Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

4 timer siden, padawan skrev:

Bruker dere IV på alle Pokisene dere fanger? Jeg tranfered over 1500 pokiser i går. tidligere har jeg beholdt en av hver og da beholdt den med høyest CP men det er nødvendigvis de som er best i kamper såvidt jeg har forstått (?) da scoren fra IV er basert på flere ting?

Jeg sjekker iv på absolutt alle. Det er en stor jobb, men vil ikke ta sjansen på å slette noen med høy iv. Har flere 100 %. Tar ikke vare på noen under 80 %. Da skal det være noen veldig sjeldne. 

Anonymkode: 2fb0a...e82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@Zitra

Vet ikke om det er viktig for deg å ha på egg i dag? 
Jeg beklager at jeg fortsatt ikke har fått sendt gaver på kjeeeeeempelenge og du har sendt masse, men i dag blir vi sånne best friends eller hva det heter, hvis du sender - eller har sendt - gave til meg... 

Hilsen Krakulax 

Anonymkode: b4173...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan SuperSiri si ifra før du åpner gaven i dag? Eller evt sende meg en? Vil veldig gjerne ha på egg 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.3.2019 den 22.36, AnonymBruker skrev:

Mim første shiny 100 iv:)

Screenshot_2019-03-06-22-32-09.png

Anonymkode: 07af6...d87

Hvilken app bruker du til IV?

Anonymkode: be7d0...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken app bruker du til IV?

Anonymkode: be7d0...6fe

Det der er Calcy IV, kun for android afaik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Trenger flere venner å sende gaver til, noen som vil legge meg til? 5686 8481 4852 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har problemer med å få tradet en pokemon.. 😔 synes det er dårlig at de lager oppgaver som krever andre 👎🏻

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Virilja skrev:

Jeg har problemer med å få tradet en pokemon.. 😔 synes det er dårlig at de lager oppgaver som krever andre 👎🏻

Er dette en «event-oppgave» og isåfall hvilken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
27 minutter siden, Wildfoxed skrev:

Er dette en «event-oppgave» og isåfall hvilken? 

Jeg har fått det ofte som field research og pleier å slette de med en gang. Har noen som jobber i samme bygg som meg som spiller men gidder ikke bruke tiden på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Virilja skrev:

Jeg har problemer med å få tradet en pokemon.. 😔 synes det er dårlig at de lager oppgaver som krever andre 👎🏻

Grav fram en gammel telefon og lag en ekstra konto, så ķan du trade og battle med den 😉 om du legger litt arbeid i den kan du bruke den til å ta raid og med. De fleste jeg kjenner som spiller har 2-3 kontoer. Kjenner en med 6+ kontoer, men han spoofer og da går det jo veldig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Wildfoxed skrev:

Er dette en «event-oppgave» og isåfall hvilken? 

A ripple in time 5/8 😊

1 time siden, Absol skrev:

Grav fram en gammel telefon og lag en ekstra konto, så ķan du trade og battle med den 😉 om du legger litt arbeid i den kan du bruke den til å ta raid og med. De fleste jeg kjenner som spiller har 2-3 kontoer. Kjenner en med 6+ kontoer, men han spoofer og da går det jo veldig fort.

Men er ikke det egentlig litt «juks» 😜 Tenkte å kanskje få mannen min til å lage  konto bare for den oppgaven, men spørs om han går med på det da 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Virilja skrev:

A ripple in time 5/8 😊

Men er ikke det egentlig litt «juks» 😜 Tenkte å kanskje få mannen min til å lage  konto bare for den oppgaven, men spørs om han går med på det da 🙈

Så lenge man ikke spoofer ser jeg ikke på det som juks å spille med 2 kontoer. Begge ungene mine har konto og jeg låner dem rett som det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 kontoer. Den ene mobilen kan jeg dele skjermen, sånn at jeg spiller med to kontoer på én gang. Og en mobil nr to. Men den sistnevnte bruker jeg kun på community day:) Hadde aldri klart meg med kun én konto 😂

Anonymkode: 07af6...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.3.2019 den 13.12, Wildfoxed skrev:

 

Trenger flere venner å sende gaver til, noen som vil legge meg til? 5686 8481 4852 😊

Jeg kan godt legge deg til, men jeg er ikke noe flink til å spinne pokestops for å få gaver og sende selv (håper jeg blir mer aktiv når snøen og kulda forsvinner da), så du kan velge om du vil legge meg til.

krakulax 6432 2272 9908

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har 3 kontoer. Den ene mobilen kan jeg dele skjermen, sånn at jeg spiller med to kontoer på én gang. Og en mobil nr to. Men den sistnevnte bruker jeg kun på community day:) Hadde aldri klart meg med kun én konto 😂

Anonymkode: 07af6...d87

Hvilken telefon kan dele skjermen og spille to kontoer samtidig? Det kunne jeg også tenkt meg... så slipper jeg å ha med to mobiler på tur. :) 

Anonymkode: b4173...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan godt legge deg til, men jeg er ikke noe flink til å spinne pokestops for å få gaver og sende selv (håper jeg blir mer aktiv når snøen og kulda forsvinner da), så du kan velge om du vil legge meg til.

krakulax 6432 2272 9908

Hvilken telefon kan dele skjermen og spille to kontoer samtidig? Det kunne jeg også tenkt meg... så slipper jeg å ha med to mobiler på tur. :) 

Anonymkode: b4173...844

 

Da har jeg lagt deg til 😊 

 

hvilke pokemon har dere forresten fått i 7km-eggene? Og burde jeg spare på disse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wildfoxed skrev:

 

Da har jeg lagt deg til 😊 

 

hvilke pokemon har dere forresten fått i 7km-eggene? Og burde jeg spare på disse? 

La deg til. :) 

Hvis du vil kan du legge til datteren min også, vi kommer til å bli litt mer aktive sammen etterhvert og da lover jeg at vi sender tilbake gaver igjen.

Hennes nr. 3645 0738 2441

Anonymkode: b4173...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La deg til. :) 

Hvis du vil kan du legge til datteren min også, vi kommer til å bli litt mer aktive sammen etterhvert og da lover jeg at vi sender tilbake gaver igjen.

Hennes nr. 3645 0738 2441

Anonymkode: b4173...844

 

Lagt til 😊 greit å helgardere seg i tilfelle det kommer en oppgave om å ha så og så mange venner 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, hog skrev:

09:00

Tusen takk 😊 husker du om man pleier å få mye XP da? Skal prøve å time et lucky egg i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...