Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Her var jeg strålende fornøyd. Er ikke en gamer i grunn, men spiller nå og da siden jeg liker å gå, og har venner som spiller. Jeg fikk endelig Mew og Mewtwo, disse har jeg venta på. Fikk 4 nye shiny og ellers var det endel andre nye. Eneste at jeg syntes det var dyrt når spiller lagga så ofte som det gjorde. Var med på palkia raid, men spiller lagga og uansett hva jeg gjorde forsvant sjansen til å få den. Sykt å tenke på hvor mye penger niantic tjener på dette 🙈😂

Anonymkode: a3136...3d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her var jeg strålende fornøyd. Er ikke en gamer i grunn, men spiller nå og da siden jeg liker å gå, og har venner som spiller. Jeg fikk endelig Mew og Mewtwo, disse har jeg venta på. Fikk 4 nye shiny og ellers var det endel andre nye. Eneste at jeg syntes det var dyrt når spiller lagga så ofte som det gjorde. Var med på palkia raid, men spiller lagga og uansett hva jeg gjorde forsvant sjansen til å få den. Sykt å tenke på hvor mye penger niantic tjener på dette 🙈😂

Anonymkode: a3136...3d5

Helt enorme summer sikkert! Men de gav mye til veldedighet, det synes jeg er veldig bra. Og jeg synes virkelig de har prøvd å gjøre det til en positiv spillopplevelse under pandemien, mye nytt og muligheter til å spille hjemmefra.

Og shadow Mewtwo er jo råbra! Må aldri finne på å purifye den. 

Anonymkode: 88600...5f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enorme summer sikkert! Men de gav mye til veldedighet, det synes jeg er veldig bra. Og jeg synes virkelig de har prøvd å gjøre det til en positiv spillopplevelse under pandemien, mye nytt og muligheter til å spille hjemmefra.

Og shadow Mewtwo er jo råbra! Må aldri finne på å purifye den. 

Anonymkode: 88600...5f1

Ikke gjort det😂 Men klarte å slette en av de beste da jeg trykka på transfer 🙈 Er ikke så inn i spillet, så aner jo ikke om den har bra stats eller ikke.. haha!

Her er den:

 

A4ED211F-0208-455E-BA7F-90C307843ED9.png

Anonymkode: a3136...3d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gjort det😂 Men klarte å slette en av de beste da jeg trykka på transfer 🙈 Er ikke så inn i spillet, så aner jo ikke om den har bra stats eller ikke.. haha!

Her er den:

 

A4ED211F-0208-455E-BA7F-90C307843ED9.png

Anonymkode: a3136...3d5

Du må trykke på "Appraise", så ser man hvor bra/dårlig den er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Helt enorme summer sikkert! Men de gav mye til veldedighet, det synes jeg er veldig bra. Og jeg synes virkelig de har prøvd å gjøre det til en positiv spillopplevelse under pandemien, mye nytt og muligheter til å spille hjemmefra.

Og shadow Mewtwo er jo råbra! Må aldri finne på å purifye den. 

Anonymkode: 88600...5f1

jeg har puryfied min før jeg leste at det ikke var lurt å gjøre det :( Jaja.. Glad å ha fått MewTwo uamsett.

Anonymkode: b4434...f02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/6/2020 at 10:49 PM, daemi said:

Overhørte en fyr på jobben som sa at en lvl 40 trainer med full-specka pokemon med de beste angrepene kan klare et hvilket som helst 5-stjerners raid alene, han inkludert. Er det noe sannhet i det? Jeg er lvl 38 og kunne sikkert ha klart et 5-stjerners raid alene, men ikke i nærheten av den tiden man har på seg. 

Det ligger nå en video ute på reddit/youtube om en som klarer å slå ut 4* raidboss med en shadow MewTwo på under ett minutt. Er jo tid som begrensning ja. Så tror han der lyver. Jo mindre han har flere shadow MewTwo powered up til 4000 CP. Men det har han neppe.

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/18/2020 at 4:29 PM, AnonymBruker said:

Er det noen fler her som spiller i Fredrikstad? Hvordan håndterer dere han som har fler lv 40 kontoer og har alle gymmene i byen hele tiden? Det er så synd at en person skal ødelegge for alle andre. Jeg har lyst til å spille noen gyms men det er så lite motiverende å spille mot 3000cp chansey og togekiss som blir mata med berries hver runde og min pokemon blir slått ut i løpet av 30 sekunder. 

Anonymkode: 05b60...657

Her i Mandal er det tre unge tenåringer på sykler, tipper de er under 14, som tar over alle gymene i sentrum og gjør de blå. Jeg er gul. Men, de sykler ikke 400 meter fra sentrum, de får vel ikke lov av mamma, så resten av gymene står lenge. Du kan ikke sykle/kjøre litt ut av sentrum da? 

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enorme summer sikkert! Men de gav mye til veldedighet, det synes jeg er veldig bra. Og jeg synes virkelig de har prøvd å gjøre det til en positiv spillopplevelse under pandemien, mye nytt og muligheter til å spille hjemmefra.

