfor redd for å bli kastet ut av spillet! :nigo:

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Viser seg å være relativt umulig å spoofe med android, særlig med nyere telefon. :(

Anonymkode: 102ae...1b4

Da kan jeg ihvertfall legge fra meg ideen om å spoofe, da jeg har en nyere Android.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barberblad
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Viser seg å være relativt umulig å spoofe med android, særlig med nyere telefon. :(

Anonymkode: 102ae...1b4

De finner nok en løsning for å gjøre det med andriod også, bare gi det litt tid. Kommer nok opp på reddit eller liknende når det er 'fikset'.

Glad jeg har iphone ;) 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister det ikke litt av moroa da? Da trenger man vel ikke å gå rundt i det hele tatt for å komme videre?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Virilja skrev:

Mister det ikke litt av moroa da? Da trenger man vel ikke å gå rundt i det hele tatt for å komme videre?

Det tenker jeg også. Selv om jeg irriterer meg grønn over at alle andre finner så mange flere pokemon og har så mange flere pokestop å snurre på enn meg, så føles det ikke så stas jukse seg til pokemon og pokestop. Jeg liker utfordringa selv om jeg blir litt lei av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva dere mener med at man mister litt av moroa. Jeg spoofer ikke, men jeg bruker pokemon go plus,  eller hva det heter,  som snurrer og fanger for meg.  Tenkte at jeg "ødela" spillet da jeg kjøpte den,  men klarte ikke motstå.  Men det har absolutt ikke ødelagt noe for meg,  heller tvert imot. Jeg hadde også spoofet hvis jeg kunne,  men fikk det ikke til på Android. 

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner hva dere mener med at man mister litt av moroa. Jeg spoofer ikke, men jeg bruker pokemon go plus,  eller hva det heter,  som snurrer og fanger for meg.  Tenkte at jeg "ødela" spillet da jeg kjøpte den,  men klarte ikke motstå.  Men det har absolutt ikke ødelagt noe for meg,  heller tvert imot. Jeg hadde også spoofet hvis jeg kunne,  men fikk det ikke til på Android. 

Anonymkode: 2fb0a...e82

Hva er vitsen med å spille i det hele tatt, hvis man skal drive med spoofing? 

Anonymkode: 07af6...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er vitsen med å spille i det hele tatt, hvis man skal drive med spoofing? 

Anonymkode: 07af6...d87

Det er sikkert gøy å gå rundt, snurre, battle i raid, prøve å fange. Sortere og sjekke iv. Bare en annen måte å spille på :)

Anonymkode: 2fb0a...e82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.8.2019 den 2.34, Ariana807 skrev:

Var ute jeg, 5 stk shiny på 2 timer, fikk nok candy til å få meg alle shiny og vanlig, med unntak av Gallade, har nok candy men ingen stein til å få meg en vanlig av han 😕 vet ikke hvor jeg skaffer flere, men i pokedexen er nå alle evolutionene huket av. 

Vil kalle det en god dag :) 😄

Jeg gadd ikke prøve meg på noen flere Rocket greier, ble ferdig med hele reaserch greiene, måtte bruke 4 omganger på å slå den siste jeg prøvde mot! Alt for vanskelig. 

Sinnoh stein får du hver 7 dag hvis du battler 1 gang om dagen med de trailerne fra laget. Må gjøre det 7 dager i strekk og på den 7ende dagen får du sinnoh. Av og til får man rare candy istedenfor, men jeg har fått over 20 sinnoh slik.

Anonymkode: 8e201...f99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...