Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Jeg trenger flere venner 😁

Legg meg gjerne til 

7917 8616 7416

Anonymkode: 0a791...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

På dette eventet fikk jeg ny rekord i antall shiny. Vi var 4 stk i bilen. Og jeg fikk 17 stk. De andre fikk 13, 10 og 9. Forrige event fikk jeg kun 4 swinwub:) 

Anonymkode: 07af6...d87

Og jeg fanga sikkert 150 stk uten å få en eneste shiny. Alle de 3 andre jeg gikk med fikk shiny ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor leser dere nyheter? Ønsker meg veldig en vannpokemon-event snart. Er møkka lei Magikarp 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, lady90 skrev:

Og jeg fanga sikkert 150 stk uten å få en eneste shiny. Alle de 3 andre jeg gikk med fikk shiny ☹️

Det er så urettferdig, rett og slett. For lenge siden da det var Wailmer-event (den spawnet en uke ca) fanget jeg ca 700(!!) stk. Og ingen shiny. Så fikk venninnen min en shiny da hun var på vei til butikken. Hadde fanget 10 stk fra før av😂

Anonymkode: 07af6...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med plass til en venn til? 🙂 Koden min er 1538 8539 3865.

Anonymkode: 0581f...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.3.2019 den 5.57, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger flere venner 😁

Legg meg gjerne til 

7917 8616 7416

Anonymkode: 0a791...f47

 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen med plass til en venn til? 🙂 Koden min er 1538 8539 3865.

Anonymkode: 0581f...e57

Lagt til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til hvordan jeg kan få fanget ditto? kommer ikke videre på tasken jeg og har hatt den i ukesvis

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Herix skrev:

Tips til hvordan jeg kan få fanget ditto? kommer ikke videre på tasken jeg og har hatt den i ukesvis

Ikke annet enn at den gjemmer seg bak andre pokemon, men det vet du sikkert

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ørti Entei og Articuno ble jeg litt paff da denne karen plutselig dukket opp som belønning etter sju dagers fullførte field research:

55505715_10156855220356405_2298147093539

Dessverre ganse rævva IV men sånn går nå dagan. Man tar det man får.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Virilja skrev:

Ikke annet enn at den gjemmer seg bak andre pokemon, men det vet du sikkert

Ja vet det, men det virker bare så håpløst tilfeldig. Fanget et par stykker for lenge siden før jeg fikk oppgaven, men nå bare skjer det ikke uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om det har kommet nye pokestop? Har dukket opp et rett i nærheten som umulig kan ha vært der før 😳

Anonymkode: be7d0...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om det har kommet nye pokestop? Har dukket opp et rett i nærheten som umulig kan ha vært der før 😳

Anonymkode: be7d0...6fe

Hehe, det dukker støtt og stadig opp nye stopper. 

Anonymkode: 07af6...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Herix skrev:

Ja vet det, men det virker bare så håpløst tilfeldig. Fanget et par stykker for lenge siden før jeg fikk oppgaven, men nå bare skjer det ikke uansett.

Vær obs på hvis flere av samme typiske Ditto-pokemon spawner rett ved hverandre (f.eks. to-tre Pidgeys e.l. i en klynge). Jeg slet med å få tak i Ditto og leste dette tipset på nett. Jeg kom over tre Pidgey som spawnet rett ved hverandre, og den ene var en Ditto :)
Legg også merke til Ditto-pokemon som ikke reagerer som forventet på været (burde ha fått ringer rundt seg men får det ikke).

Ellers er det bare å fange masse drittpokiser og krysse fingrene. Ditto er en vrien dings å få tak i, spesielt når man trenger den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Ardwinna skrev:

Vær obs på hvis flere av samme typiske Ditto-pokemon spawner rett ved hverandre (f.eks. to-tre Pidgeys e.l. i en klynge). Jeg slet med å få tak i Ditto og leste dette tipset på nett. Jeg kom over tre Pidgey som spawnet rett ved hverandre, og den ene var en Ditto :)
Legg også merke til Ditto-pokemon som ikke reagerer som forventet på været (burde ha fått ringer rundt seg men får det ikke).

Ellers er det bare å fange masse drittpokiser og krysse fingrene. Ditto er en vrien dings å få tak i, spesielt når man trenger den.

Ja jeg har fanget flere tidligere, men nå som jeg faktisk trenger den er den ingensted å finne. Kan du gi noen eksempler på typiske ditto-pokemon? Har tidligere fått fra pidgey og hoothoot, men hvilke andre bør jeg være obs på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Herix skrev:

Ja jeg har fanget flere tidligere, men nå som jeg faktisk trenger den er den ingensted å finne. Kan du gi noen eksempler på typiske ditto-pokemon? Har tidligere fått fra pidgey og hoothoot, men hvilke andre bør jeg være obs på?

dcp0mstv4aeqn0k.jpg-large.jpeg?itok=gHNY7YCR

 

Her er vel den nyaste lista eg fann. Kan vere det er fleire enn dette og, men det er i alle fall dei :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Herix skrev:

Ja jeg har fanget flere tidligere, men nå som jeg faktisk trenger den er den ingensted å finne. Kan du gi noen eksempler på typiske ditto-pokemon? Har tidligere fått fra pidgey og hoothoot, men hvilke andre bør jeg være obs på?

Pr nå, i mars 2019 er følgende pokiser mulige Dittoer:

  1. Pidgey
  2. Ratatta
  3. Zubat
  4. Paras (NEW)
  5. Ghastly
  6. Sentret
  7. Yanma
  8. Hoothoot
  9. Ledyba
  10. Zigzagoon
  11. Whismur
  12. Gulpin
  13. Mankey
  14. Remoraid
  15. Meltan (NEW)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Ardwinna said:

Pr nå, i mars 2019 er følgende pokiser mulige Dittoer:

  1. Pidgey
  2. Ratatta
  3. Zubat
  4. Paras (NEW)
  5. Ghastly
  6. Sentret
  7. Yanma
  8. Hoothoot
  9. Ledyba
  10. Zigzagoon
  11. Whismur
  12. Gulpin
  13. Mankey
  14. Remoraid
  15. Meltan (NEW)

 

 

Mener jeg har fått den ved å fange en Venonat 🤔

Anonymkode: 465dd...822

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...