Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har skjønt at man kan maks tjene 50 coins i døgnet i gymmer. Men er det sånn at det blir nytt døgn ved midnatt eller må man stå over 24 timer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nytt døgn ved midnatt :)

Anonymkode: 2fb0a...e82

Så rart! Jeg har hatt en i gym fra ca 15:30-10:00 og jeg får fortsatt bare 50 coins 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Virilja skrev:

Så rart! Jeg har hatt en i gym fra ca 15:30-10:00 og jeg får fortsatt bare 50 coins 😢

Du får ikke coins før den blir slått ut, og da får du maks 50 coins uansett hvor lenge den har stått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Hanne67 skrev:

Vi er bestevenner, så da kan vi trene mot hverandre. Om man står i nærheten av hverandre, ser det ikke ut at man trenger å være venner engang. Gjelder det om man kan scanne koden også?

https://www.eurogamer.net/articles/2019-01-08-pokemon-go-pvp-trainer-battles-rewards-5392

Hvis man er ultra eller best friends har ikke avstand noe å si. Ved scanning av kode må man være nær.

Den QR koden jeg postet er for å legge til som venn :)

...Hvis jeg forsto spørsmålet riktig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, hog skrev:

Du får ikke coins før den blir slått ut, og da får du maks 50 coins uansett hvor lenge den har stått. 

Åja. Leste et sted at det er 50 coins i døgnet og at nytt døgn starter ved midnatt. Var derfor jeg spurte over her 😊  Siden det var over 8 timer både før og etter midnatt burde det jo blitt 100. Men da vet jeg det. Takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, hog skrev:

Hvis man er ultra eller best friends har ikke avstand noe å si. Ved scanning av kode må man være nær.

Den QR koden jeg postet er for å legge til som venn :)

...Hvis jeg forsto spørsmålet riktig..

Takk for svar! :) Jeg lurte på om man kunne scanne trenerkoden og trene mot en som var langt unna, som man ikke er ultra eller best friend med. Det går altså ikke.

Ellers trodde jeg det var den QR koden du postet man skulle bruke når man står ved siden av hverandre og skal trene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere drevne Pokémon go-jaktere: min sønn logger inn via niantic kids, hvordan får man da venner? Ser at min sønn sin kamerat som logger inn via Pokémon trainers club kan ha venteliste. 

Anonymkode: 6af51...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dere drevne Pokémon go-jaktere: min sønn logger inn via niantic kids, hvordan får man da venner? Ser at min sønn sin kamerat som logger inn via Pokémon trainers club kan ha venneliste

Anonymkode: 6af51...579

 

Anonymkode: 6af51...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Virilja said:

Åja. Leste et sted at det er 50 coins i døgnet og at nytt døgn starter ved midnatt. Var derfor jeg spurte over her 😊  Siden det var over 8 timer både før og etter midnatt burde det jo blitt 100. Men da vet jeg det. Takk 😊

Det er antall coins basert på hvor lenge den står, etter 8 timer har du makssummen på 50 coins. Det er makssum på 50 coins per døgn. Men det er ikke sånn at den samler opp og du får mer jo lengre den står, har den stått i 8 timer får du 50 coins, har den stått i 8 dager får du 50 coins. Og om en pokemon har opptjent 50 coins og blir kastet ut, kan du ikke få flere coins den dagen av andre pokemon heller.

Anonymkode: db708...b98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er antall coins basert på hvor lenge den står, etter 8 timer har du makssummen på 50 coins. Det er makssum på 50 coins per døgn. Men det er ikke sånn at den samler opp og du får mer jo lengre den står, har den stått i 8 timer får du 50 coins, har den stått i 8 dager får du 50 coins. Og om en pokemon har opptjent 50 coins og blir kastet ut, kan du ikke få flere coins den dagen av andre pokemon heller.

Anonymkode: db708...b98

Skjønner 😉 Det er 50 coins per døgn, men også per pokemon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, Virilja said:

Skjønner 😉 Det er 50 coins per døgn, men også per pokemon.

Nei, det er maks 50 coins per døgn totalt, uavhengig av antall Pokémons i gym. Ikke per pokemon.

Anonymkode: 76f3f...12a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang feebas-timene så var shiny-raten i Europa visst nok kun 1:40, mens i amerika (og senere Japan og omegn) fikk den justert til 1:20. Antakeligvis pga tilbakemeldingene niantic fikk. 

Står på https://thesilphroad.com/science/feebas-research-task-rarity/

Klarte å finne meg en shiny, fordelt på 9 timer spilletid. 

Anonymkode: 37a2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.1.2019 den 14.17, Virilja skrev:

Åja. Leste et sted at det er 50 coins i døgnet og at nytt døgn starter ved midnatt. Var derfor jeg spurte over her 😊  Siden det var over 8 timer både før og etter midnatt burde det jo blitt 100. Men da vet jeg det. Takk 😊

Du får kun coins for det døgnet den blir utslått. Alle tidligere dager telles dessverre ikke med. 

 

Anonymkode: 37a2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ang feebas-timene så var shiny-raten i Europa visst nok kun 1:40, mens i amerika (og senere Japan og omegn) fikk den justert til 1:20. Antakeligvis pga tilbakemeldingene niantic fikk. 

Står på https://thesilphroad.com/science/feebas-research-task-rarity/

Klarte å finne meg en shiny, fordelt på 9 timer spilletid. 

Anonymkode: 37a2c...87e

9 timer spilletid?

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du får kun coins for det døgnet den blir utslått. Alle tidligere dager telles dessverre ikke med. 

 

Anonymkode: 37a2c...87e

Og om en annen er utslått med 50 coins samme dag, så får man ingenting.

Anonymkode: 70c59...3b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet meg til 6/9 på Let's go, Meltan. Fem exeggcute??? Har ikke sett snurten av dem de siste ukene så dette kan jo bli moro... 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ardwinna skrev:

Da har jeg kommet meg til 6/9 på Let's go, Meltan. Fem exeggcute??? Har ikke sett snurten av dem de siste ukene så dette kan jo bli moro... 🙄

Man kan få Exeggute ved å fullføre Hatch an Egg. Man kan også få Snubbull. Jeg har også kommet dit, og har selvfølgelig fått Snubbull hver gang...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...