Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Taperen skrev:

Her plukket plutselig min datter frem pogo etter et helt år på sidelinjen, så fikk trader med henne 😀

Har du ikke en tlf i huset som du kan laste ned pogo til, så kan du jo bare avinstallere appen etterpå, bare send mannen ut på fest alene i kveld uten mobil, så er det i boks 😜😜

Hehe, det var smart! Eneste er at han ikke er noe glad i feste, men han jobber mye og har en annen telefon han pleier å ha med seg. Da skal jeg jammen prøve det! På hvilket level kan man begynne å trade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Hanne67 skrev:

Hehe, det var smart! Eneste er at han ikke er noe glad i feste, men han jobber mye og har en annen telefon han pleier å ha med seg. Da skal jeg jammen prøve det! På hvilket level kan man begynne å trade?

Du kan trade når du er i level 10, burde gå fort å komme seg dit nå.

Da har du et prosjekt for helgen 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Taperen skrev:

Du kan trade når du er i level 10, burde gå fort å komme seg dit nå.

Da har du et prosjekt for helgen 😀

Takk for info, - men må nok begynne til uka. Kan nok hende jeg må slette appen og så installere den igjen, for rekker nok ikke alt på èn dag. :P:link: Gubben mener det er et spill for barn, så hadde nok ikke likt og oppdaget det på sin mobil. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hanne67 skrev:

Takk for info, - men må nok begynne til uka. Kan nok hende jeg må slette appen og så installere den igjen, for rekker nok ikke alt på èn dag. :P:link: Gubben mener det er et spill for barn, så hadde nok ikke likt og oppdaget det på sin mobil. :)

 

Hehe, skjønner den 😀

Men akkurat det med at det er for barn vet jeg ikke helt, er en sjelden gang med på noen raid i nabokommunen her, og da er det kun voksne folk som er med, i fra ca 25 til nærmere 60 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Taperen skrev:

Hehe, skjønner den 😀

Men akkurat det med at det er for barn vet jeg ikke helt, er en sjelden gang med på noen raid i nabokommunen her, og da er det kun voksne folk som er med, i fra ca 25 til nærmere 60 år.

Jepp, jeg har også sett mange voksne som spiller, - er nok mer han som ikke har skjønt poenget, hehe. ;)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh shit. Jeg har jo ingen å trade med! Da blir jeg nok stående fast på den når jeg kommer så langt... Mannen har en gammel og usmart mobil så jeg kan ikke misbruke hans heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan
Akkurat nå, Ardwinna skrev:

Oh shit. Jeg har jo ingen å trade med! Da blir jeg nok stående fast på den når jeg kommer så langt... Mannen har en gammel og usmart mobil så jeg kan ikke misbruke hans heller.

Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg får prøve å finne en som jeg kan nesten klare, når jeg kommer meg så langt i oppdraget da. Driver fremdeles og går tur med Dratini for å få en candy. Hadde kanskje vært ferdig med det dersom jeg hadde oppdaget tidligere at Adventure Sync var slått av... 🙄 Men nå spiller jeg mye mindre nå enn før også da så ting tar litt ekstra tid.

Hvordan fjusket du på tradingen? :P

Jeg har en annen konto fordi jeg ikke kom inn på min opprinnelige en gang. Så levla jeg den til 10 og bytta med meg selv. Alt for å slippe å komme i kontakt med andre spillere i nabolaget 😂😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært skap-spiller frem til nå (😅), men ser at jeg trenger venner 😱 noen som vil legge meg til? Vet ikke helt hvordan det fungerer men ser at koden min er 8759 5892 9467 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Aqua skrev:

Har vært skap-spiller frem til nå (😅), men ser at jeg trenger venner 😱 noen som vil legge meg til? Vet ikke helt hvordan det fungerer men ser at koden min er 8759 5892 9467 😊

La deg til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Aqua skrev:

Har vært skap-spiller frem til nå (😅), men ser at jeg trenger venner 😱 noen som vil legge meg til? Vet ikke helt hvordan det fungerer men ser at koden min er 8759 5892 9467 😊

Send en invitasjon

Anonymkode: f4082...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg meg gjerne til.

7136 7109 0203

Anonymkode: f4082...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste nytt, - starter ikveld kl 22.00:

Look forward to the following bonuses to be active from Tuesday, July 9, 2019, at 1 p.m. until Tuesday, July 16, 2019, at 1 p.m. PDT:

  • 3x Catch XP
  • 2x Raid XP
  • 3x Hatch XP
  • 1 Hour Lucky Eggs

In addition to those bonuses, Entei will be available in raids on Sunday, July 14, 2019, from 4 p.m. to 7 p.m local time. Players will receive up to five free Raid Passes during the event. If you’re lucky, you might encounter Shiny Entei!

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.7.2019 den 11.48, Ardwinna skrev:

Oh shit. Jeg har jo ingen å trade med! Da blir jeg nok stående fast på den når jeg kommer så langt... Mannen har en gammel og usmart mobil så jeg kan ikke misbruke hans heller.

Jeg spoofer. Kan legge deg til om du vil det også kan vi trade om du forteller meg hvor du er på et visst tidspunkt. Har et ex-raid i LA i kveld ;)

Anonymkode: cecf1...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barberblad
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg spoofer. Kan legge deg til om du vil det også kan vi trade om du forteller meg hvor du er på et visst tidspunkt. Har et ex-raid i LA i kveld ;)

Anonymkode: cecf1...b34

Skulle ikke komme som anonym. Send meg gjerne en pm om du vil det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2019 den 21.22, Barberblad skrev:

Skulle ikke komme som anonym. Send meg gjerne en pm om du vil det :)

Legg meg gjerne til så kan jeg komme tilbake til saken når jeg trenger å trade :)

Endret av Ardwinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Barberblad skrev:

Lagt deg til 👍

Kan du legge til meg og? :) 6703 1480 8495. Trenger noen å trade med.

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Barberblad skrev:

Lagt deg til 😊

Du kan godt legge til meg og. Er greit å ha noen å trade med. :) 

2114 0012 4118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...