Og shadow Mewtwo er jo råbra! Må aldri finne på å purifye den. 

Anonymkode: 88600...5f1

Hvorfor ikke?? Spør fordi jeg er uviten...

Anonymkode: 41f6c...1e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor ikke?? Spør fordi jeg er uviten...

Anonymkode: 41f6c...1e7

Når det var event, kunne man bli kvitt Frustration attack på denne og få en annen atack. Så kunne man bruke enormt mye candy og stardast til å power denne opp til maks som er over 4000 CP. Da ville man få en shadow MewTwo med bra attack. Bonus man får på atacken, av å være shadow, vil da overstige alt annet, og man får da en pokemon med en kraftigste attack for Raid noen sinne. Altså beste ever Raid Polemon, ref. min post over. Man får mindre HP på denne måten men det er visst ikke der styrken til MewTwo ligger uansett. Det er noe sånn, slik jeg husker det ihvertfall, du får helt sikkert bedre forklaring hvis du googler selv.

Anonymkode: b4434...f02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/27/2020 at 4:29 PM, daemi said:

Takk for svar uansett :)

Siste oppdatering av appen i Google Play store er fra den 23. juli og jeg fikk nye oppgaver i går. Har googla litt og har ikke klart å finne noe info om andre med samme problem heller. Får satse på at det ordner seg etter hvert.

Edit: nå har klokka passert 12 på natta og jeg har ikke fått den ekstra field research heller :(

Og plutselig etter tre dager var field research og fullførte special research tilbake, helt av seg selv. Da rakk jeg i hvert fall å få en siste Larvitar i research breakthrough før måneden var slutt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått meg Tyranitar i løpet av Pogo festen. Tok alle Team Rocket som sa "lets rock and roll", sikkert 20 kamper, brukte ananas da jeg hadde de, og fått meg endelig nok larvitar candy. 

Nybegynner her, MewTwo er flott og slikt men jeg hadde fortsatt ikke Tyranitar engang.

ps et par dager etter så jeg en Tyranitar raid. Ville vært mye mindre jobb å ta den haha.

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har fått meg Tyranitar i løpet av Pogo festen. Tok alle Team Rocket som sa "lets rock and roll", sikkert 20 kamper, brukte ananas da jeg hadde de, og fått meg endelig nok larvitar candy. 

Nybegynner her, MewTwo er flott og slikt men jeg hadde fortsatt ikke Tyranitar engang.

ps et par dager etter så jeg en Tyranitar raid. Ville vært mye mindre jobb å ta den haha.

Anonymkode: b4434...f02

Tyranitar raid er 4-stjerner og den er vel på rundt 30000 cp så det kan være en hard nøtt å knekke hvis du spiller alene. Har tatt den i remote raid 1 gang, men husker ikke hvor mange andre som var med, jeg var i hvert fall ikke alene. Men ja, hvis du kan ta den med flere så er det enklere enn å spare opp Larvitar candy.

Jeg fikk endelig Moltres under festen og er storfornøyd bare med det hehe :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.7.2020 den 13.48, Nightcrawler skrev:

Du må trykke på "Appraise", så ser man hvor bra/dårlig den er. Det er jeg klar over, men ikke det jeg tenkte på 🙈 Men iv. 

Anonymkode: a3136...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Anonymkode: a3136...3d5

Det er vel egentlig det samme. Har du fullt opp på alt når du velger "appraise" så har du "perfekt iv". Men spillet viser ikke prosent, det trenger du andre eksterne apper til. Jeg har aldri brukt det så er sikkert andre her som kan forklare det.

Enkel forklaring her:

https://www.eurogamer.net/articles/2017-06-30-pokemon-go-cp-meaning-explained-how-to-get-the-highest-cp-values-create-the-most-powerful-team-6002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 hours ago, daemi said:

Endelig både en shiny dratini og en shiny swablu :) 

nei, nå var du heldig :) Har fanget 200 av hver snart, tror jeg, og ingen shiny så far. Fikk dog to shiny Aron denne uka, hmm.. 

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Sliter litt med å finne ditto..... noen tips?

Anonymkode: d0e75...f53

Har du sett liste over hvilke pokemon som kan skjule Ditto? Du må lære deg den lista og alltid fange de når du ser de, så finner du til slutt Ditto. En annen ting, hvis du jakter Pokemon sammen med noen andre, og de finner Ditto, må du fange samme Pokemon, da får du også Ditto 

https://progameguides.com/pokemon/pokemon-go-how-to-find-catch-a-ditto/

Anonymkode: b4434...f02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du sett liste over hvilke pokemon som kan skjule Ditto? Du må lære deg den lista og alltid fange de når du ser de, så finner du til slutt Ditto. En annen ting, hvis du jakter Pokemon sammen med noen andre, og de finner Ditto, må du fange samme Pokemon, da får du også Ditto 

https://progameguides.com/pokemon/pokemon-go-how-to-find-catch-a-ditto/

Anonymkode: b4434...f02

Ja, jeg har lest lista, men fant bare aldri ditto. Idag kom den heldigvis! :)

Anonymkode: d0e75...f53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...