Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha shiny Rayquaza! Har raidet som en helt, og har fanget mange flere Rayquazas enn noen annen legendarisk pokis, men ingen shiny å se... Føler "alle" andre får shiny.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg vil ha shiny Rayquaza! Har raidet som en helt, og har fanget mange flere Rayquazas enn noen annen legendarisk pokis, men ingen shiny å se... Føler "alle" andre får shiny.

Jeg fikk den på mitt 4 raid. Har dog ikke fått noen andre shinyer og vil så gjerne ha dratini iallefall! Virker som om shiny raten er relativt lav. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg vil ha shiny Rayquaza! Har raidet som en helt, og har fanget mange flere Rayquazas enn noen annen legendarisk pokis, men ingen shiny å se... Føler "alle" andre får shiny.

Har fått 3 shiny.. men så har jeg vel tatt rundt 20 raids da. 

Anonymkode: 7567e...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg vil ha shiny Rayquaza! Har raidet som en helt, og har fanget mange flere Rayquazas enn noen annen legendarisk pokis, men ingen shiny å se... Føler "alle" andre får shiny.

Jeg har tatt to ray raid og fått en shiny. Altså en av to. Mens zakron tok jeg sikkert 10 raid uten å klare å fange en eneste en, ikke en vanlig en gang, den riste seg ut av ballen hver gang. 
 

Så dette er bare logaritimer og flaks. Irriterende😂 tror noen levler/nivåer har mer flaks/uflaks enn andre. 

Anonymkode: 57602...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at man nå kan forlate et raid før det starter, og man slipper å bruke opp remote raid-passet?

Jeg har ikke raquaza, men har ingen jeg spiller med, og facebook gruppa funker ikke.

Jeg synes jeg leste noe om at man nå slipper å bruke raid-passet før man faktisk starter kampen. Tanken min var om det er slik, at jeg kan jo prøve å invitere fra vennelista, og se om noen dukker opp 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ariana807 skrev:

Er det slik at man nå kan forlate et raid før det starter, og man slipper å bruke opp remote raid-passet?

Jeg har ikke raquaza, men har ingen jeg spiller med, og facebook gruppa funker ikke.

Jeg synes jeg leste noe om at man nå slipper å bruke raid-passet før man faktisk starter kampen. Tanken min var om det er slik, at jeg kan jo prøve å invitere fra vennelista, og se om noen dukker opp 😄

Ja, det kan man :) og på Rayquaza kan det holde med 3 stk i høy level :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.6.2020 den 19.39, Ardwinna skrev:

Jeg sliter også med den der 15 raids-oppgaven. Fant 4 småraids før helga, da jeg var på jobb i sentrum, men så ble det stopp. Enten krydde det av Reshiram-raids eller så var det ingen raids i mils omkrets. Jeg har ingen å raide med så alt over 3 hoder blir for heftig. Pokemon-gruppa jeg er med i er ganske stille for tiden, og jeg bor for langt unna nærmeste gym til å kunne raide på avstand.
Oh well, vi har i hvertfall god tid på denne, så jeg får bare smøre meg med en stor dose tålmodighet.

Et tips er å stå der akkurat presis når egget klekker. Det er en uskreven regel en del steder og størst sjanse for å møte en og en og to-tre som dukker opp og tilsammen er dere nok😊 fungerte her jeg bor og der jeg var på ferie i sommer. Fikk tatt flere 5* ved presis klekking. 

Anonymkode: 57602...452

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, neon_sun skrev:

Ja, det kan man :) og på Rayquaza kan det holde med 3 stk i høy level :)

2 med bra pokemons holder også (og level 40 da).

Anonymkode: 88600...5f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Ariana807 said:

Er det slik at man nå kan forlate et raid før det starter, og man slipper å bruke opp remote raid-passet?

Jeg har ikke raquaza, men har ingen jeg spiller med, og facebook gruppa funker ikke.

Jeg synes jeg leste noe om at man nå slipper å bruke raid-passet før man faktisk starter kampen. Tanken min var om det er slik, at jeg kan jo prøve å invitere fra vennelista, og se om noen dukker opp 😄

Seriøst? Bruker man ikke raid-passet hvis man trykker "battle", men aldri starter kampen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, daemi skrev:

Seriøst? Bruker man ikke raid-passet hvis man trykker "battle", men aldri starter kampen?

Nei, du gjør ikke det. Heldigvis, jeg har opplevd at nesten alle hopper ut av lobbyen og vi ikke er nok igjen til å ta den, da hadde det vært kjipt å bruke opp raidpasset.

Anonymkode: 88600...5f1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, daemi skrev:

Seriøst? Bruker man ikke raid-passet hvis man trykker "battle", men aldri starter kampen?

