Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Make 3 Great throws reward - Gastly, Anorith, Lileep

Du må finne de rette oppgavene:) Slik klarte jeg det. (til slutt. Tok nesten hundre år.)

Anonymkode: 85023...06a

Man kan jo ikke velge oppgaver selv da 

Anonymkode: a3136...3d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan jo ikke velge oppgaver selv da 

Anonymkode: a3136...3d5

Nei, men da må du spinne pokestops til du finner den rette oppgaven ;)

Anonymkode: 88600...5f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Ariana807 skrev:

Var noe jeg leste på twitter, men spurte her for jeg ikke var helt sikker på om jeg hadde lest riktig 😅

Jeg har heller ingen å spille med, så inviter gjerne hvis du er ute å spiller 😀 Jeg har vært heldig å få møtt på noen tilfeldig, men hadde vært fint å blitt med i en gruppe eller lignende. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, lemi3007 said:

Jeg har heller ingen å spille med, så inviter gjerne hvis du er ute å spiller 😀 Jeg har vært heldig å få møtt på noen tilfeldig, men hadde vært fint å blitt med i en gruppe eller lignende. 

Jeg har heller ikke noen å spille med, men blir gjerne med på raid når jeg kan :) Kan sende navn på melding her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, daemi skrev:

Jeg har heller ikke noen å spille med, men blir gjerne med på raid når jeg kan :) Kan sende navn på melding her.

Veldig gjerne, legger ut min spiller code her; 9584 7627 8526 (Lemi3007) 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, lemi3007 said:

Veldig gjerne, legger ut min spiller code her; 9584 7627 8526 (Lemi3007) 😉

Friend request er sendt (erimidt)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men da må du spinne pokestops til du finner den rette oppgaven ;)

Anonymkode: 88600...5f1

Ikke på special field search. Der kan man ikke velge. 

Anonymkode: a3136...3d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke på special field search. Der kan man ikke velge. 

Anonymkode: a3136...3d5

Nei men nå er det snakk om å spinne vanlige pokestops for å få vanlige oppgaver for å få den pokemonen man trenger for special tasks.

Anonymkode: 85023...06a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei men nå er det snakk om å spinne vanlige pokestops for å få vanlige oppgaver for å få den pokemonen man trenger for special tasks.

Anonymkode: 85023...06a

Nå var det jo ikke det hun lurte på 🤪

Anonymkode: a3136...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå var det jo ikke det hun lurte på 🤪

Anonymkode: a3136...3d5

Jo? Hun trenger å fange en Anorith eller en Lileep. Da er enkleste måten å gjøre det på slik som jeg svarte. Siden det så og si aldri er noen å se ute i det fri...

Anonymkode: 85023...06a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanga nettopp en Lileep i det fri her! Men lenge siden jeg har sett en. Jeg står enda fast på Kabuto/Omanyte/Aerodactyl, blæh.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare hos meg push notifications ikke fungerer ordentlig? Noen ganger får jeg beskjed om at noen har sendt meg en gave, men utenom det så får jeg ikke varsler, selv om alt er skrudd på. Har ikke brydd meg så mye om det før nå, men når jeg åpna spillet nå så fikk jeg melding om at jeg var invitert til et raid for over 20 minutter siden. Har Android telefon og har gitt spillet alt det vil ha av tilganger.

Det kan vel ikke være sånn at man må stirre på skjermen med spillet åpent for å se om noen inviterer deg til et raid?

Endret av daemi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, daemi skrev:

Er det bare hos meg push notifications ikke fungerer ordentlig? Noen ganger får jeg beskjed om at noen har sendt meg en gave, men utenom det så får jeg ikke varsler, selv om alt er skrudd på. Har ikke brydd meg så mye om det før nå, men når jeg åpna spillet nå så fikk jeg melding om at jeg var invitert til et raid for over 20 minutter siden. Har Android telefon og har gitt spillet alt det vil ha av tilganger.

Det kan vel ikke være sånn at man må stirre på skjermen med spillet åpent for å se om noen inviterer deg til et raid?

Har også opplevd flere ganger nå at jeg får notification om at jeg har blitt invitert til raid lenge etter at jeg faktisk ble det når jeg ikke har spillet oppe. Har også Andriod. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, jeg har ikke registrert det i det hele tatt når jeg er blitt invitert til raid når spillet ikke har vært oppe... 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, neon_sun skrev:

På pgo Norge gruppen sies det at shines i raid har 100% catch rate på første kast. Kan stemme, jeg fanget min shiny Rayquaza på første forsøk iallefall, og den vanlige har jeg mistet i halvparten av forsøkene. Så om det skulle dukke opp en shiny i raid, så tror jeg iallefall du fanger den 😁 

Prøvde meg på et par raids idag også, men ingen shiny. Gaaah, bedre lykke med neste raidboss Deoxys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, lemi3007 skrev:

Jeg har heller ingen å spille med, så inviter gjerne hvis du er ute å spiller 😀 Jeg har vært heldig å få møtt på noen tilfeldig, men hadde vært fint å blitt med i en gruppe eller lignende. 

Jeg har deg som venn, så da skal jeg invitere deg neste gang jeg er ved en gym og har plass (man kan jo bare invitere 5 stk). Jeg er med i ei lokal gruppe der vi varsler hverandre og inviterer hverandre, så ofte har jeg fem stykker som vil inviteres. Men om vi mangler en person, sender jeg gjerne invite til deg også :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal dere kjøpe den billetten til 11kr i morgen (lørdag)? Jeg har ikke helt skjønt om det er noe man burde ha...?

Anonymkode: 57602...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, moho skrev:

Hvordan blir man egentlig invitert til raid? Det har aldri skjedd meg.

Du må ha en venn inne i lobbyen til raid og så trykker de på inviter og sender invite til deg. Du må være tilgjengelig innen tiden i lobbyen går ut. Vi pleier å tekste og avtale parallelt. 

Anonymkode: 57602...452

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke få fetype Eevee? På nett står det at man kan, men jeg får det ikke til.. Har de andre. 

Anonymkode: 89d56...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...