Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

6 timer siden, fro skrev:

Jeg fikk nettopp Cubone, se etter Field research hvor du skal fange 5 Pokemon med razz berries :)

Oh, takk! får gå ut og leite etter den oppgava på stoppene her i byen 😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, Ardwinna skrev:

Den er vanskelig ja, men ikke umulig. Kan jo hende at det kommer flere events som gir deg sjansen til å fange de riktige pokemonene, så ikke gi helt opp :)
Jeg sliter pr nå med å fange Slugma og Gulpin. Det har nylig krydd med Gulpins men akkurat nå ser jeg ikke snurten av den. Det dukket opp en Slugma i går men den hoppet ut av ballen og stakk av etter første kast... 🙄

Her i området har det dukket opp en del Gulpin i det siste, tok en senest i dag. 

I dag fant jeg en exeggcute også, bare én igjen før jeg kan gå videre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, PecanPie skrev:

Her i området har det dukket opp en del Gulpin i det siste, tok en senest i dag. 

I dag fant jeg en exeggcute også, bare én igjen før jeg kan gå videre! 

Jeg fanget 5 exeggcute i dag! 😳😳 På samme sted! Jeg er jo ikke der i oppgava engang! Gjelder det likevel eller må jeg fange nye når jeg kommer dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Virilja skrev:

Jeg fanget 5 exeggcute i dag! 😳😳 På samme sted! Jeg er jo ikke der i oppgava engang! Gjelder det likevel eller må jeg fange nye når jeg kommer dit?

Du må fange nye dessverre...

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Virilja skrev:

Jeg fanget 5 exeggcute i dag! 😳😳 På samme sted! Jeg er jo ikke der i oppgava engang! Gjelder det likevel eller må jeg fange nye når jeg kommer dit?

Som AB sier må du fange de når du kommer dit, men mulig du har funnet et nest? Kan være verdt å ta turen tilbake til det stedet når du har kommet til den oppgaven ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er logget inn med min Google konto, den logger alltid automatisk inn. Imorgen skal jeg gå tur med sønnen min og vi deler konto. Mannen min har også begynt å spille og jeg kunne jo spilt på hans konto fra min telefon. Men hvordan gjør jeg det? Vet verken mitt eller mannen sitt passord i pogo. Er det noen enkel måte å bytte mellom kontoer på?

Har et annet problem og. Siden jeg er koblet mot Google kontoen min satte jeg den også opp på sønnen min sin telefon. Men da får han tilgang til alle kontaktene mine bl.a. Skulle heller ønske den logget seg inn på en annen måte på hans telefon uten at han trenger å fylle inn passord hver gang. Er det mulig? Ikke vet jeg hva passordet mitt er heller 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du må fange nye dessverre...

Anonymkode: 2fb0a...e82

Blæ 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

@Lady90 på Android kan du logge inn med flere kontoer på samme enhet men blir litt vanskelig hvis du ikke husker noen av passordene.

Usikker på hvordan det er med pålogging av flere brukere på iOS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, PecanPie skrev:

Her i området har det dukket opp en del Gulpin i det siste, tok en senest i dag. 

I dag fant jeg en exeggcute også, bare én igjen før jeg kan gå videre! 

Fikk en Gulpin i dag, i det minste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Virilja skrev:

Jeg fanget 5 exeggcute i dag! 😳😳 På samme sted! Jeg er jo ikke der i oppgava engang! Gjelder det likevel eller må jeg fange nye når jeg kommer dit?

Vil gjerne ha tips om hvor det var altså! Så tidligere i tråden at du nevne Fredrikstad, jeg skal dit i løpet av helgen. Hvis exeggutene var i der området da. Er litt smått lei av å ikke gå videre kan du si. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PecanPie skrev:

Vil gjerne ha tips om hvor det var altså! Så tidligere i tråden at du nevne Fredrikstad, jeg skal dit i løpet av helgen. Hvis exeggutene var i der området da. Er litt smått lei av å ikke gå videre kan du si. 😉

Kulåsparken i Sarpsborg 😉 Ved lekeplassen for å være helt nøyaktig 😜 Er pokestop der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Virilja skrev:

Kulåsparken i Sarpsborg 😉 Ved lekeplassen for å være helt nøyaktig 😜 Er pokestop der

Åja, det blir nok litt for voldsom omvei 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor mange ganger pr dag det er mulig å få premie når man battler med en trainer? Syns jeg aldri får noen premie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, lady90 skrev:

Noen som vet hvor mange ganger pr dag det er mulig å få premie når man battler med en trainer? Syns jeg aldri får noen premie

Tror det er maks 3 ganger pr. dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/5/2019 at 12:46 PM, lady90 said:

Noen som vet hvor mange ganger pr dag det er mulig å få premie når man battler med en trainer? Syns jeg aldri får noen premie

Skal være maks tre ganger per venne-battle og en gang med trainer battle.

Anonymkode: db708...b98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Jeg har de siste dagene hatt problemer med appen og lurer på om det er noen andre som har de samme problemene. 

Avataren min beveger seg ikke i spillet. Spillet teller km som vanlig heldigvis, men avataren står helt stille. Det vil si at hvis jeg skal spinne et stop eller battle i en gym, så må jeg lukke appen og åpne den på nytt for å havne på riktig sted. Dette er ganske irriterende da jeg nok helt sikkert går glipp av mange Pokemon på veien. 

Jeg har forsøkt å avinstallere appen og installere på nytt, jeg har ingen ventende oppdateringer, og posisjon og internett står på hele tiden, så jeg skjønner ikke helt hva som forårsaker dette. 

Er det andre som har vært borti dette og vet om det er noe jeg må gjøre, eller om det bare er en bug i spillet som jeg må vente på at blir fikset? 

På forhånd takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, jannihj92 skrev:

Hei! 

Jeg har de siste dagene hatt problemer med appen og lurer på om det er noen andre som har de samme problemene. 

Avataren min beveger seg ikke i spillet. Spillet teller km som vanlig heldigvis, men avataren står helt stille. Det vil si at hvis jeg skal spinne et stop eller battle i en gym, så må jeg lukke appen og åpne den på nytt for å havne på riktig sted. Dette er ganske irriterende da jeg nok helt sikkert går glipp av mange Pokemon på veien. 

Jeg har forsøkt å avinstallere appen og installere på nytt, jeg har ingen ventende oppdateringer, og posisjon og internett står på hele tiden, så jeg skjønner ikke helt hva som forårsaker dette. 

Er det andre som har vært borti dette og vet om det er noe jeg må gjøre, eller om det bare er en bug i spillet som jeg må vente på at blir fikset? 

På forhånd takk! 

Jeg sliter stadig med sånne irriterende "heng" i spillet. Tror det er veldig vanlig og ikke så mye å gjøre med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...