Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

3 timer siden, padawan skrev:

Her om dagen fikk jeg en incubator med 1 use men har kunnet bruke den flere ganger. Fikk en ny med 1 use idag som antageligvis også kan brukes flere ganger.,.

Du får en inkubator hver dag fram til 2 januar. Det er litt av juleeventen. 

 

Fra kl 22 i kveld forsvinner dobbel Candy ved fanging og transfer, i stedet kommer dobbel fangeXP. Gjelder til kl 22 den 26.des.

Anonymkode: 37a2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du får en inkubator hver dag fram til 2 januar. Det er litt av juleeventen.

Anonymkode: 37a2c...87e

Det er altså en gang den inkubatoren kan brukes 😊 

Alt dette står listet under News. 

Anonymkode: 37a2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får en inkubator hver dag fram til 2 januar. Det er litt av juleeventen. 

 

Fra kl 22 i kveld forsvinner dobbel Candy ved fanging og transfer, i stedet kommer dobbel fangeXP. Gjelder til kl 22 den 26.des.

Anonymkode: 37a2c...87e

Nei er ikke dobbel fange XP fra i kveld, i kveld begynner dobbel fange stardust.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir opp. Siden jeg alltid ligger litt etter føles oppdragene vanskelige. Eksempel nå skal jeg fange en ditto, men har jo allerede 3 stk fra litt siden og ikke sett en ny en etter det. Og f.eks fange Slugma eller Gulpin nå, så har jeg mange fra før når de var over alt, men ikke sett noen etter det. Litt lei haha :) 

Anonymkode: 80bcf...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir opp. Siden jeg alltid ligger litt etter føles oppdragene vanskelige. Eksempel nå skal jeg fange en ditto, men har jo allerede 3 stk fra litt siden og ikke sett en ny en etter det. Og f.eks fange Slugma eller Gulpin nå, så har jeg mange fra før når de var over alt, men ikke sett noen etter det. Litt lei haha :)  

Anonymkode: 80bcf...7ea

Jeg ser at et av oppdragene som kommer er å evolve en Schyter, jeg har ikke sjans til å fange en Schyter ever. Så da blir jeg stuck da.

Anonymkode: 0f960...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser at et av oppdragene som kommer er å evolve en Schyter, jeg har ikke sjans til å fange en Schyter ever. Så da blir jeg stuck da.

Anonymkode: 0f960...294

Det virker til at det blir lagt ut pokemon som gjør at questene kan bli gjort ferdig en gang i blant. Jeg lagde meg en konto til for litt siden og holder da på med tre quester samtidig. Fikk en ditto for et par dager siden og en slugma i går. Selv om det ikke er høy frekvens på dem, så finnes de jo. De er bare skjeldnere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, atropos skrev:

Det virker til at det blir lagt ut pokemon som gjør at questene kan bli gjort ferdig en gang i blant. Jeg lagde meg en konto til for litt siden og holder da på med tre quester samtidig. Fikk en ditto for et par dager siden og en slugma i går. Selv om det ikke er høy frekvens på dem, så finnes de jo. De er bare skjeldnere. 

Ditto og Slugma har jeg jo fanget flere ganger, Schyther har jeg bare sett i raid.

Anonymkode: 0f960...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ditto og Slugma har jeg jo fanget flere ganger, Schyther har jeg bare sett i raid.

Anonymkode: 0f960...294

Jeg har fått schyther flere ganger vill her jeg bor. Men det er nok ikke så vanlig å se den vill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser at et av oppdragene som kommer er å evolve en Schyter, jeg har ikke sjans til å fange en Schyter ever. Så da blir jeg stuck da.

Anonymkode: 0f960...294

Jeg fikk nylig en Scyther i et 5 km egg, og da får man mange candy også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.12.2018 den 8.12, atropos skrev:

Det virker til at det blir lagt ut pokemon som gjør at questene kan bli gjort ferdig en gang i blant. Jeg lagde meg en konto til for litt siden og holder da på med tre quester samtidig. Fikk en ditto for et par dager siden og en slugma i går. Selv om det ikke er høy frekvens på dem, så finnes de jo. De er bare skjeldnere.

Det jeg gjør med alle quester, er å finne ut hva alle stegene består av. Det ligger ute på nett, pokemongohub er en typisk slik side. Da kan man planlegge litt på forhånd. F.eks slik at man har en pidgey som blir ditto liggende klar, og scytheren.

Google er også bra: f. eks 'a ripple in time pokemon go'

Da får man alle delstegene opp og man vet hva som kommer en i møte etter hvert :)

Anonymkode: 37a2c...87e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haarid: Me vert best friends neste gong ein av oss opnar gave. Eg har samla opp eit par andre eg blir best friends/ultra friends med, og vil gjerne få samla alt på eitt egg. Lyst å sende meg gave, så kan eg seie i frå før eg opnar den? 

Lene87Oslo og SuperSiri, kan seie i frå når eg opnar frå dykk og, om det er ønskeleg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere :)

Er det noen som har lyst til å legge meg til som venn? Skulle gjerne hatt noen flere, så jeg får noen vennskaps-poeng :nigo:

Koden min er: 6716 2756 2903

 

Godt nytt år :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
17 minutter siden, Prague skrev:

Hei dere :)

Er det noen som har lyst til å legge meg til som venn? Skulle gjerne hatt noen flere, så jeg får noen vennskaps-poeng :nigo:

Koden min er: 6716 2756 2903

Lagt deg til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Prague skrev:

Hei dere :)

Er det noen som har lyst til å legge meg til som venn? Skulle gjerne hatt noen flere, så jeg får noen vennskaps-poeng :nigo:

Koden min er: 6716 2756 2903

 

Godt nytt år :kghjerte:

Skulle legge deg til men vi er visst allerede venner! Aner jo ikke hvem som er hvem her inne :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Ardwinna skrev:

Skulle legge deg til men vi er visst allerede venner! Aner jo ikke hvem som er hvem her inne :ler: 

Ingen aning om det jeg heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ardwinna skrev:

Skulle legge deg til men vi er visst allerede venner! Aner jo ikke hvem som er hvem her inne :ler: 

 

11 timer siden, Prague skrev:

Ingen aning om det jeg heller :fnise:

Jeg prøvde også å legge til, men fikk samme beskjed som Ardwinna :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Grobirk,

 

Tusen takk for julegave. :-) Gave på julaften og bestfriend. :-)

Kariiikari

Anonymkode: f64d9...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...