Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Virilja skrev:

Har sååå lyst på Farfetch’d 😩

Det er den eneste jeg har fått, i tillegg til de andre vanlige bare- SÅ kjedelig at det ikke er mer variasjon :vetikke: Skulle gherne hatt en shiny da 😄 Så noen hadde en fin Tauros i en gym her i helga 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg finner ikke en eneste Whismur. Rart de ikke kjører på med de man trenger når det er sånne spesielle quester.

Anonymkode: 0f960...294

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter i kveld kl 22.00:)

 

September 16, 2019

The world of Pokémon GO expands with Pokémon originally discovered in the Unova region!

Trainers,

Over three years ago, your Pokémon GO journey started with Pokémon originally discovered in the Kanto region, and you’ve gone on to encounter hundreds of Pokémon first encountered in the Johto, Hoenn, and Sinnoh regions as you’ve battled, raided, and completed research. It’s almost time to continue your journey and encounter Pokémon originally discovered in the Unova region! Get ready to meet new friends and encounter Pokémon featured in Pokémon Black Version and Pokémon White Version, appearing in Pokémon GO later today!

Features

Snivy, Tepig, Oshawott, Patrat, Lillipup, Purrloin, Pidove, Blitzle, and more Pokémon originally discovered in the Unova region will be appearing in the wild.

Spark has been hard at work walking and incubating Eggs for his research and has found that the following Pokémon have started hatching from Eggs!

2 km Eggs: Patrat, Lillipup, Purrloin, Pidove

5 km Eggs: Snivy, Tepig, Oshawott, Blitzle, Drilbur, Foongus

10 km Eggs: Ferroseed, Klink, Litwick, Golett, Deino

After tackling dozens of raids head on, Candela has discovered that Lillipup, Patrat, and Klink will be available to challenge in raids! Please note, Trainers, that Klink hasn’t been reported appearing in the wild outside raids.

Following some travel and meticulous research, Blanche reports that there are some Pokémon that only seem to be appearing in the wild in certain parts of the world! Join us in welcoming them!

Asia-Pacific: Pansage, the Grass Monkey Pokémon

Europe, the Middle East, Africa, and India: Pansear, the High Temp Pokémon

The Americas and Greenland: Panpour, the Spray Pokémon

Western hemisphere: Heatmor, the Anteater Pokémon

Eastern hemisphere: Durant, the Iron Ant Pokémon

If you’re lucky, you may encounter Shiny Patrat and Shiny Lillipup!

Introducing the Unova Stone! This black-and-white Evolutionary item will allow certain Pokémon to evolve. Try using it on a Pokémon like Lampent, and see what happens! This item can be obtained from Research Breakthroughs.

More Pokémon originally discovered in the Unova region will be making their way to Pokémon GO as Professor Willow shares more updates from his findings, so look forward to meeting them soon. C’mon, Trainer—let’s GO on this Unova voyage together!

—The Pokémon GO team

 

 

Endret av Taperen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg offesielt den tetteste av alle pokemon spillere 🤣🤣🤣 har furtet I 2 uker over å måtte finne 50 psychic or steel pokemon.... I dag kom jeg på at jeg jo bare kan åpne en mystery box 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Absol skrev:

Da er jeg offesielt den tetteste av alle pokemon spillere 🤣🤣🤣 har furtet I 2 uker over å måtte finne 50 psychic or steel pokemon.... I dag kom jeg på at jeg jo bare kan åpne en mystery box 🙈

Greit å få noen lyse øyeblikk av og til 😜🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan ser man at en ultravenn sender en en forespørsel om kamp? Jeg står bl.a. fast på special research hvor man skal sloss mot noen i great league, og har sendt noen forspørsler men ingen respons. Mulig vi må avtale det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hanne67 skrev:

Hvordan ser man at en ultravenn sender en en forespørsel om kamp? Jeg står bl.a. fast på special research hvor man skal sloss mot noen i great league, og har sendt noen forspørsler men ingen respons. Mulig vi må avtale det her.

Trenger å bli ultravenn med noen, for sliter med den samme greia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hanne67 skrev:

Hvordan ser man at en ultravenn sender en en forespørsel om kamp? Jeg står bl.a. fast på special research hvor man skal sloss mot noen i great league, og har sendt noen forspørsler men ingen respons. Mulig vi må avtale det her.

 

1 time siden, NBA skrev:

Trenger å bli ultravenn med noen, for sliter med den samme greia...

Har en del ultravenner, men det virker som om man må være inne på appen samtidig for å få opp en slik forespørsel? Jeg trenger en ultravenn for å få gjennomført syv kamper for å komme meg videre i A Thousand Year Slumber. 

