Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen forklare meg «battle in a mega raid»? 

Anonymkode: d0e75...f53

Du sloss mot de som kan megaevolves. Nå er det Charizard,Venosaur,Blastoise,Beedrill og Pidgey men flere kommer. Første gangen du megaevolver, koster det 200 "mega candy(?,husker ikke om det heter det) men etter det koster det sånn rundt 40.

Megaevolve er at den blir en "superversjon" av seg selv og varer i 4t. Mange bryr seg ikke om megaevolves, mens andre raider alle mega raids de finner. Så et megaraid er å slå en som kan megaevolves.

Anonymkode: 8e201...f99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen, og takk for tipsene!

Nå kommer jeg meg en noe snedig forespørsel, men jeg trenger venner for research-oppdrag - vil noen bli min venn? 😄 Kan friste med noen daglige gaver og på sikt et ultragodt vennskap ;)

Edit:

Takk for nye venner folkens, skal følge opp med gaver!  

Ha en fin kveld!

Endret av Jaybird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Jaybird skrev:

God morgen, og takk for tipsene!

Nå kommer jeg meg en noe snedig forespørsel, men jeg trenger venner for research-oppdrag - vil noen bli min venn? 😄 Kan friste med noen daglige gaver og på sikt et ultragodt vennskap ;)

Trainer code er som følger:

2761 2454 4202

Ha en fin dag :)

Da er vi venner :) Prøver å få sendt og åpnet gaver hver dag, så hyggelig med nye venner!

-norathered

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du sloss mot de som kan megaevolves. Nå er det Charizard,Venosaur,Blastoise,Beedrill og Pidgey men flere kommer. Første gangen du megaevolver, koster det 200 "mega candy(?,husker ikke om det heter det) men etter det koster det sånn rundt 40.

Megaevolve er at den blir en "superversjon" av seg selv og varer i 4t. Mange bryr seg ikke om megaevolves, mens andre raider alle mega raids de finner. Så et megaraid er å slå en som kan megaevolves.

Anonymkode: 8e201...f99

Tusen takk for godt svar 🤗

Anonymkode: d0e75...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, mustapippuri said:

Da er vi venner :) Prøver å få sendt og åpnet gaver hver dag, så hyggelig med nye venner!

-norathered

Takk så mye for det, fikk gjort "oppdrag" og hyggelig å ha noen å sende gavene til!

For tiden spiller jeg daglig, så ikke se bort ifra at det ligger stort sett ligger en gave klar :) 

Når vi først snakker om Pokemon Go, artig uke dette her, plutselig var det et enormt behov for å bruke ultraballene på alle de tøffe Snorlaxene og andre store dyra! I dag ble det hele 16 kilometer tusling i følge google fit, måtte samle opp baller igjen etter søndagens råsamling av denne snedige pokemonen! (pogo har en tendens til å telle noe lenger ser det ut til).

Til morgen i dag ble jeg litt vel ivrig da jeg så opp til flere pokemons i nærheten jeg manglet, så jeg gikk nesten glipp av bussen til jobb 😄 Lett å få litt vel dilla på dette her! Og ja, jeg vet jeg ligger noen år bak de fleste andre, til tross for at jeg laget kontoen min i 2016 - da ble det med en dags spilling før jeg glemte det bort. 

Endret av Jaybird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jaybird skrev:

Takk så mye for det, fikk gjort "oppdrag" og hyggelig å ha noen å sende gavene til!

For tiden spiller jeg daglig, så ikke se bort ifra at det ligger stort sett ligger en gave klar :) 

Når vi først snakker om Pokemon Go, artig uke dette her, plutselig var det et enormt behov for å bruke ultraballene på alle de tøffe Snorlaxene og andre store dyra! I dag ble det hele 16 kilometer tusling i følge google fit, måtte samle opp baller igjen etter søndagens råsamling av denne snedige pokemonen! (pogo har en tendens til å telle noe lenger ser det ut til).

Til morgen i dag ble jeg litt vel ivrig da jeg så opp til flere pokemons i nærheten jeg manglet, så jeg gikk nesten glipp av bussen til jobb 😄 Lett å få litt vel dilla på dette her! Og ja, jeg vet jeg ligger noen år bak de fleste andre, til tross for at jeg laget kontoen min i 2016 - da ble det med en dags spilling før jeg glemte det bort. 

Oh, crap! Gikk jeg glipp av dette 😳🙊 hva skjer denne uka? Så deg var gratis gift med ultraballs, har over 400 da., men skjønte det var noe 😅

Anonymkode: a3136...3d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.9.2020 den 5.37, Jaybird skrev:

God morgen, og takk for tipsene!

Nå kommer jeg meg en noe snedig forespørsel, men jeg trenger venner for research-oppdrag - vil noen bli min venn? 😄 Kan friste med noen daglige gaver og på sikt et ultragodt vennskap ;)

Edit:

Takk for nye venner folkens, skal følge opp med gaver!  

Ha en fin kveld!

Har sendt deg en forespørsel :)  Startet å spille i 2016, men tok litt pause fra ca 2018 og har startet opp igjen nå. Mye nytt altså ;) 

Anonymkode: 41f6c...1e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Jaybird skrev:

Takk så mye for det, fikk gjort "oppdrag" og hyggelig å ha noen å sende gavene til!