Var noe jeg leste på twitter, men spurte her for jeg ikke var helt sikker på om jeg hadde lest riktig 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller veldig sjelden. Men ved hjelp av guttungen har jeg disse 😅

E6835FD2-118F-4551-9FBE-ED1D55D8BFFC.jpeg

Anonymkode: a3136...3d5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har fått 3 shiny.. men så har jeg vel tatt rundt 20 raids da. 

Anonymkode: 7567e...265


Jeg har nå tatt ca 20 Rayquaza-raids, men fremdeles ingen shiny... :(
Får satse på shiny Deoxys da. Om jeg klarer å fange de.

 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et tips er å stå der akkurat presis når egget klekker. Det er en uskreven regel en del steder og størst sjanse for å møte en og en og to-tre som dukker opp og tilsammen er dere nok😊 fungerte her jeg bor og der jeg var på ferie i sommer. Fikk tatt flere 5* ved presis klekking. 

Anonymkode: 57602...452

Nå har det blitt fart i pokemon-gruppa jeg er med i, så nå får jeg stadig invites til remote raids + at jeg alltid har noen å raide sammen med :) Så nå er det ikke lenger noe stort problem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Ardwinna skrev:


Jeg har nå tatt ca 20 Rayquaza-raids, men fremdeles ingen shiny... :(
Får satse på shiny Deoxys da. Om jeg klarer å fange de.

På pgo Norge gruppen sies det at shines i raid har 100% catch rate på første kast. Kan stemme, jeg fanget min shiny Rayquaza på første forsøk iallefall, og den vanlige har jeg mistet i halvparten av forsøkene. Så om det skulle dukke opp en shiny i raid, så tror jeg iallefall du fanger den 😁 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg passe lei Sierra og den jævla laprasen hennes. Jeg har ingen god counters som kan bygge charge moves lett og jeg har møtt Sierra de 10 siste gangene. 

Anonymkode: 4f7da...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjelp! 

Jeg har vært en inaktiv spiller en god stund, og har begynt å spille aktivt igjen i det siste. 

Problemet er at jeg står fast på en Special Research-oppgave. Jeg er nødt til å fange 2 Lileep eller Anorith, men disse dukker aldri opp lenger. Er det noen som vet om disse fortsatt dukker opp i spillet, eller om jeg får løst dette på en annen måte? Litt irriterende å ikke komme videre med oppgavene. 

 

 

Screenshot_20200807_125149_com.nianticlabs.pokemongo.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Nå er jeg passe lei Sierra og den jævla laprasen hennes. Jeg har ingen god counters som kan bygge charge moves lett og jeg har møtt Sierra de 10 siste gangene. 

Anonymkode: 4f7da...fa7

En god grass type, f.eks Roserade eller Bellossom, hvis den forbanna Lapras har et vannangrep som fast attack. Hvis den har is som fast attack så kan du bruke Flareon eller en annen fire type, men ikke Charizard. De vil dog ikke gjøre i nærheten av like mye skade som en grass type. Machamp gjør også godt med skade, men får dobbelt opp tilbake. Jeg har alltid med Machamp da den er god mot de andre hu vanligvis har. Ble skikkelig forbanna når Sierra kasta ut Lapras nr 2 med enda høyere CP. Har heldigvis bare sett det noen få ganger og jeg ga opp hver gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, jannihj92 said:

Hjelp! 

Jeg har vært en inaktiv spiller en god stund, og har begynt å spille aktivt igjen i det siste. 

Problemet er at jeg står fast på en Special Research-oppgave. Jeg er nødt til å fange 2 Lileep eller Anorith, men disse dukker aldri opp lenger. Er det noen som vet om disse fortsatt dukker opp i spillet, eller om jeg får løst dette på en annen måte? Litt irriterende å ikke komme videre med oppgavene. 

 

 

Screenshot_20200807_125149_com.nianticlabs.pokemongo.jpg

Make 3 Great throws reward - Gastly, Anorith, Lileep

Du må finne de rette oppgavene:) Slik klarte jeg det. (til slutt. Tok nesten hundre år.)

Anonymkode: 85023...06a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, jannihj92 said:

Hjelp! 

Jeg har vært en inaktiv spiller en god stund, og har begynt å spille aktivt igjen i det siste. 

Problemet er at jeg står fast på en Special Research-oppgave. Jeg er nødt til å fange 2 Lileep eller Anorith, men disse dukker aldri opp lenger. Er det noen som vet om disse fortsatt dukker opp i spillet, eller om jeg får løst dette på en annen måte? Litt irriterende å ikke komme videre med oppgavene. 

 

 

Screenshot_20200807_125149_com.nianticlabs.pokemongo.jpg

Ugh, de der er kjedelige. Sto fast i flere måneder på "catch an Aerodactyl".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...