Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har fått Smeargle? Hvordan?

Anonymkode: 76f3f...12a

Ta bilder med snapshot, smeargle vil plutselig photobombe et bilde. Etterpå vil du se den i wild rett ved siden av deg. 

Den vil da få movesetten til den pokemonen du tok bilde av. 

Har fått den en gang, kan få en gang om dagen. 

 

Anonymkode: 37a2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle sette inn en pokemon i gym litt fort og satte inn den med lavest CP i stedet for høyest. Så nå står det en surfer på 25 CP i et gym her 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg håper bare at jeg ikke mister Aerodactyl'en min som står på vent i belønningslista... Har hørt at det kan skje siden det egentlig ikke er meningen at man skal spare på research-belønninger over lengre tid.
Akkurat nå sliter jeg med å få tak i Cubone.

Jeg tok den i dag. Hatt den på vent lenge! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Ta bilder med snapshot, smeargle vil plutselig photobombe et bilde. Etterpå vil du se den i wild rett ved siden av deg. 

Den vil da få movesetten til den pokemonen du tok bilde av. 

Har fått den en gang, kan få en gang om dagen. 

 

Anonymkode: 37a2c...87e

Har gjort det masse, uten hell :( Derfor jeg spurte her. Men jeg får bare prøve igjen i morgen da.

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har gjort det masse, uten hell :( Derfor jeg spurte her. Men jeg får bare prøve igjen i morgen da.

Anonymkode: 76f3f...12a

Noen ganger er det visst nok vanskelig. Vet om ei som tok over 2k bilder før den endelig kom

Anonymkode: 37a2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man bare knipse og knipse på den samme pokemonen, eller må man bytte pokemon imellom for at Smeargle skal dukke opp?

Anonymkode: 0f960...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeargle dukker visst kun opp i første biletet du tar av ein pokemon, så er ikkje vits i å ta 100 bileter av samme pokemon. 

Bo Ulfsten sitt bilete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor blir bildene man tar lagret?

Når dukker Smeargle opp, - er det når man akkurat har tatt bildet eller kan den dukke opp på bilder man har lagret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må man stå i AR? Hvordan får jeg satt kameraet til det?

Anonymkode: f64d9...f71

Man må ikke stå i AR.

For å ta bilde av en pokemon du allerede har: Gå inn i items og trykk på kameraet, velg så hvilken pokemon du vil ta bilde av.

For å ta bilde av en pokemon før du fanger den: I midten øverst ser du et kamera symbol, trykk på det og ta bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Hanne67 skrev:

Man må ikke stå i AR.

For å ta bilde av en pokemon du allerede har: Gå inn i items og trykk på kameraet, velg så hvilken pokemon du vil ta bilde av.

For å ta bilde av en pokemon før du fanger den: I midten øverst ser du et kamera symbol, trykk på det og ta bilde.

Så jeg trenger ikke stå i ar for å ta et bilde og håpe på at Smeargle skal dukke opp? Tok sikker bilder av 50 pokemon uten AR tidligere i dag. og ca 25 etterpå med AR. Null Smeargle til nå. Fikk dog alle pokemonene jeg manglet på siste oppgave til Meltan, så nå er den i boks. 

Anonymkode: f64d9...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kameragreiene skjønner jeg ingenting av. Kan noen forklare? Dukker det opp ulike pokemons når man tar bilder live av en annen pokemon? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, lady90 skrev:

Det kameragreiene skjønner jeg ingenting av. Kan noen forklare? Dukker det opp ulike pokemons når man tar bilder live av en annen pokemon? 

 

Anonymkode: 37a2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fanget en del Eevee i går. Skulle transfer noen i dag, men får opp at jeg ikke kan velge event Pokémon? Noen som vet hva som er grunnen?

Anonymkode: 6af51...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fanget en del Eevee i går. Skulle transfer noen i dag, men får opp at jeg ikke kan velge event Pokémon? Noen som vet hva som er grunnen?

Anonymkode: 6af51...579

Du må gå inn og transfere en og en om gangen... 

Anonymkode: 37a2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...