Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

On 8/29/2020 at 9:54 PM, AnonymBruker said:

Jeg ble i dag med på Mega raid - venasaur og fikk en shiny venasaur. :) Synes den var så fin. Er bare fornøyd. Har aldri fått noen shiny i en raid før.  

Anonymkode: b4434...f02

Heldig du! :) Den eneste shiny jeg har fått i raid er en ice type Vulpix.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2410 6409 6420   
Hvis noen vil ha flere venner, må dere gjerne legge meg til🙃

Anonymkode: 8e487...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble stuck litt på en oppgave, og sitter nå helt fast på «catch a dragon type pokemon» 🤦‍♀️ Det var sikkert ment at man skulle nå den oppgaven da det var drage-pokemon overalt, men nå finner jeg jo ingen noe sted 🤦‍♀️
 

Samtidig får jeg heller ikke utført oppgaven med å ta 15 snapshots av pokemon. Samme hvor mange bilder jeg tar er det ingen som blir registrert i spillet. Er det noen andre som sliter med det samme, evt. vet hva som er feil ? 🤷‍♀️

Anonymkode: 18264...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere som har opplevd å ikke klare å åpne en gave? Er best friend med dattera mi og jeg kan motta gave fra henne hver dag, men nå kan hun plutselig ikke åpne min gave? Vært slik i et par dager nå :( 

Anonymkode: 635f1...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samtidig får jeg heller ikke utført oppgaven med å ta 15 snapshots av pokemon. Samme hvor mange bilder jeg tar er det ingen som blir registrert i spillet. Er det noen andre som sliter med det samme, evt. vet hva som er feil ? 🤷‍♀️

Anonymkode: 18264...2bb

Jeg hadde samme problem, men det løste seg da jeg oppdaterte appen.

Anonymkode: ded29...813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen flere som har opplevd å ikke klare å åpne en gave? Er best friend med dattera mi og jeg kan motta gave fra henne hver dag, men nå kan hun plutselig ikke åpne min gave? Vært slik i et par dager nå :( 

Anonymkode: 635f1...cf9

Har vært borte i det men det har hjulpet å gå ut fra vennen og inn igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Ble stuck litt på en oppgave, og sitter nå helt fast på «catch a dragon type pokemon» 🤦‍♀️ Det var sikkert ment at man skulle nå den oppgaven da det var drage-pokemon overalt, men nå finner jeg jo ingen noe sted 🤦‍♀️
 

Samtidig får jeg heller ikke utført oppgaven med å ta 15 snapshots av pokemon. Samme hvor mange bilder jeg tar er det ingen som blir registrert i spillet. Er det noen andre som sliter med det samme, evt. vet hva som er feil ? 🤷‍♀️

Anonymkode: 18264...2bb

den første kan du løse ved å ta Battle League battles, av mulige pokemon rewards er det også Dratini der. 

den andre er en bhg på iphone som er fortsatt ikke blitt fikset (tror jeg), kom med siste utdate.

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

den første kan du løse ved å ta Battle League battles, av mulige pokemon rewards er det også Dratini der. 

den andre er en bhg på iphone som er fortsatt ikke blitt fikset (tror jeg), kom med siste utdate.

Anonymkode: b4434...f02

Evt ta et raid med en dragon type

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker said:

Evt ta et raid med en dragon type

Anonymkode: 76f3f...12a

det er sant. Det er ingen raid bosser med dragontype nå, men raidbossene byttes ut ikveld kl 10. :) 

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.9.2020 den 9.03, padawan skrev:

Har vært borte i det men det har hjulpet å gå ut fra vennen og inn igjen. 

Ingenting som funker her, helt merkelig. Har ikke lyst til å slette "vennskapet" heller når vi først har blitt bestevenner..

Anonymkode: 635f1...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.9.2020 den 22.37, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde samme problem, men det løste seg da jeg oppdaterte appen.

Anonymkode: ded29...813

Oppdaterte nå men det hjalp ikke stort 😕 

Anonymkode: 18264...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil gjerne ha flere venner! Har lagt til flere fra tråden her, men har fått en oppgave nå om å skaffe seg 3 nye venner og jeg mangler 2. Bare en fordel om det er flere enn det som vil legge meg til😊

0507 7097 3899

Anonymkode: 2ca43...a45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia pogo-folk! (Jeg har lært "lingo" :D)

Jeg begynte å spille for et par seks uker siden, og siden da er jeg egentlig rimelig fornøyd med progresjonen - jeg er blitt lvl 28 på hovedkontoen, og siden jeg har såpass lite sosial omgang som spiller så har jeg laget en konto til som er lvl 20 (må battle meg selv så jeg får en mulighet for å få disse sinnoh steinene).

Vet ikke heeelt hva jeg vil frem til, utover å si hei, og kanskje vekke litt liv i forumet.

Tips mottas med stor takk, jeg har jo lært en ting eller to på veien, men vet i bunn og grunn ikke hva som skal til for å kaste en "excellent" ball, om det egentlig er noe fordel å kaste curveball (som for meg flyr til pekning hver gang jeg prøver), eller hva som skal til for å slå disse rocket leaderne uten en god dose flaks.

Uansett, ønsker alle vel med spillingen - og joda, jeg innser at jeg er sånn ca. fire år bak de fleste ;) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 hours ago, Jaybird said:

Heia pogo-folk! (Jeg har lært "lingo" :D)

Jeg begynte å spille for et par seks uker siden, og siden da er jeg egentlig rimelig fornøyd med progresjonen - jeg er blitt lvl 28 på hovedkontoen, og siden jeg har såpass lite sosial omgang som spiller så har jeg laget en konto til som er lvl 20 (må battle meg selv så jeg får en mulighet for å få disse sinnoh steinene).

Vet ikke heeelt hva jeg vil frem til, utover å si hei, og kanskje vekke litt liv i forumet.

Tips mottas med stor takk, jeg har jo lært en ting eller to på veien, men vet i bunn og grunn ikke hva som skal til for å kaste en "excellent" ball, om det egentlig er noe fordel å kaste curveball (som for meg flyr til pekning hver gang jeg prøver), eller hva som skal til for å slå disse rocket leaderne uten en god dose flaks.

Uansett, ønsker alle vel med spillingen - og joda, jeg innser at jeg er sånn ca. fire år bak de fleste ;) 

Hei, jeg var i din situasjon for et drøyt års tid tilbake. Jeg spilte i et par måneder når spillet kom ut, men ga meg og begynte ikke å spille igjen før i fjor og da var det mye nytt. Jeg har bare én konto og tar det ikke så altfor seriøst, men det er da gøy :)

En "excellent" ball er når du treffer den "ringen" som er rundt de du skal fange og den er minst mulig. Du har "nice", "Great" og "Excellent" ut ifra hvor liten ringen er. På noen pokemon er det enklere å få til enn på andre. Både det og curveball øker sjansen for å fange monsteret bittelitt, pluss at du får litt mer XP hvis du fanger den.

Når det gjelder rocket leaders så må du nesten ha pokemon som er gode mot de som de har. Du kan google hva de har og hvilke du bør bruke og prøve å tilpasse deg deretter.

Lykke til i spillet :) Det er nok av folk her som sikkert kan svare deg hvis du lurer på noe. Jeg har i hvert fall fått mye hjelp på dette forumet.

Endret av daemi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husk at det er community day i dag til kl 17 :) Lett å få shiny.

Anonymkode: 2fb0a...e82

Allerede fått fem stk, uten å forlate huset. Skikkelig drittvær i Trøndelag i dag, så jeg har ikke fått spinnet stopp og fått baller, er tom nå...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...