Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

22 minutter siden, padawan skrev:

Jeg setter aldri Pokémon på ukjente pokegym. En vet jo aldri når man får de tilbake.

Man bør ihvertfall sjekke hvor lenge de øvrige har stått der. Godt jeg har nok til å evolve en annen Chansey, men litt ergerlig å miste en Blissey uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, padawan skrev:

Jeg setter aldri Pokémon på ukjente pokegym. En vet jo aldri når man får de tilbake.

Men er det så farlig da? Jeg har en hel haug av gode pokemon. Flere av hver. 

Anonymkode: 2fb0a...e82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandhoel, kan du være så innmari snill med sukker på å åpne gaven min? Pliis? Det er ikke nøye når du gjør det.
Vennlig hilsen YlvaRamona :nigo:

Jeg fikk forresten endelig en ny legendarisk pokis fra field research; Lugia! :hoppendeglad:På tide... Synes Pokemon Go har vært ganske kjedelig i det siste. Får ingen shiny og det er fremdeles de samme som spawner overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ardwinna skrev:

Sandhoel, kan du være så innmari snill med sukker på å åpne gaven min? Pliis? Det er ikke nøye når du gjør det.
Vennlig hilsen YlvaRamona :nigo:

Jeg fikk forresten endelig en ny legendarisk pokis fra field research; Lugia! :hoppendeglad:På tide... Synes Pokemon Go har vært ganske kjedelig i det siste. Får ingen shiny og det er fremdeles de samme som spawner overalt.

Nye pokemon ute nå 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er det så farlig da? Jeg har en hel haug av gode pokemon. Flere av hver. 

Anonymkode: 2fb0a...e82

Jeg satte inn min shiny Venusaur i en gym på en gudsforlatt ferjekai (tror det er under 10 fastboende der) til jul. Man når gymmen sånn akkurat når ferja legger til, og jeg har satt inn pokiser der før som har blitt slått ut ganske kjapt.

Jeg vil gjerne ha den hjem snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig shiny Lefeaon og Glaceo! 😄

Men er det noen som vet når community day er? Søndag? klokken? De hadde et annet tidspunkt (sent på dagen) sist jeg var med på en slik dag 😅😂 så nå er det jo ikke godt åvote lengre 

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Ariana807 skrev:

Endelig shiny Lefeaon og Glaceo! 😄

Men er det noen som vet når community day er? Søndag? klokken? De hadde et annet tidspunkt (sent på dagen) sist jeg var med på en slik dag 😅😂 så nå er det jo ikke godt åvote lengre 

Community Day er på søndag frå 15.00 til 18.00 :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, charactouy skrev:

Hva er knepet for garantert Leafeon og Glaceon?

Fant det på twitter, navngiving fugerer 1 gang. Men leste noe om at de nye «lure» greiene gir garantert evolusjon... men har ikke testet så vet ikke om det stemmer 😅

Men brukte navnene for å få shinyene til å bli riktig! Vil ikke waste dem 😄

838C0520-A5FB-4162-B4E4-ECFECF73A11F.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, jeg trenger uansett bare én siden jeg tydeligvis er ute av stand til å fange shinys 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, charactouy skrev:

Tusen takk, jeg trenger uansett bare én siden jeg tydeligvis er ute av stand til å fange shinys 😅

Spar navnene! Plutselig får vi en ny shiny eevee dag og da er det fint å ha dem. Jeg hadde ikke brukt navnene når shiny eevee først kom, mange som var misunnelige på meg da 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Absol skrev:

Spar navnene! Plutselig får vi en ny shiny eevee dag og da er det fint å ha dem. Jeg hadde ikke brukt navnene når shiny eevee først kom, mange som var misunnelige på meg da 🤣

Nei pytt, jeg tar det ikke så nøye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.5.2019 den 22.47, Ardwinna skrev:

Sandhoel, kan du være så innmari snill med sukker på å åpne gaven min? Pliis? Det er ikke nøye når du gjør det.
Vennlig hilsen YlvaRamona :nigo:

Jeg fikk forresten endelig en ny legendarisk pokis fra field research; Lugia! :hoppendeglad:På tide... Synes Pokemon Go har vært ganske kjedelig i det siste. Får ingen shiny og det er fremdeles de samme som spawner overalt.

Sandhoel her. ☺️

Jeg åpner gjerne gaven snart! Jeg blir best friends med deg og Dragefrukt, og ultra friend med Pungushe og WeekeeCX56.

Passer det at jeg åpner gavene på onsdag kl 09.30? Da kan dere isåfall sette på et lucky egg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, Hanne67 skrev:

Sandhoel her. ☺️

Jeg åpner gjerne gaven snart! Jeg blir best friends med deg og Dragefrukt, og ultra friend med Pungushe og WeekeeCX56.

Passer det at jeg åpner gavene på onsdag kl 09.30? Da kan dere isåfall sette på et lucky egg.

 

Samme for meg, jeg er ikke så opptatt av å sette på lucky egg og sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan utvikler jeg magnemite til den siste evolvingen? Og ser at man kan utvikle nosepass og et knippe andre på samme måte (?). Skjønte ikke så mye..

Anonymkode: 6af51...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan utvikler jeg magnemite til den siste evolvingen? Og ser at man kan utvikle nosepass og et knippe andre på samme måte (?). Skjønte ikke så mye..

Anonymkode: 6af51...579

Du kan utvikle magneton og nosepass når du står på et pokestopp som har magnetic lure på seg. Du får glaceon med glacial lure, og leafeon med mossy lure.

Det er viktig at du står akkurat på pokestoppet (jeg prøvde å utvikle en eevee i går og stod litt unna pokestoppet, fikk en jolteon). Når du trykker på pokemonen og skal evolve den, så kommer det tydelig opp at den vil utvikle seg til f.eks magnezone eller leafeon. 

Det er lett å skille mellom vanlig lure og en av de nye lurene. Glacial lure ser f.eks ut som snøflak som er på pokestoppet, i stedet for de rosa vanlige bladene. :)

Anonymkode: 39e3d...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags telefon har dere som spiller? 

Jeg har hatt huawei pro 9 en stund nå og har vært kjempefornøyd med batteritiden da jeg har sluppet å ha med lader.

Men jeg har ikke fått spilt på en stund da jeg mistet telefonen i bakken og den klikker konstant (prøver jeg å gå inn på appen, henger hele tlf seg opp og jeg må restarte den) 

Så jeg trenger en ny telefon, med god batteritid: tips? :P

Jeg tenkte egentlig å kjøpe samme telefon, men pga "handelskonflikten" eller hva jeg skal kalle den så er jeg usikker på om jeg skal kjøpe en Huawei 😕

Anonymkode: 88631...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...