Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Virilja skrev:

Hvor lenge varer eventet?

Til 22 i kveld:)

Anonymkode: 07af6...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Til 22 i kveld:)

Anonymkode: 07af6...d87

Er event-pokemonene viktigere enn andre Pokémon? Nå når jeg skulle transfer én og én, fikk jeg opp om jeg virkelig ville transfer denne event Pokémonen. Turde ikke  😅

Anonymkode: 6af51...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er event-pokemonene viktigere enn andre Pokémon? Nå når jeg skulle transfer én og én, fikk jeg opp om jeg virkelig ville transfer denne event Pokémonen. Turde ikke  😅 

Anonymkode: 6af51...579

De er vel ikke viktigere, men det er vel sikkert for å forsikre seg at man ikke sletter dem som er litt "spesielle", hvis man har lyst til å beholde dem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Jeg som trodde jeg hadde mistet flere belønninger fra field research, men det hadde jeg faktisk ikke! :mynona:
Idag fikk jeg endelig fanget Cubone (takk gen1-eventet som var i dag!), og kom meg videre til neste trinn på Meltan-oppgaven. Så jeg åpnet de oppsparte belønningene. Jeg trodde bare jeg hadde en Aerodactyl og en Anorith, men sånn helt ut av det blå poppet det frem flere belønninger som hadde ligget skjult, blant annet en ekstra Anorith og en Kabuto! 😄

Så nå mangler jeg bare en Kabuto eller en Omanyte! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Ardwinna skrev:

Lekte meg litt med kameraet rundt i stua, og på fjerde forsøk ble jeg fotobombet av denne artige karen! :nordvesta:

53609109_10156797374941405_4935593365057

Tar du bilder i ar? Brukte du pokemon du har fanget fra før, eller ville pokemon. 

Jeg knipser og knipser. Sikkert knipset 200 til sammen, men ingen fotobomber til nå.

Anonymkode: f64d9...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tar du bilder i ar? Brukte du pokemon du har fanget fra før, eller ville pokemon. 

Jeg knipser og knipser. Sikkert knipset 200 til sammen, men ingen fotobomber til nå.

Anonymkode: f64d9...f71

Jeg leste et sted at det var lurt å bytte pokemon ofte og gå ut av camera for hver gang. Brukte ikke mange forsøk på å få den da 😊

 

Jeg har et problem med at jeg bare får de gule eggene med rosa prikker. Har flere jeg gjerne skulle hatt som hatcher fra 2- og 5km-egg, men disse får jeg aldri. Vet dere om det er en grunn til at det er sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Virilja skrev:

 

Jeg har et problem med at jeg bare får de gule eggene med rosa prikker. Har flere jeg gjerne skulle hatt som hatcher fra 2- og 5km-egg, men disse får jeg aldri. Vet dere om det er en grunn til at det er sånn?

De 7 km-eggene får du i gaver fra venner. De andre eggene får du fra pokestopper...

Anonymkode: 37a2c...87e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

De 7 km-eggene får du i gaver fra venner. De andre eggene får du fra pokestopper...

Anonymkode: 37a2c...87e

Åja, det visste jeg ikke. Tusen takk 😊 Det er vel ikke mulig å slette noen heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte av alle ting å trykke feil inne i shoppen, og kjøpte en hatt jeg ikke ville ha 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Virilja skrev:

Jeg leste et sted at det var lurt å bytte pokemon ofte og gå ut av camera for hver gang. Brukte ikke mange forsøk på å få den da 😊

 

Jeg har et problem med at jeg bare får de gule eggene med rosa prikker. Har flere jeg gjerne skulle hatt som hatcher fra 2- og 5km-egg, men disse får jeg aldri. Vet dere om det er en grunn til at det er sånn?

Hvis du ikke ønsker de eggene fra venner, må du huske på å snurre pokestops og få egg derfra når du har ledig plass, før du åpner gaver. Du får ikke slettet noen egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legendaryen jeg fikk i dag hadde jeg fra før 😣 har ikke fått så mange heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Virilja skrev:

Åja, det visste jeg ikke. Tusen takk 😊 Det er vel ikke mulig å slette noen heller?

Nei, du kan dessverre ikke slette egg. 

Anonymkode: 8e201...f99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.2.2019 den 21.46, AnonymBruker skrev:

Tar du bilder i ar? Brukte du pokemon du har fanget fra før, eller ville pokemon. 

Jeg knipser og knipser. Sikkert knipset 200 til sammen, men ingen fotobomber til nå.

Anonymkode: f64d9...f71

Ja tar bilder i AR, og tar bilder av pokiser jeg har fra før. Har trålt meg gjennom de beste pokemonene mine og tatt ett og ett bilde. Prøvde meg før en gang på å ta ti bilder av hver pokemon (etter tips her inne) men det funket dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu, fikk en Schyter i egg, så da fikk jeg endelig evolvet den! 😄

Og jaggu meg lå det en Anorith og gjemte seg bak den Aerodactyl-fieldresearchen jeg hadde spart på, så da er jeg godt i gang med siste etappe på Meltan. 😎

Anonymkode: 0f960...294

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Ardwinna skrev:

Ja tar bilder i AR, og tar bilder av pokiser jeg har fra før. Har trålt meg gjennom de beste pokemonene mine og tatt ett og ett bilde. Prøvde meg før en gang på å ta ti bilder av hver pokemon (etter tips her inne) men det funket dårlig.

Jeg fulgte den videoen i går og fikk ingen på noen av de jeg hadde fra før, men så fanget jeg en eller annen utenfor her og tok bilde etter at jeg fanget den, og da fikk jeg den photobomber'n. 

Anonymkode: b4173...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest padawan

Urk. Nå er snar sekken med Pokémons full (2000 stykker). det tar vel en stund å få levert inn alle de som skal leveres inn. Pleier å ha en av hver igjen når jeg er ferdig med prosessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk meg ein shiny Grimer i går. Det var litt stas, for eg får stort sett aldri dei som ikkje er på CD. :)

Endret av Amantheia
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phuuu.... forrige uke var ei god uke.

Trodde jeg skulle streve lenge med Meltanen, men i løpet av forrige uke klarte jeg de tre siste nivåene og fikk den endelig.

Mew og Celebi, hadde jeg gitt opp, da jeg aldri fikk til det exelente curveball kastet. Men etter mye strev på jobb, satt jeg utslitt på gulvet. Fanget noen pokemon og ut av det blå fikk jeg til det perfekte kastet. 

Etter å ha knipset omtrent 1000 bilder uten å bli fotobombet, gikk jeg tur med bikkja, fanget en liten wurmple, tok jeg et bilde av den og der ble jeg fotobombet. Endelig en Smeargle i boks, selv om den hadde lav CP og dårlig ellers. 

Kom i de nye lokalene til jobben min i dag, fanget en pokemon og ble fotobombet på ny. Litt bedre CP, men fremdels ikke noe å skryte av, men nå vet jeg hvert fall at de finnes. Nå håper jeg bare at det snart skal komme en ny Special field research. 

Anonymkode: f64d9...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...