Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Er på fjellet og gikk tur under nesten hele magikarp eventet med incense og star piece aktiv med en go-tcha. Samlet over 2k magikarp candies og 230k med stardust! 

Screenshotet er tatt etter jeg evolva en gyrados. 

Screenshot_20200808-172752.jpg

Anonymkode: 4f7da...fa7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal dere kjøpe den billetten til 11kr i morgen (lørdag)? Jeg har ikke helt skjønt om det er noe man burde ha...?

Anonymkode: 57602...452

Jeg leste om den billetten men fant den aldri. Var den tilgjengelig i bare en veldig kort tidsperiode?

 

22 timer siden, moho skrev:

Hvordan blir man egentlig invitert til raid? Det har aldri skjedd meg.

Jeg er med i en facebookgruppe der vi har en messengergruppe for raids. Dersom noen kommer over et raid, varsler de andre i gruppa og så melder man sin interesse for invitasjon til remote raid. De kan invitere maks fem (fire om de kobler seg på via remote pass), så det er førstemann til mølla.
Noen sender også ut invites til tilfeldige venner som er online, så jeg har fått et par overraskelses-invites fra England :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2020 den 0.30, AnonymBruker skrev:

Skal dere kjøpe den billetten til 11kr i morgen (lørdag)? Jeg har ikke helt skjønt om det er noe man burde ha...?

Anonymkode: 57602...452

Hva var den billetten for?

Anonymkode: a3136...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva var den billetten for?

Anonymkode: a3136...3d5

For å få full tilgang til eventet og oppgavene som gav premier. Kl 11-17. Det var verdt det, fikk trippel stardust og levlet, pluss fikk insens og noe baller. Første gang vi har kjøpt billett og får mye større utbytte av dagen om man uansett tenker spille pokemon den dagen. Vi gjorde det som en sosial aktivitet i finværet. 

Anonymkode: 57602...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olag199 jeg har invitert deg på Deoxys raid i dag som vi tapte. 😑 Jeg har invitert deg igjen neste gang rett etter (og vi vant denne) men du ble ikke med denne gangen. Jeg har dårlig samvitighet for det nå, men vit til neste gang, at du ikke bruker NY remote raidpass men går på samme pass, hvis du joiner igjen på samme Raid. 

Uansett, takk for at du ble med. :)

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Olag199 jeg har invitert deg på Deoxys raid i dag som vi tapte. 😑 Jeg har invitert deg igjen neste gang rett etter (og vi vant denne) men du ble ikke med denne gangen. Jeg har dårlig samvitighet for det nå, men vit til neste gang, at du ikke bruker NY remote raidpass men går på samme pass, hvis du joiner igjen på samme Raid. 

Uansett, takk for at du ble med. :)

Anonymkode: b4434...f02

Tapte dere? Var dere ikke nok spillere med??

Anonymkode: ccc03...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Tapte dere? Var dere ikke nok spillere med??

Anonymkode: ccc03...157

Hvis du lurer på... Min sambo glemte å revive sin beste team, min sønn trykka feil da han skulle begynne på team nr 2 og trykka inn for å lage nytt navn på team, og somlet. Og på min bruker, virket som jeg ikke klarte å bygge opp charged attack. Så alt gikk galt. Vi tok den raiden igjen og vannt rett etterpå, som sagt. 😫😵

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du lurer på... Min sambo glemte å revive sin beste team, min sønn trykka feil da han skulle begynne på team nr 2 og trykka inn for å lage nytt navn på team, og somlet. Og på min bruker, virket som jeg ikke klarte å bygge opp charged attack. Så alt gikk galt. Vi tok den raiden igjen og vannt rett etterpå, som sagt. 😫😵

Anonymkode: b4434...f02

Hehe. Den smellen har vi alle gått på. Utrolig lett å glemme å live opp pokemonene😄

Anonymkode: ccc03...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
4 hours ago, padawan said:

Jeg har stoppet litt opp på looming in the shaddows 4/6, der en skal slå Team Go rocket leaders. Noen tips?

Ta vanlige grunts så du får komponenter til Rocket radar

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, padawan said:

Jeg har stoppet litt opp på looming in the shaddows 4/6, der en skal slå Team Go rocket leaders. Noen tips?

