Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg følger da med på news. Har ikke fått noe news om community day i februar ennå.

Anonymkode: 0f960...294

 

xcCsYif.jpg

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg følger da med på news. Har ikke fått noe news om community day i februar ennå.

Anonymkode: 0f960...294

Vi fikk greie på det i news i PoGo for 19 dager siden idag. Gå inn der og bla deg litt nedover. :)

Som Amatheia nevner lenger opp så er det vennskapshelg nå. Man får to dager når man åpner en gave istedenfor én. Vær litt obs ved åpning av gaver ved ei grense til nytt nivå. :)

Er det bare ved trening med en i nærheten man får ekstra Sinnoh stones den 16.?

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa, endelig fikk jeg en Schyter! Har klekket 5-km-egg på harde livet i det siste, og til slutt satt den! Da er det kanskje håp om å få fullført Meltan-quest før jeg dør. 

Anonymkode: 0f960...294

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2019 den 23.30, padawan skrev:

Hvor lenge må en vente med å legge til en venn en har slettet og vennskapsnivået er nullstillt?

Nivået på vennskapet blir det samme som da du slettet vedkommende. :)

Anonymkode: 07af6...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det står at man skal spille sammen i 1 more day for å bli ultra friends, blir man det på neste gave da? Eller neste etter det igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Virilja skrev:

Når det står at man skal spille sammen i 1 more day for å bli ultra friends, blir man det på neste gave da? Eller neste etter det igjen?

Det er på neste hvis ingen av dere har åpnet gave den dagen. Hvis den andre har åpnet, så er 1 more dagen etterpå. Tror jeg. Det teller bare en pakke hver dag, så derfor prøver jeg å sende til folk jeg ikke har åpnet fra den dagen.

Anonymkode: 2fb0a...e82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nivået på vennskapet blir det samme som da du slettet vedkommende. :)

Anonymkode: 07af6...d87

Tror noen skrev he rinne at nivået på vennskapet er det samme en stund men hvis en ventet lenge nok så ble det nullstilt.. det var iallefall slik jeg tolket det... men da misforstod jeg enten eller så har Niantic gjort om på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er på neste hvis ingen av dere har åpnet gave den dagen. Hvis den andre har åpnet, så er 1 more dagen etterpå. Tror jeg. Det teller bare en pakke hver dag, så derfor prøver jeg å sende til folk jeg ikke har åpnet fra den dagen.

Anonymkode: 2fb0a...e82

Takk ☺️ Har tre venner på det nå, så tenkte å bruke lucky egg. Synd hvis det blir forgjeves 🙈

 

Vet noen om man kan «spare» på Eevee candy til oppgavene på special resesrch? Eller må man gå de 10 km uansett?

Endret av Virilja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Virilja skrev:

Takk ☺️ Har tre venner på det nå, så tenkte å bruke lucky egg. Synd hvis det blir forgjeves 🙈

 

Vet noen om man kan «spare» på Eevee candy til oppgavene på special resesrch? Eller må man gå de 10 km uansett?

Man må gå de 10 km uansett, men det blir jo bare 2 candy (hvis jeg ikke husker feil) så det er jo en fordel å ha nok fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant også de to siste Exeggcute i dag. 😄

Men hvor skal man grave fram en Cubone i dag, da? Har ikke sett noen på månedsvis.

Anonymkode: 0f960...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

Jeg tror ikke det er så lenge siden jeg fikk en sist. de andre er enkle å evolve. Sett 4 Exeggcute  til sammen i dag. fanget 3 av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også noen Exeggcute i dag så nå mangler jeg bare en. Ble glad da jeg kom på at Exeggcute også er en rosa pokemon 😄 Nå må jeg bare hive meg med på noen raids. Mangler tre raids og sliter med å treffe på raids når jeg er i sentrum og ikke er opptatt på jobb. Jeg så faktisk en Cubone på nearby for noen dager siden men gjett om det aldri kommer til å skje når jeg trenger det...
Idag var det flere pokestop som plutselig var borte, så jeg er spent på om de er fjernet eller om det bare var spillet som bugget litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns spillet er litt kjedelig for tiden, lite nytt. Mulig jeg bare ikke følger godt nok med. Har fått med meg morgendagen da, og må huske å trene litt for å få Sinnoh-stones.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som har lyst til å battle med meg i dag (PidgeyChampion) slik at vi kan får fem Sinnoh stones?😊 jeg har ikke peiling på hva jeg driver med og taper sikkert alt, men skulle gjerne hatt noen ekstra steiner 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Mormont said:

Noen som har lyst til å battle med meg i dag (PidgeyChampion) slik at vi kan får fem Sinnoh stones?😊 jeg har ikke peiling på hva jeg driver med og taper sikkert alt, men skulle gjerne hatt noen ekstra steiner 😃

Husk at du får ved å battle mot team ledere også!

Anonymkode: db708...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Husk at du får ved å battle mot team ledere også!

Anonymkode: db708...b98

Jepp, har fått dem 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...