Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
På 18.7.2020 den 17.41, FrøkenMånestråle skrev:

Slike er det jo overalt, synes ikke de ødelegger alltid noen som er mer engasjerte enn andre, er jo ikke annet å gjøre enn å fortsette å ta gymmene. Man kan jo ikke mate mer enn 10 bær om gangen pr. pokemon i gymmen og så må man vente litt. Så da er det om å gjøre å ta gymmen når man har sjansen. 

Jeg har også flere kontoer, på samme lag. Og setter jeg inn alle i én gym, så er det vanskelig å få meg ut derfra.  Jeg har jo 4 kontoer jeg kan mate med. Idiotisk å mate og mate når man allerede har gull i en gym. 

Anonymkode: ccc03...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også flere kontoer, på samme lag. Og setter jeg inn alle i én gym, så er det vanskelig å få meg ut derfra.  Jeg har jo 4 kontoer jeg kan mate med. Idiotisk å mate og mate når man allerede har gull i en gym. 

Anonymkode: ccc03...157

Nja, jeg bryr meg ikke om jeg har gull i gymmen eller ikke, jeg vil bare ha dagens "kvote" med pokecoins. Men det at folk hele veien slår en ut, sånn er det bare, noen er mer på dette pokemon go greiene enn andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg og samboer vil ha flere venner. Legg oss til: 

2341 2964 4087
og

7007 4702 1248

Anonymkode: 2ce80...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen av dere som er med på festen? Er det verdt det, hva får man? 

Anonymkode: 53c60...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fant ut av det litt tilfeldigvis da jeg spilte Ingress på Aker brygge i Oslo. Var abnormt mange spillere der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke det har vært verdt det. Fått 2 nye pokemons, ellers bare skvip. Ikke en eneste shiny. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
29 minutter siden, neon_sun skrev:

Syns ikke det har vært verdt det. Fått 2 nye pokemons, ellers bare skvip. Ikke en eneste shiny. 

Men hva er det festen går ut på? Hva gjør dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe annet enn at det var uhorvelig mange Pokemons som skulle fanges, aillefall der jeg spilte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns festen var hanske skuffende. Fikk masse unown (bokstaven g og o), en ny ildtype og muligens et par andre nye. Fikk 4 shiny. Og noen blastoise, snorlax, charizard, chansey og andre bra pokemon som jeg har en drøss av fra før. Det var nytt "oppdrag" hver time, feks at man skulle klare en million great throw, for å låse opp et eller annet som kommer senere. Og så var det et oppdrag i starten med fang 20 vannpokemon, 20 ild, få en ny venn osv. Ganske god belønning for det, 200 baller mm. Den ene timen var det dobbel candy på fanging, og da fikk jeg samlet mye når jeg brukte ananas. Det var også trippel stardust en time, og dobbel eller trippel xp. Spent på hva som skjer i morgen. Om det er samme opplegget. Ble litt intenst i dag. 

Anonymkode: 2fb0a...e82

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk en reaserch på begynnelsen av dagen, med helt ok premier. Enkle oppgaver som fang 20 fire pokemons ovs. Så er det forskjellige spilleroppgaver som gir bonuser som 30 min med 3x stadust feks. Spilleroppgaver går automatisk og roterer på ulike ting som å få et visst antall Great catch, delta i raid ovs. I tillegg roterer det hver time hva fokuset er, 1 time med grass, en time fire, en time water, en time raids, en time friend. 

Jeg bor ikke i by, har spilt mest på insence som anbefalt, men jeg fikk iallefall bare drit. Endel charizarder, snorlaxer og sånn, men alle var elendige stats på, så de er gått i bosset. Mye unown, denne var også shiny, men fant ingen. 

Har fått to nye pokemons, men ikke noe å rope hurra for de heller. 

Screenshot_20200725_210955_com.nianticlabs.pokemongo.jpg

Screenshot_20200725_210951_com.nianticlabs.pokemongo.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja... Vet ikke om det er helt verdt det, for se i morgen. :P Fikk 2 shiny hver, en del unown, en ny pokemon osv. Men ikke noe å skrike hurra for liksom... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var jo en dritbra dag! Masse spawns av Pokémon man ikke ser så ofte + regionals, bra premier for gjennomførte tasks (bl.a. rare candy for å åpne gaver, 3x stardust), raid hele tiden (5 min varsel, varte vel i 25 min, så kunne raide kontinuerlig, bl.a. Groudon og Kyogre), økt shiny rate og nye shinies. Var i Oslo da, tror du bør være et sentralt sted for å få max utbytte. Spillerne klarte også å unlocke Dragon week og Enigma week, satser på at den siste blir unlocka i dag.

Dagen i dag vil visst dreie seg om team Rocket, ikke så begeistret for det, synes det er litt kjedelig, men nye raidbosser (bl.a. Palkia, Dialga, Giratina og Giratina origin). 

Anonymkode: 88600...5f1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/22/2020 at 1:04 AM, AnonymBruker said:

Du har ikke gått opp i level? 

Anonymkode: dc397...535

Hehe det hadde jeg visst gjort. Fikk det ikke med meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deltok ikke akkurat på festen pga. jeg har vært på jobb og ja 150kr for kun 2-3 timer med mulig spilletid tilsammen begge dagene var ikke verdt det 😅

Men jeg fikk nå fanget en del pokemon jeg trengte da. Fikk nok til å utvikle Serperior, Tangrowth, har nok til å utvikle Woobat (må bare gå litt med den først), fikk meg endelig nok candy til å evolve Altaria! 🙌🏻 Fikk også fanget meg 2 stk Togetic, har ikke den eller evolusjonen, så må få meg litt candy med den 😄

Jeg har nå også endelig fått gjort «catch a cubon» når Alolan Marowak dukket opp. Og et raid med Arodactyl dukker også opp, og jeg fikk gjort den delen på neste trin også 😄

Så selv med 36 timer arbeid denne helgen, så fikk jeg gjort unna en del pokemon også 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg som ikke får nye field research oppgaver i dag? De som lå der fra i går er borte og nye dukker ikke opp når jeg er innom stops.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
9 minutter siden, daemi skrev:

Er det flere enn meg som ikke får nye field research oppgaver i dag? De som lå der fra i går er borte og nye dukker ikke opp når jeg er innom stops.

Prøvd å restarte appen? Reinstallere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Prøvd å restarte appen? Reinstallere?

Restartet appen og logget ut og inn, men det hjalp ikke. Har ikke vært innom nye stops etter jeg reinstallerte, men de fra i går er fortsatt borte. Lista over fullført special research er også tom i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, daemi skrev:

Restartet appen og logget ut og inn, men det hjalp ikke. Har ikke vært innom nye stops etter jeg reinstallerte, men de fra i går er fortsatt borte. Lista over fullført special research er også tom i dag.

Hm, da vet jeg dessverre ikke. Hvis det ikke holder å logge ut og inn, har det alltid løst seg hos meg ved å avinstallere appen og så installere på nytt. Kan hende det er en bug som blir fikset etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Hm, da vet jeg dessverre ikke. Hvis det ikke holder å logge ut og inn, har det alltid løst seg hos meg ved å avinstallere appen og så installere på nytt. Kan hende det er en bug som blir fikset etterhvert. 

Takk for svar uansett :)

Siste oppdatering av appen i Google Play store er fra den 23. juli og jeg fikk nye oppgaver i går. Har googla litt og har ikke klart å finne noe info om andre med samme problem heller. Får satse på at det ordner seg etter hvert.

Edit: nå har klokka passert 12 på natta og jeg har ikke fått den ekstra field research heller :(

Endret av daemi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...