Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger nye venner til Jump Start Research 😃 men gjelder det når man legger til og blir langt til?

Anonymkode: 6df11...041

Kan jeg få koden din? Hele familien vår trenger en ny venn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått 30 nye venner etter at den nye oppgaven ble lagt ut 😅 Så det vil ta litt tid før dere får gaver nå kjære medspillere.

Men er det flere enn meg som har problemer med å få tatt bilde av Dratini? Spillet låser seg hver gang jeg prøver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, mustapippuri skrev:

Har fått 30 nye venner etter at den nye oppgaven ble lagt ut 😅 Så det vil ta litt tid før dere får gaver nå kjære medspillere.

Men er det flere enn meg som har problemer med å få tatt bilde av Dratini? Spillet låser seg hver gang jeg prøver...

Gikk helt bra her. Dratinien ble i tillegg fotobombet av tre Pikachu'er :ler:

Ser at alle oppgavene er greie, bortsett fra en av de siste: vinne et raid med vanskelighetsgrad 3 eller høyere. Det kommer ikke til å skje her i gården da jeg ikke har noen å raide med og aldri klarer en 3'er alene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Jeg vet ikke om det er på grunn av oppdateringer men den siste tiden har jeg opplevd flere ganger at avhukingen for Advendure sync har gått bort slik at all gåingen ikke har blitt registrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, padawan skrev:

Jeg vet ikke om det er på grunn av oppdateringer men den siste tiden har jeg opplevd flere ganger at avhukingen for Advendure sync har gått bort slik at all gåingen ikke har blitt registrert.

Takk for info, - da løste du problemet mitt!

Jeg opplevde også det samme, og trodde det var forbindelsen til Google Fit det var noe feil med, men det var det ikke.

Nå gikk jeg inn på settings i PoGo, og avhukingen for Adventure sync var fjernet! Jeg gikk bl.a. en tur i skogen, og GF viste ca 9 km, mens det ikke ble registrert i PoGo. Ergerlig! 😣

Anonymkode: 70c59...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå gikk jeg inn på settings i PoGo, og avhukingen for Adventure sync var fjernet! Jeg gikk bl.a. en tur i skogen, og GF viste ca 9 km, mens det ikke ble registrert i PoGo. Ergerlig! 😣

Anonymkode: 70c59...3b3

er skikkelig irriterende, spesielt når en skal klekke egg på det nye eventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lyst til å battle med meg for å fullføre special research nr 3?😊 Brukernavnet mitt er PidgeyChampion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, padawan skrev:

er skikkelig irriterende, spesielt når en skal klekke egg på det nye eventet.

Har også opplevd dette. Er ganske sikker på at det har skjedd fleire gonger i det siste, óg. Og før eg oppdaga at den ikkje var på første gongen, trur eg den har vore av i fleire veker. Kjempeirriterande. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mormont skrev:

Noen som har lyst til å battle med meg for å fullføre special research nr 3?😊 Brukernavnet mitt er PidgeyChampion

Ja du kan battle med meg. Er ikke helt sikker på hvordan dette fungerer men tror du må scanne denne koden 🤔

29854FBC-5D40-4C71-940F-3DCAD21D36D7.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, treningsgal skrev:

Ja du kan battle med meg. Er ikke helt sikker på hvordan dette fungerer men tror du må scanne denne koden 🤔

29854FBC-5D40-4C71-940F-3DCAD21D36D7.png

Vi må dessverre være ultravenner for å kunne battle på avstand, men takk for tilbudet! Har fått battlet med en annen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Mormont skrev:

Vi må dessverre være ultravenner for å kunne battle på avstand, men takk for tilbudet! Har fått battlet med en annen 😊

Ok, har ikke prøvd dette før, men bra det ordnet seg for deg😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, padawan skrev:

Jeg vet ikke om det er på grunn av oppdateringer men den siste tiden har jeg opplevd flere ganger at avhukingen for Advendure sync har gått bort slik at all gåingen ikke har blitt registrert.

Argh, det er derfor ja! :(
Jeg har bare antatt at noe ikke fungerte optimalt men har jo ikke tenkt på å sjekke dette. Har nok gått glipp av mange kilometer i det siste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
21 timer siden, Mormont skrev:

Noen som har lyst til å battle med meg for å fullføre special research nr 3?😊 Brukernavnet mitt er PidgeyChampion

Stiller meg til disposisjon jeg også. QR-koden min er litt lenger oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.6.2019 den 21.58, Ardwinna skrev:

Gikk helt bra her. Dratinien ble i tillegg fotobombet av tre Pikachu'er :ler:

Ser at alle oppgavene er greie, bortsett fra en av de siste: vinne et raid med vanskelighetsgrad 3 eller høyere. Det kommer ikke til å skje her i gården da jeg ikke har noen å raide med og aldri klarer en 3'er alene.

Det tenkte jeg også, men så bega jeg meg ut på et 3'er raid alene. Klarte akkurat ikke ta Raikuen, men fikk det like vel registrert som at jeg hadde klart oppdraget og var dermed ferdig. Må innrømme jeg fjusket på tradingen, men jeg kjenner ingen som spiller 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, neon_sun skrev:

Det tenkte jeg også, men så bega jeg meg ut på et 3'er raid alene. Klarte akkurat ikke ta Raikuen, men fikk det like vel registrert som at jeg hadde klart oppdraget og var dermed ferdig. Må innrømme jeg fjusket på tradingen, men jeg kjenner ingen som spiller 🙈

Jeg får prøve å finne en som jeg kan nesten klare, når jeg kommer meg så langt i oppdraget da. Driver fremdeles og går tur med Dratini for å få en candy. Hadde kanskje vært ferdig med det dersom jeg hadde oppdaget tidligere at Adventure Sync var slått av... 🙄 Men nå spiller jeg mye mindre nå enn før også da så ting tar litt ekstra tid.

Hvordan fjusket du på tradingen? :P

Endret av Ardwinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som sliter med å vinne et level 3 raid, se etter Sharpedo, den er veldig lett å ta, nesten like lett er Granbull også, videre så er det mulig å klare Machamp og Gengar også alene, lykke til :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg får prøve å finne en som jeg kan nesten klare, når jeg kommer meg så langt i oppdraget da. Driver fremdeles og går tur med Dratini for å få en candy. Hadde kanskje vært ferdig med det dersom jeg hadde oppdaget tidligere at Adventure Sync var slått av... 🙄 Men nå spiller jeg mye mindre nå enn før også da så ting tar litt ekstra tid.

Hvordan fjusket du på tradingen? :P

Jeg får heller ikke tradet, så står fast på det oppdraget i et tidligere vi hadde + blir nok ikke ferdig med denne heller pga. det. :P

Om man har tilgang på flere telefoner, så kan man trade med seg selv, - ellers skulle jeg også gjerne vite andre metoder.......

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hanne67 skrev:

Jeg får heller ikke tradet, så står fast på det oppdraget i et tidligere vi hadde + blir nok ikke ferdig med denne heller pga. det. :P

Om man har tilgang på flere telefoner, så kan man trade med seg selv, - ellers skulle jeg også gjerne vite andre metoder.

Her plukket plutselig min datter frem pogo etter et helt år på sidelinjen, så fikk trader med henne 😀

Har du ikke en tlf i huset som du kan laste ned pogo til, så kan du jo bare avinstallere appen etterpå, bare send mannen ut på fest alene i kveld uten mobil, så er det i boks 😜😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...