Hva som har stoppet? Du finner de ikke, eller klarer ikke slå de?

Hvis du ikke finner de: du må slå Team Go Rocket Grunts 6 ganger, da bygger radar seg. Med den Radar kan du finne en leder. Radar kan bare brukes én gang, så må du begynne på nytt 

Hvis du ikke klarer å slå de: Arlo er enklere enn Cliff og Sierra. Ellers her: https://www.gamesradar.com/pokemon-go-cliff-sierra-arlo-counters-team-rocket-leaders-how-to-beat/

Team ledere (og Grunts) er justert etter din level. Kan hende du må utvikle eller power opp, eller bytte attack på noen av de beste pokemonene dine.

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ta vanlige grunts så du får komponenter til Rocket radar

Anonymkode: 76f3f...12a

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva som har stoppet? Du finner de ikke, eller klarer ikke slå de?

Hvis du ikke finner de: du må slå Team Go Rocket Grunts 6 ganger, da bygger radar seg. Med den Radar kan du finne en leder. Radar kan bare brukes én gang, så må du begynne på nytt 

Hvis du ikke klarer å slå de: Arlo er enklere enn Cliff og Sierra. Ellers her: https://www.gamesradar.com/pokemon-go-cliff-sierra-arlo-counters-team-rocket-leaders-how-to-beat/

Jeg har de men teams leaders er for sterke for meg eller så har jeg ikek funnet riktig combo med pokemons for åbeseire de. er lvl 40.

Takk for lenke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, padawan said:

 

Jeg har de men teams leaders er for sterke for meg eller så har jeg ikek funnet riktig combo med pokemons for åbeseire de. er lvl 40.

Takk for lenke. 

Da må du lese deg opp på hva slags Pokémons med hvilke angrep du trenger for å slå dem da.

Anonymkode: 76f3f...12a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, padawan skrev:

Jeg har stoppet litt opp på looming in the shaddows 4/6, der en skal slå Team Go rocket leaders. Noen tips?

Jeg også. Klarer ikke slå Sierra🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, fresia said:

Jeg også. Klarer ikke slå Sierra🙈

finn den Sierra som har Lapras - Sharpedo - whatever. Den er enklest, den vanskeligste er Lapras-Lapras.. https://pokemongohub.net/post/guide/rocket-leader-sierra-counters/

Sett opp teamet med dine sterkeste Pokemon, men der nr 2 er Polywrath eller Machamp eller Tyranitar. Gå inn med en annen pokemon først (Gyrados med Aqua Tail, alle har vel en sånn nå?), slå bare en gang eller to, og bytt til Machamp/Polywrath. De er best mot Lapras. Og mens du bytter, får du slag gjennom, fordi Ledere, de venter med å slå når du bytter pokemon. Det lille trikset kan være nok, til at du trenger bare en Pokemon til å tabbe skjoldene til Lapras, og fortsatt få kjørt Charged Move eller to, før Machampen dør. Åh ja, sjekk selvsagt at dine pokémons har de anbefalte moves, så de får bygge opp charged attakk fort. 

Anonymkode: b4434...f02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan noen legge meg til? Trenger flere venner. 6718 6582 8808

Anonymkode: 95b25...7b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen legge meg til? Trenger flere venner. 6718 6582 8808

Anonymkode: 95b25...7b0

La deg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2020 den 23.26, Ardwinna skrev:

Jeg leste om den billetten men fant den aldri. Var den tilgjengelig i bare en veldig kort tidsperiode?

 

Jeg er med i en facebookgruppe der vi har en messengergruppe for raids. Dersom noen kommer over et raid, varsler de andre i gruppa og så melder man sin interesse for invitasjon til remote raid. De kan invitere maks fem (fire om de kobler seg på via remote pass), så det er førstemann til mølla.
Noen sender også ut invites til tilfeldige venner som er online, så jeg har fått et par overraskelses-invites fra England :)


Har satt opp massevis av remote raids - kan alltid invitere 5. Har ingenting å si at jeg bruker remote selv for å nå gymmen :) 

Dvs - om en ikke bruker to kontoer/er to brukere som inviterer? Er en begrensning på 10 remote spillere som kan være med i raidet. Så om en er to som spiller remote, kan en nok bare invitere 4 hver.

Anonymkode: d1dd2...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...