Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

4 hours ago, Hanne67 said:

Flott! For meg passer det best tidlig på dagen, gjerne kl 08.30 imorgen, men kan gjøre det seinere også. Når passer det best for deg?

Ok, passer fint, jeg setter på lucky egg 0820 så åpner du gaven sånn rundt 0830. Du har en fra meg liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Macaroni skrev:

Ok, passer fint, jeg setter på lucky egg 0820 så åpner du gaven sånn rundt 0830. Du har en fra meg liggende.

Fint, da åpner jeg gaven kl 08.30 imorgen. Jeg skal sette på alarmen på telefonen sånn at jeg husker det. 

Lemi3007, Solvesal og Toye10: Jeg blir ultra friend (50.000 XP) med dere imorgen. Jeg åpner gavene fra dere kl 08.30, så om dere vil sette på et lucky egg så har dere muligheten.

Supervepsen: Vi blir great friends (10.000 XP) imorgen, - åpner gaven fra deg også kl 08.30.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toye10 her, jeg har nådd level 40 og bryr meg ikke om xp lenger, så bare å åpne mine gaver når dere vil :) Jeg passer på å ikke åpne fra dere når det er 1 dag igjen. :)

Anonymkode: 2fb0a...e82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Å finne en cubone nå??? Rakk ikke å bli ferdig med 10 raids før lenge etter eventen😏 så her sitter jeg da. Og mangler en Cubone 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Hanne67 skrev:

Fint, da åpner jeg gaven kl 08.30 imorgen. Jeg skal sette på alarmen på telefonen sånn at jeg husker det. 

Lemi3007, Solvesal og Toye10: Jeg blir ultra friend (50.000 XP) med dere imorgen. Jeg åpner gavene fra dere kl 08.30, så om dere vil sette på et lucky egg så har dere muligheten.

Supervepsen: Vi blir great friends (10.000 XP) imorgen, - åpner gaven fra deg også kl 08.30.

 

Solvesal her!

Hvordan ser man egentlig at man blir ultra friend på neste gave? Skjønner ikke helt det her jeg.

Anonymkode: 0f960...294

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Solvesal her!

Hvordan ser man egentlig at man blir ultra friend på neste gave? Skjønner ikke helt det her jeg.

Anonymkode: 0f960...294

Hvis du trykker på hjertene under navnet til personen, så kommer det opp hvor mange dager det er igjen til neste trinn :)

Anonymkode: 2fb0a...e82

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Solvesal her!

Hvordan ser man egentlig at man blir ultra friend på neste gave? Skjønner ikke helt det her jeg.

Anonymkode: 0f960...294

Vil du at jeg skal vente med å åpne gaven fra deg? Du får 50.000 XP ekstra om du setter på et lucky egg, men venter gjerne med din om et annet tidspunkt enn kl 08.30 idag passer bedre.

Edit: Jeg ventet med å åpne gaven fra deg.

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg fikk min første Snover i dag. Med cp på 14... :rolleyes::ler:

Og min andre Snover hadde ...også 14 cp! Finnes de egentlig med mer cp? :P

16 timer siden, ceccans skrev:

Altså. Å finne en cubone nå??? Rakk ikke å bli ferdig med 10 raids før lenge etter eventen😏 så her sitter jeg da. Og mangler en Cubone 😆

Jeg kommer til å slite med å få Meltan. Så langt sliter jeg med å få fanget metall-pokiser nok til å fullføre det nivået jeg er på nå. Cubone spawner aldri heromkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Hanne67 skrev:

Vil du at jeg skal vente med å åpne gaven fra deg? Du får 50.000 XP ekstra om du setter på et lucky egg, men venter gjerne med din om et annet tidspunkt enn kl 08.30 idag passer bedre. 

Edit: Jeg ventet med å åpne gaven fra deg. 

Bare åpne når du vil, du. :)

Anonymkode: 0f960...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, ceccans skrev:

Altså. Å finne en cubone nå??? Rakk ikke å bli ferdig med 10 raids før lenge etter eventen😏 så her sitter jeg da. Og mangler en Cubone 😆

Det funker om du tar treer-raid og får marowak! 

Anonymkode: 0a5ca...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jente fra Oslo 😎

Det var litt kult å battle med deg fra damen i Bergen 🥂🍾

Anonymkode: 8aabb...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ett minutts stillhet for de som fortsatt spiller Pokemon Go 😔🙏

Anonymkode: 8ed50...f76

et minutts stillhet for de som kun spilte PoGO da det var hypet opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen fikk jeg en incubator med 1 use men har kunnet bruke den flere ganger. Fikk en ny med 1 use idag som antageligvis også kan brukes flere ganger.,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, padawan skrev:

Her om dagen fikk jeg en incubator med 1 use men har kunnet bruke den flere ganger. Fikk en ny med 1 use idag som antageligvis også kan brukes flere ganger.,.

Whaat? Heldig du er, mine har bare kunnet blitt brukt en gang hver. 

Anonymkode: 1ea1d...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, padawan skrev:

Her om dagen fikk jeg en incubator med 1 use men har kunnet bruke den flere ganger. Fikk en ny med 1 use idag som antageligvis også kan brukes flere ganger.,.

Man får en sånn på dagens første spinn hver dag nå en periode. Du har ikke fått flere uten å ha lagt merke til det da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...