Anonymkode: dc397...535

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2019 den 10.45, appelsinjuice skrev:

Blah, her stopper det helt på special research tasks på: 

-Fange Ditto

-Utvikle Feebas (gjorde det jo rett før oppgaven kom 🙄

-Kjempe mot en annen i Great League. Kjenner ingen som spiller og når jeg forsøker å sende requests på måfå så har jeg null hell 🙄

I tillegg så hadde jeg inntil i dag fått NULL Sinnoh Stone (men hadde til gjengjeld omtrent 40 av alle de andre special items, som jeg ikke behøver 🙄) Fikk EN lusen Sinnoh Stone (eller hva-det-nå-heter) i dag, men det er jo ørten Pokémons man behøver en sånn en for å utvikle 🙄

Ikke finner jeg en eneste Pokemon jeg behøver, heller, kan gå ukesvis mellom hver gang jeg får fanget en jeg faktisk behøver candy til. 

Bare å fortsette med ditto, den dukker opp etter laaaaang tid for meg. Men var så irritert når det dukket opp enda et oppdrag; «fang ditto» 🤬🤬🤬 Men bare pass på at du fanger «rett» pokemon. De endrer noen ganger (fikk jeg forklart her) på hvem ditto er. Jeg fanget en haug av pidgey og fant så ut av den ikke lengre er ditto 🤬🤬🤬

https://www.google.no/amp/s/www.imore.com/how-catch-ditto-pokemon-go%3famp

Jeg lagde meg en ny konto for å kjempe mot noen 😂 en på telefonen og en på padda, som et tips.

Jeg fikk tips om å kjempe mot de tre lag-lederne. En gang til dagen, så får du noen ganger en shinnon stone :) skal i teorien være hver 7 dag, men jeg fikk 2 stk på rad en gang :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Ariana807 skrev:

Jeg fikk tips om å kjempe mot de tre lag-lederne. En gang til dagen, så får du noen ganger en shinnon stone :) skal i teorien være hver 7 dag, men jeg fikk 2 stk på rad en gang :) 

De «fake» battlene fra menyen nede til høyre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg Shinnoh stone etter å ha fullført 7. dagen på field research. Tidligere fikk vi jo pokemoner som man bare kunne få i raid, men de siste gangene har jeg bare fått Eevee med blomst. Ikke var det så bra IV på henne heller....

Jeg har flere ultravenner, men da får jeg avtale her ang. kamp. Sjelden vi er inne på appen samtidig vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, NBA skrev:

De «fake» battlene fra menyen nede til høyre?

Ja, de kalles vel «trenings» battle. Trykk på en av de tre lederne, kjemp mot dem, og noen ganger vinner du slike steiner. Altså du må jo vinne da 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som er ultra med meg som kan være med å battle så jeg kommer meg videre? Jeg er engammelmann

Anonymkode: c53e1...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Ariana807 skrev:

Bare å fortsette med ditto, den dukker opp etter laaaaang tid for meg. Men var så irritert når det dukket opp enda et oppdrag; «fang ditto» 🤬🤬🤬 Men bare pass på at du fanger «rett» pokemon. De endrer noen ganger (fikk jeg forklart her) på hvem ditto er. Jeg fanget en haug av pidgey og fant så ut av den ikke lengre er ditto 🤬🤬🤬

https://www.google.no/amp/s/www.imore.com/how-catch-ditto-pokemon-go%3famp

Jeg lagde meg en ny konto for å kjempe mot noen 😂 en på telefonen og en på padda, som et tips.

Jeg fikk tips om å kjempe mot de tre lag-lederne. En gang til dagen, så får du noen ganger en shinnon stone :) skal i teorien være hver 7 dag, men jeg fikk 2 stk på rad en gang :) 

Det «morsomme» er at jeg pleide å finne så mange Ditto at jeg ble litt lei av de. De var jo over alt i en periode. Nå som jeg trenger en så finner jeg ingen 🙄

Jeg visste ikke at det gikk an å kjempe mot laglederne en gang, så takk for tips 😂🙈

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen her som er ultra med meg som kan være med å battle så jeg kommer meg videre? Jeg er engammelmann

Anonymkode: c53e1...b6a

Jeg forsøkte å starte battle med deg men du er nok ikke pålogget nå. Jeg kan logge meg på kl. 10 (?) i morgen tidlig og sende en ny request ? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Det «morsomme» er at jeg pleide å finne så mange Ditto at jeg ble litt lei av de. De var jo over alt i en periode. Nå som jeg trenger en så finner jeg ingen 🙄

Jeg visste ikke at det gikk an å kjempe mot laglederne en gang, så takk for tips 😂🙈

 

Jeg forsøkte å starte battle med deg men du er nok ikke pålogget nå. Jeg kan logge meg på kl. 10 (?) i morgen tidlig og sende en ny request ? 

Typisk 😂 Ja, skal prøve å få det til da. Mulig jeg er på jobb, men har gjerne litt ledig tid 😂

Anonymkode: c53e1...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått noen spennende gen5-pokiser? Jeg så noen få skygger på nearby men lite nytt å fange der jeg var. Endte opp med en Pidove og en Klink.
Fikk også fanget en Whismur idag, så nå mangler jeg bare en på den oppgaven. Helt utrolig at det er så vanskelig å få Whismur, det krydde jo av dem før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...