Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Superblomst skrev:

Leste en teori om at det har vært ferre dittoer den siste tiden fordi det har vært så mange spesialuker med legendariske pokemon osv 😕 jeg leter i allefall fremdeles 💪

Har vært klar for shadow pokémon siden 22. juli, men dette er visst noe som ikke alle spillere får tilgang på samtidig. Krysser fingrene for team rocket invasjon hos meg også snart 😁

Og nå fikk du faktisk kommentar nummer 11 000 i denne tråden!! 

:cowboy:

Anonymkode: 8bc74...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle ha tradet 3 Pokemon med noen, men jeg kjenner ingen som spiller. Var det ikke en her i tråden som visste hvordan man kunne få det til? 

Anonymkode: 0f960...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.7.2019 den 17.52, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ha tradet 3 Pokemon med noen, men jeg kjenner ingen som spiller. Var det ikke en her i tråden som visste hvordan man kunne få det til? 

Anonymkode: 0f960...294

@Barberblad får visst sånt til :)

 

Jeg ramlet plutselig innom en Team Rocket-infisert pokestop idag, men tapte mot han der duden tre ganger på rad 😕 Forbaska uovervinnelige super-Zubat med over 7000 i cp! :dany:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.7.2019 den 17.52, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ha tradet 3 Pokemon med noen, men jeg kjenner ingen som spiller. Var det ikke en her i tråden som visste hvordan man kunne få det til? 

Anonymkode: 0f960...294

Er litt her og der og kan trade litt :)

1 time siden, Ardwinna skrev:

@Barberblad får visst sånt til :)

 

Jeg ramlet plutselig innom en Team Rocket-infisert pokestop idag, men tapte mot han der duden tre ganger på rad 😕 Forbaska uovervinnelige super-Zubat med over 7000 i cp! :dany:

Det er mange Rocket-stopper plutselig. Har tatt en del. Fikk en Bulbasaur som endte på 100 IV etter purification 😄

Zubat er svak mot Electric, Rock, Ice og Psychic Type Moves ;)

Anonymkode: cecf1...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barberblad
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er litt her og der og kan trade litt :)

Det er mange Rocket-stopper plutselig. Har tatt en del. Fikk en Bulbasaur som endte på 100 IV etter purification 😄

Zubat er svak mot Electric, Rock, Ice og Psychic Type Moves ;)

Anonymkode: cecf1...b34

Det var meg ja 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barberblad
På 24.7.2019 den 17.52, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ha tradet 3 Pokemon med noen, men jeg kjenner ingen som spiller. Var det ikke en her i tråden som visste hvordan man kunne få det til? 

Anonymkode: 0f960...294

Send meg en PM, så kan vi finne ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.7.2019 den 21.53, AnonymBruker skrev:

Zubat er svak mot Electric, Rock, Ice og Psychic Type Moves ;)

Anonymkode: cecf1...b34

Jepp, fant det ut idag da jeg prøvde på nytt og møtte hun TR-dama, som hadde tre onde Zubats og Golbats med seg. Jeg klarte å kverke dem på fjerde forsøk med en Jolteon, en Golem og en Electiwire (alle lav-cp). Jeg fikk denne som belønning:

kfXoRuw.jpg

 

Og så tok jeg bilde av den og ble fotobombet av TR-fyren. Og etterpå spawnet det en helt vanlig Meowth...? :klo:

rJWdf4N.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
På 28.7.2019 den 16.39, Ardwinna skrev:

Jepp, fant det ut idag da jeg prøvde på nytt og møtte hun TR-dama, som hadde tre onde Zubats og Golbats med seg. Jeg klarte å kverke dem på fjerde forsøk med en Jolteon, en Golem og en Electiwire (alle lav-cp). Jeg fikk denne som belønning:

Jeg fikk en svenske jeg tilfeldigvis møtte i Helsinki i helgen til  forklare meg den nye greia men skjønner det fremdeles ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er god nok venn med meg (Ylva Ramona) som gidder å battle med meg i løpet av nærmeste fremtid? Jeg vil gjerne komme meg videre på den der oppgavegreia! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
6 minutter siden, Ardwinna skrev:

Noen som er god nok venn med meg (Ylva Ramona) som gidder å battle med meg i løpet av nærmeste fremtid? Jeg vil gjerne komme meg videre på den der oppgavegreia! :) 

Kan gjøre det jeg. Nicket mitt er ilpostino. send forespørsel når det passer deg.

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, padawan skrev:

Kan gjøre det jeg. Nicket mitt er ilpostino. send forespørsel når det passer deg.

Hahaha, jeg må visst prøve på nytt! :ler:

For det første fikk jeg ikke med meg at du hadde godtatt forespørselen før jeg var på siste pokisen, for det andre skulle det jo være great league! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, padawan skrev:

Kan godt ta rematch. Skal jeg tror for deg denne gangen da?

Tror for meg? Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener, men takk for at du gadd å ta rematch! :) 
Nå kom jeg endelig videre på Jump Start Research. Pluss at jeg fikk en rare candy etter matchen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan
2 minutter siden, Ardwinna skrev:

Tror for meg? Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener, men takk for at du gadd å ta rematch! :) 

Var autocorrect. 😁 Bare hyggelig å være til hjelp.

Jeg har nesten så mye rare candy st det tyter.

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, padawan skrev:

Var autocorrect. 😁 Bare hyggelig å være til hjelp.

Jeg har nesten så mye rare candy st det tyter.

Det har ikke jeg. Spesielt ikke etter at jeg presterte å slette flere rare candies ved et uhell... :sur:

Nå må jeg bare finne meg et raid å delta i :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk aldri tatt noen på disse Rocket-stoppene, men fikk ikke spilt på så mange heller. Jeg prøvde meg på et par med rotter, men de var jo umulige å ta! De skulle kunne tas med fighting types, men jeg har ingen brukbare sånne i great league.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 1.8.2019 den 17.41, Hanne67 skrev:

Jeg fikk aldri tatt noen på disse Rocket-stoppene, men fikk ikke spilt på så mange heller. Jeg prøvde meg på et par med rotter, men de var jo umulige å ta! De skulle kunne tas med fighting types, men jeg har ingen brukbare sånne i great league.

Ikke gi opp! Det er fremdeles en og annen TeamRocket-pokestop rundt omkring! :)
Jeg tok ca 7 kamper før jeg klarte å slå Gruntene, og da hadde jeg nesten gitt opp og brukte bare noen lav-cp pokiser med riktige moves.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter fortsatt med kamer. Er det noen som har tips? 

Anonymkode: 13fe0...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, skulle de misfarga pokestopsene være bare noen dager? Jeg står igjen med special research ang disse, rakk ikke å ta dem mens jeg var på ferie. Hvorfor må alle ting gjøres på minuttet i PoGo? Irriterer meg, ikke alle er ultranørds med ubegrenset fritid til å løpe etter teite oppgaver som må utføres sporenstreks! (No offense ;))

Anonymkode: 0f960...294

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny community day i dag. Fikk ikke med meg forrige ralts, så tviler på at jeg «blir ferdig» med generasjonen.

Har og kun 1 sinnon stone 😓 hvordan får vi tak i flere? Hvorfor kunne de ikke bare tatt hele male/female greia i forhold til å evolve til Gallade og Gardevoir, idiot stein! 

Håper enda på å finne ditto. Ikke bare en gang de måtte ha det som et «mål» i disse reaserch greiene, men enda en gang nå. Aner ikke hvor mange rattata, pidgey ol. jeg har fanga, enda ingen ditto. Forrige gang jeg fant var på en community day, så kan jo håpe 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...