Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan Minstemannen være så snill å åpne gaven fra meg eller sende meg en gave? 🙏🏻 Vi holder på å bli best friends og har ventet noen uker 🙈 

Heter Virilja i spillet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg klart raid med både Mewtwo og Groudon, men får dem ikke til å bli i ballen når jeg skal fange de etterpå 😡 Det ødelegger moroa synes jeg. Flere som opplever det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Virilja said:

Nå har jeg klart raid med både Mewtwo og Groudon, men får dem ikke til å bli i ballen når jeg skal fange de etterpå 😡 Det ødelegger moroa synes jeg. Flere som opplever det samme?

Hadde det sånn med Cresselia :( pøser du på med golden razz og snurrekast? Fikk Mewtwo på onsdag, men da var det flere av de andre i raidet som ikke fikk fanget den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Superblomst skrev:

Hadde det sånn med Cresselia :( pøser du på med golden razz og snurrekast? Fikk Mewtwo på onsdag, men da var det flere av de andre i raidet som ikke fikk fanget den. 

Ja. Fikk masse great shot og til og med exellent 🙄 Men fikk tak i Mewtwo i dag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min trenger venner da han har fått egen bruker og trenger gaver. Lagt til noen av dere 😊 Legg gjerne til dere andre 👍🏻

 

8787 4704 8619

Endret av Virilja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.4.2019 den 2.31, Mivert skrev:

Ønsker venner på PoGo! Har ingen 😅

Trainer code: 978684224912

 

 

På 27.4.2019 den 23.11, padawan skrev:

Niesen min trenger venner i PoGO. 6582 6226 4850

 

På 5.6.2019 den 16.54, mustapippuri skrev:

Jeg tror også det er fra mandag til mandag, alt annet ville vært merkelig :)

Trenger forøvrig venner igjen, syns jeg får og får sendt alt for lite gaver for tiden: 1400 9754 5258. PoGo navnet mitt er nor962, så en del her inne har meg allerede.

 

På 7.7.2019 den 23.17, Aqua skrev:

Har vært skap-spiller frem til nå (😅), men ser at jeg trenger venner 😱 noen som vil legge meg til? Vet ikke helt hvordan det fungerer men ser at koden min er 8759 5892 9467 😊

 

På 10.7.2019 den 15.51, Amantheia skrev:

Du kan godt legge til meg og. Er greit å ha noen å trade med. :) 

2114 0012 4118

 

7 timer siden, Virilja skrev:

Sønnen min trenger venner da han har fått egen bruker og trenger gaver. Lagt til noen av dere 😊 Legg gjerne til dere andre 👍🏻

 

8787 4704 8619

Håper det er greit jeg la dere til på Pokemon. Trenger flere venner for event, også så jeg at dere hadde lagt ut kode her :)

La også til @Ardwinna, fant bare ikke første post.

:) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flere har lagt meg til, men jeg har litt sånn inntaksstopp på vennefronten. Jeg spiller mye mindre enn før og har sjeldent særlig mange gaver å gi til de få vennene jeg allerede har, så jeg tror det får holde med venner nå :) Ihvertfall foreløpig.
Det er derfor jeg fjernet innlegget mitt der koden min sto ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Fikk en ditto i går i Oslo :)

Anonymkode: 2fb0a...e82

Husker du hvilket område i Oslo? De dukker visst opp på de samme stedene om jeg har forstått Google rett 🤔 trasket rundt i 2 mnd uten hell 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2019 den 16.14, Mumeod skrev:

 

 

 

 

 

Håper det er greit jeg la dere til på Pokemon. Trenger flere venner for event, også så jeg at dere hadde lagt ut kode her :)

La også til @Ardwinna, fant bare ikke første post.

:) 

 

Helt greit at du la meg til. Men har fått 50 nye venner etter at jeg la ut koden her, så det er mange som jeg ikke får åpnet gave fra. Trodde ikke det skulle bli så mange 😮 Men alle blir akseptert, for det er jo en av greiene man må gjøre for å komme videre med questen 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det flere som sliter med å få tatt bilde? Jeg står fast på snapshot oppgaven nå.

Anonymkode: 13fe0...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lastet ned spillet i juni og er mildt sagt hekta! Er så flott å få det lille sparket bak når man er i tvil om man skal gå seg en tur. Legg meg gjerne til på 9272 4953 6208 ☺️

Anonymkode: dc397...535

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2019 den 22.20, Superblomst skrev:

Husker du hvilket område i Oslo? De dukker visst opp på de samme stedene om jeg har forstått Google rett 🤔 trasket rundt i 2 mnd uten hell 😐

Så ikke svaret ditt før nå, og nå har jeg glemt akkurat hvor det var. Fanger du alle som kan være ditto? Har fått kjempemange før, men bare 1-2 den siste tiden.

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere som sliter med å få tatt bilde? Jeg står fast på snapshot oppgaven nå.

Anonymkode: 13fe0...b1b

Ja, jeg gjør. Får ikke AR-mode til å virke. Samme hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gåsemor skrev:

Ja, jeg gjør. Får ikke AR-mode til å virke. Samme hos deg?

Ja samme her. Skjønner ikke hvorfor. Det fungerte før.

Anonymkode: 13fe0...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Så ikke svaret ditt før nå, og nå har jeg glemt akkurat hvor det var. Fanger du alle som kan være ditto? Har fått kjempemange før, men bare 1-2 den siste tiden.

Anonymkode: 2fb0a...e82

Leste en teori om at det har vært ferre dittoer den siste tiden fordi det har vært så mange spesialuker med legendariske pokemon osv 😕 jeg leter i allefall fremdeles 💪

Har vært klar for shadow pokémon siden 22. juli, men dette er visst noe som ikke alle spillere får tilgang på samtidig. Krysser fingrene for team rocket invasjon hos meg også snart 😁

Endret av Superblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...