Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags telefon har dere som spiller? 

Jeg har hatt huawei pro 9 en stund nå og har vært kjempefornøyd med batteritiden da jeg har sluppet å ha med lader.

Men jeg har ikke fått spilt på en stund da jeg mistet telefonen i bakken og den klikker konstant (prøver jeg å gå inn på appen, henger hele tlf seg opp og jeg må restarte den) 

Så jeg trenger en ny telefon, med god batteritid: tips? :P

Jeg tenkte egentlig å kjøpe samme telefon, men pga "handelskonflikten" eller hva jeg skal kalle den så er jeg usikker på om jeg skal kjøpe en Huawei 😕

Anonymkode: 88631...82d

Samsung galaxy s7 edge. Fornøyd med den :) Men kommer jo helt an på hvor mange timer du spiller.  Venninna mi har iphone og må alltid lade + mer kronglete å sjekke iv på pokemonsa. (Pokegenie app, funker best med Android)

Anonymkode: 2fb0a...e82

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samsung galaxy s7 edge. Fornøyd med den :) Men kommer jo helt an på hvor mange timer du spiller.  Venninna mi har iphone og må alltid lade + mer kronglete å sjekke iv på pokemonsa. (Pokegenie app, funker best med Android)

Anonymkode: 2fb0a...e82

Jeg har iphone, og kan spille i noen timer, før jeg må lade, og har aldri problemer med å sjekke IV på monsa. 

Anonymkode: 3aae3...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer det å evolve ved lure modulene? Trenger man et visst antall candy og stardust da også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Virilja skrev:

Hvordan fungerer det å evolve ved lure modulene? Trenger man et visst antall candy og stardust da også?

Ja. En lure er bare noe som lokker til seg flere monstre. 

Anonymkode: 60b86...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. En lure er bare noe som lokker til seg flere monstre. 

Anonymkode: 60b86...795

Ja, men hvis man skal evolve f.eks Magneton, hvordan vet man hvor mange candy man trenger?

 

Edit: Da mener jeg altså de nye modulene som kan «cause evolution». Vet ikke helt om du misforsto kanskje?

Endret av Virilja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Virilja skrev:

Ja, men hvis man skal evolve f.eks Magneton, hvordan vet man hvor mange candy man trenger?

 

Edit: Da mener jeg altså de nye modulene som kan «cause evolution». Vet ikke helt om du misforsto kanskje?

Det ser helt likt ut som vanlig evolving. Tror det var 100 candy. Jeg fikk gjort det i Frognerparken på community day, da noen hadde satt på en. Fikk både tatt magneton og nosepass :)

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det flere pokemon enn Magneton og Nosepass, samt Eeve man kan utvikle ved hjelp av lure?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samsung galaxy s7 edge. Fornøyd med den :) Men kommer jo helt an på hvor mange timer du spiller.  Venninna mi har iphone og må alltid lade + mer kronglete å sjekke iv på pokemonsa. (Pokegenie app, funker best med Android)

Anonymkode: 2fb0a...e82

Takk for tips! Med den jeg har nå kunne jeg spille hele eventer eller en hel dag uten å lade, så håper jeg finner en som har lik batteritid! 😓

Anonymkode: 88631...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2019 den 14.12, Kontorotta skrev:

Er det flere pokemon enn Magneton og Nosepass, samt Eeve man kan utvikle ved hjelp av lure?

Noen som vet?

Anonymkode: 8e487...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hanne67 skrev:

Artige events nå og snart: 

Sovende Snorlax

Adventures Week

 

Snorlax-eventet har forresten ein bug, som gjer at du er garantert å fange Snorlax på 3. ballen, uansett. Så eg kastar to vanlege pokeballar (spelar liksom ingen rolle, for antallet går ikkje ned uansett), på 3. kastet brukar eg pinap berry, og kastar, og fangar. 100%. Får også "first throw"-bonus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2019 den 14.12, Kontorotta skrev:

Er det flere pokemon enn Magneton og Nosepass, samt Eeve man kan utvikle ved hjelp av lure?

Nei, er kun de du nevnte.

Anonymkode: 39e3d...d76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan beregner de at vi har gått 50 km? Er det tirsdag til tirsdag? Det er jo litt vanskelig å følge med på for oss da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper det er den mandag til mandag som er fast. Vanligvis er man ikke garantert å få den beste belønningen der, men denne uka får man det.

Inne på 'profilen' der man finner buddy og medaljer etc, står det også hvor langt man har gått denne uka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også det er fra mandag til mandag, alt annet ville vært merkelig :)

Trenger forøvrig venner igjen, syns jeg får og får sendt alt for lite gaver for tiden: 1400 9754 5258. PoGo navnet mitt er nor962, så en del her inne har meg allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, mustapippuri skrev:

Jeg tror også det er fra mandag til mandag, alt annet ville vært merkelig :)

Trenger forøvrig venner igjen, syns jeg får og får sendt alt for lite gaver for tiden: 1400 9754 5258. PoGo navnet mitt er nor962, så en del her inne har meg allerede.

Søk opp pokemon go på Facebook, under hvert innlegg er det masse folk som har skrevet koden sin :) Ekstra gøy med pakker fra andre steder i verden. Og bra hvis du skal bytte med venner for å få medalje.

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søk opp pokemon go på Facebook, under hvert innlegg er det masse folk som har skrevet koden sin :) Ekstra gøy med pakker fra andre steder i verden. Og bra hvis du skal bytte med venner for å få medalje.

Anonymkode: 2fb0a...e82

Har vært der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det virker som interessen har dabbet mer og mer av den siste tiden...                            

Anonymkode: 8bc74...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2019 den 21.00, AnonymBruker skrev:

Det virker som interessen har dabbet mer og mer av den siste tiden...                            

Anonymkode: 8bc74...bf0

Ja jeg merker at interessen min er rimelig laber for tiden. Før pleide jeg å ta spesielle omveier på tur hjem fra jobb, hver eneste dag, bare for å snurre pokestops og fange pokemon. Nå glemmer jeg rett som det er å åpne spillet når jeg er i sentrum.

Men på den lyse siden så har det jo nettopp kommet et nytt oppdrag i spillet. Og jeg har tatt ferie. Det er jo en fin kombo! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger nye venner til Jump Start Research 😃 men gjelder det når man legger til og blir langt til?

Anonymkode: 6df11...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...