Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan trener man i gymmer? Et av de badgene/målene eller hva jeg skal kalle det er å trene i gymmer, men jeg skjønner ikke hvordan man skal gjøre det? Kanskje jeg er dum :sjenert: 

Anonymkode: 53c60...bc5

For det første, dum er du ikke :) etter at de forandret på gymmene, så ble det ikke mulig å trene opp gymmene som man selv ville putte en pokemon inn i, om dette kommer tilbake igjen er det ingen som vet, håper det, for jeg kom meg nesten i mål, 930 har jeg på trenings baggen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste på Reddit at det vsr en som nå hadde klart 100 gull gym bagger, imponerende det, lurer på hvor mye folket her i landet har klart, her har jeg bare 28 gull gym bagger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Taperen skrev:

Leste på Reddit at det vsr en som nå hadde klart 100 gull gym bagger, imponerende det, lurer på hvor mye folket her i landet har klart, her har jeg bare 28 gull gym bagger.

Jeg har ingen i gull. Har en som er svært nære.

Ellers har jeg nå fått 41 pokemon fra Hoenn distriktet, så det er jo bra. Men er nesten kronisk tom for baller, selv om jeg nå kun fanger de jeg må, for å kunne evolve til en ny.

Anonymkode: 3aae3...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen i gull. Har en som er svært nære.

Ellers har jeg nå fått 41 pokemon fra Hoenn distriktet, så det er jo bra. Men er nesten kronisk tom for baller, selv om jeg nå kun fanger de jeg må, for å kunne evolve til en ny.

Anonymkode: 3aae3...c11

Og jeg skal ikke være anonym da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen i gull. Har en som er svært nære.

Ellers har jeg nå fått 41 pokemon fra Hoenn distriktet, så det er jo bra. Men er nesten kronisk tom for baller, selv om jeg nå kun fanger de jeg må, for å kunne evolve til en ny.

Anonymkode: 3aae3...c11

Oisann, ingen i gull !!?? da har du vel ikke prioritert gymming?

Men bra med 41 i fra Hoenn, her har jeg 35, men vet at jeg kan evolve til noen nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Taperen skrev:

Oisann, ingen i gull !!?? da har du vel ikke prioritert gymming?

Men bra med 41 i fra Hoenn, her har jeg 35, men vet at jeg kan evolve til noen nye.

Jeg har evolvet alle jeg kan, har ikke tålmodighet til å vente. På sommerhalvåret har jeg pokemon i gym hver eneste dag, og nå på vinteren, noen dager i uken. Men, den blir ofte kastet ut med en gang. Ofte rekker jeg ikke å få en eneste coin. Og da får jeg jo ikke gitt bringebær osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Taperen skrev:

Leste på Reddit at det vsr en som nå hadde klart 100 gull gym bagger, imponerende det, lurer på hvor mye folket her i landet har klart, her har jeg bare 28 gull gym bagger.

Ingen her også :P 
Hadde jo bare 1 gym der jeg bodde før..
Og før revampen så var den full av blisseys så, fikk jo aldri tatt over den selv xD
Fant fort ut at der jeg bodde var det kanskje 20stk som var Gul/blått lag og 2 andre som spilte på rødt, så jeg ble ofte kastet ut, og botting da; Ingen i nærheten men gymmen tatt over før det er gått 1min :fnise: 

Nå;
Får jeg nok mer gymmer og slikt da vi har 7-8stk bare i sentrum-området og mange flere pokestops :) 


Hittil idag fikk jeg; 2x Seviper, 3x Spheal, Poochyena, 2x Electrike, Snorunt, Delibird.
Og ett par gamle, type: Pidgeys, Pikachu med lue (og ponyta i egg) :P
Det snør og er kaldt ute, så orket ikke å gå mer enn "pokestop ruta" og hjem igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klekket tre egg i dag og fikk Seel, Poliwag og Shuckle. Ingen gen 3 :(
Så skyggen av en Snorunt men fikk aldri tak i den. Ellers har det blitt en del Meditite og Spheal på byturen. Evolvet til en Sealeo og fikk også nok til å evolve til Swalot. Jeg ligger alltid bak alle dere andre både i antall og i typer pokemon så ingen nye spennende her i gården.

En ting som irriterer meg etter de siste oppdateringene er at når man sender avgårde pokemon eller appraiser en pokemon, så hopper alltid skjermvisningen tilbake til toppen av lista. Før hoppet den tilbake til der den valgte pokemonen var i lista. Ikke noe stort problem men irriterende når man skal rydde litt i de nylig fangede pokisene og hele tiden må scrolle ned igjen til der man var kommet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, momo skrev:

Jeg har evolvet alle jeg kan, har ikke tålmodighet til å vente. På sommerhalvåret har jeg pokemon i gym hver eneste dag, og nå på vinteren, noen dager i uken. Men, den blir ofte kastet ut med en gang. Ofte rekker jeg ikke å få en eneste coin. Og da får jeg jo ikke gitt bringebær osv.

Hehe, tålmodig er en dyd....

Her prøver jeg og samle til dobbel XP event, selv om jeg er i level 40, men de høyner nok level en gang i fremtiden tror jeg.