For tiden spiller jeg daglig, så ikke se bort ifra at det ligger stort sett ligger en gave klar :) 

Når vi først snakker om Pokemon Go, artig uke dette her, plutselig var det et enormt behov for å bruke ultraballene på alle de tøffe Snorlaxene og andre store dyra! I dag ble det hele 16 kilometer tusling i følge google fit, måtte samle opp baller igjen etter søndagens råsamling av denne snedige pokemonen! (pogo har en tendens til å telle noe lenger ser det ut til).

Til morgen i dag ble jeg litt vel ivrig da jeg så opp til flere pokemons i nærheten jeg manglet, så jeg gikk nesten glipp av bussen til jobb 😄 Lett å få litt vel dilla på dette her! Og ja, jeg vet jeg ligger noen år bak de fleste andre, til tross for at jeg laget kontoen min i 2016 - da ble det med en dags spilling før jeg glemte det bort. 

Veldig lett å få dilla. Her er vi oppfordret til å ikke bruke kollektivtransport, så blir spilling på gåturen til og fra jobb så lenge været tillater det. 

Må være morro å ha hatt pause og oppdage flere nye, misunner deg nesten det 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/22/2020 at 11:57 PM, AnonymBruker said:

Oh, crap! Gikk jeg glipp av dette 😳🙊 hva skjer denne uka? Så deg var gratis gift med ultraballs, har over 400 da., men skjønte det var noe 😅

Anonymkode: a3136...3d5

Det er noe "Mega september event" som skjer, som begynner med at i løpet av i hvert fall først uken så er det mange ferdig utviklede pokemons tilgjengelig "in the wild", samt mange relativt sjeldene pokemons som Snorlax som stadig dukker opp her og der.

I tillegg er det småting som at hvis man tar bilder av en pokemon, er det en god sjanse for å at en annen mega-evolvable pokemon dukker opp i bildet, som i så fall vil komme på kartet som en fangbar pokemon. Charizard er et eksempel der, så ganske artig mulighet for dem som ikke har fått så mange gode/store pokemons til å skaffe seg en kjapt og enkelt.

En egen serie med special research-oppdrag knyttet til eventen finnes også, uten at jeg vet helt hva den til slutt kommer til å gi. Enn så lenge er det premier som pokemons som dukker opp, mega energy candy og litt annet som har kommet for min del. Skal kjøre en mega evolve i morgen og fullføre 3/4 av Mega Buddy Challenge.

Mye artig med andre ord, særlig om man er litt ny - som meg selv 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/23/2020 at 6:44 PM, mustapippuri said:

Veldig lett å få dilla. Her er vi oppfordret til å ikke bruke kollektivtransport, så blir spilling på gåturen til og fra jobb så lenge været tillater det. 

Må være morro å ha hatt pause og oppdage flere nye, misunner deg nesten det 😅

Jeg har nok den oppfordringen her også, men jeg er en av dem som jobber i et såkalt "samfunnskritisk yrke" og uheldigvis er avhengig av kollektivtransport for å komme til og fra arbeid.

Lett å få dilla er det uten tvil, særlig for en gamerspire som meg selv. Til tider tusler jeg rundt med to telefoner og spinner stops på de begge, ser sikkert utrolig nerdete ut ;D Men er moro da, begynner å komme meg oppover, og artig at jeg begynner å se flere pokemons over 3000 CP (i hvert fall for min del). Ikke så lenge siden jeg følte det samme for dyr over 2000 CP, så jeg koser meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jaybird skrev:

Jeg har nok den oppfordringen her også, men jeg er en av dem som jobber i et såkalt "samfunnskritisk yrke" og uheldigvis er avhengig av kollektivtransport for å komme til og fra arbeid.

Lett å få dilla er det uten tvil, særlig for en gamerspire som meg selv. Til tider tusler jeg rundt med to telefoner og spinner stops på de begge, ser sikkert utrolig nerdete ut ;D Men er moro da, begynner å komme meg oppover, og artig at jeg begynner å se flere pokemons over 3000 CP (i hvert fall for min del). Ikke så lenge siden jeg følte det samme for dyr over 2000 CP, så jeg koser meg!

Ser du skriver om pokemons over 3000 cp. Flere som spiller uten å bry seg om Iv. Hvilken spiller er du? :)

Anonymkode: 84137...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen her som vet om det er perioder pokemon kan glemme "Frustration"? Og da ikke bare de man akkurat har fanget.  Jeg fikk ikke med meg og tenkte ikke over at det måtte glemmes i en kort periode når jeg fanget shadow mewtwo, zapdos, moltres og articuno, for å nevne noen.

Endret av daemi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, daemi said:

Noen her som vet om det er perioder pokemon kan glemme "Frustration"? Og da ikke bare de man akkurat har fanget.  Jeg fikk ikke med meg og tenkte ikke over at det måtte glemmes i en kort periode når jeg fanget shadow mewtwo, zapdos, moltres og articuno, for å nevne noen.

der og da, da du fanget de, på festdagene, kunne de glemme Frustration og man kunne lære de ny attakk. Kommer sikkert en ny event der det skal også være mulig. :) 

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 25.9.2020 den 15.57, AnonymBruker skrev:

Jeg sparer bare på pokemon med høy iv og noen shiny da😊

Anonymkode: b9c49...191

Jeg sparer på en av hver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årh! Jeg får ikke til level 3/4 på «A mega Discovery», altså å battle in a mega raid. Så sjukt irriterende😖

Anonymkode: d0e75...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Årh! Jeg får ikke til level 3/4 på «A mega Discovery», altså å battle in a mega raid. Så sjukt irriterende😖

Anonymkode: d0e75...f53

Hvorfor får du ikke det til? Ingen å raide med? 

Anonymkode: 84137...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...