Er jo noen plasser det er umulig og ha pokemons lenge nok i et gym, og da helst i større byer, jeg bor jo i utkanten av ei lita bygd med 3-400 mennesker, bor 1 km i fra det som er sentrum i bygda, her har vi 2 gym og 5 pokestop, her kan jeg stå flere uker i gym på rad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Ardwinna skrev:

Klekket tre egg i dag og fikk Seel, Poliwag og Shuckle. Ingen gen 3 :(
Så skyggen av en Snorunt men fikk aldri tak i den. Ellers har det blitt en del Meditite og Spheal på byturen. Evolvet til en Sealeo og fikk også nok til å evolve til Swalot. Jeg ligger alltid bak alle dere andre både i antall og i typer pokemon så ingen nye spennende her i gården.

En ting som irriterer meg etter de siste oppdateringene er at når man sender avgårde pokemon eller appraiser en pokemon, så hopper alltid skjermvisningen tilbake til toppen av lista. Før hoppet den tilbake til der den valgte pokemonen var i lista. Ikke noe stort problem men irriterende når man skal rydde litt i de nylig fangede pokisene og hele tiden må scrolle ned igjen til der man var kommet.

Ja det er noe dritt at når du sender en pokemon til professoren så hopper du til topps på lista, dette vet Niantic om, så det blir vel fikset ved neste oppdatering vil jeg tro.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også med baller for tida. Prøver å farme på jobb, siden jeg har tilgang på ett pokestop, men det er nesten alltid lure på det, så da må jeg fange 2-3 pokemons for hvert spinn. Går dårlig dette. :rolleyes:

Anonymkode: 7860f...10e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baller går jeg heldigvis aldri tom for, snurrer som regel til og fra jobb, pluss når jeg er innom småbyen vår, og så bruker jeg jeg nesten alltid vanlig pokeball, men ved nye og de jeg føler er sjeldne så bruker jeg ultra baller, nå har jeg 24 great og 1286 ultraballer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Taperen skrev:

Baller går jeg heldigvis aldri tom for, snurrer som regel til og fra jobb, pluss når jeg er innom småbyen vår, og så bruker jeg jeg nesten alltid vanlig pokeball, men ved nye og de jeg føler er sjeldne så bruker jeg ultra baller, nå har jeg 24 great og 1286 ultraballer.

*gasp*

Kast noen til meg, hadde 1 ultraball igår, tror jeg aldri har hatt mer enn 50 😂

0great0ultra, og 24 pokeballer her i gården x) 

 

Er veldig uheldig med å få baller, runden igår, på 3/8 pokestops fikk jeg ikke baller 😂 ellers får jeg 1-2stk,  får mest potions og sånt 😂

Var med en venn i sommer, på den ruta han går for baller,  får han oftest 100-120 baller på 30min.. Jeg fikk under 50, rng! 😂(kronisk uheldig) x) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får en god porsjon vanlige baller men sjeldent greatballs og ultraballs. Tror jeg har rundt 150 vanlige baller og rundt 30 av greatballs og ultraballs. Hadde flere great og ultra før gen 3 kom men de har snart blitt brukt opp og det ser ikke ut som at jeg får særlig mange nye heller. Jeg bruker ultra kun til helt nye, veldig sterke eller sjeldne pokiser. Greatballs bruker jeg dersom det er en pokis jeg veldig gjerne vil ha enten for å samle candy eller fordi den har høy cp og muligheter for å være veldig sterk. Ellers kaster jeg vanlige baller, eventuelt med razzberry eller pinab berry.

Nå skal jeg straks ut og kjøre en liten tur så kanskje jeg får fanget noen flere, eventuelt noen nye gen 3 :) Det er jo lov å håpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28. desember 2017 den 9.42, Taperen skrev:

Leste på Reddit at det vsr en som nå hadde klart 100 gull gym bagger, imponerende det, lurer på hvor mye folket her i landet har klart, her har jeg bare 28 gull gym bagger.

Jeg har bare 2 i gull, 9 i sølv og 20 i bronse. Etter at det ble enklere å sette inn i gymmer og ikke behøve å sloss så mye, så har jeg 104 revive og 41 max revives. Tilsammen er det 579 items, og kun 24 baller tilsammen, - må nok slette endel bananer (har 77 stk) ihvertfall. De bruker jeg kun å gi til pokemoner som står i gymmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, Ardwinna skrev:

Klekket tre egg i dag og fikk Seel, Poliwag og Shuckle. Ingen gen 3 :(
Så skyggen av en Snorunt men fikk aldri tak i den. Ellers har det blitt en del Meditite og Spheal på byturen. Evolvet til en Sealeo og fikk også nok til å evolve til Swalot. Jeg ligger alltid bak alle dere andre både i antall og i typer pokemon så ingen nye spennende her i gården.

En ting som irriterer meg etter de siste oppdateringene er at når man sender avgårde pokemon eller appraiser en pokemon, så hopper alltid skjermvisningen tilbake til toppen av lista. Før hoppet den tilbake til der den valgte pokemonen var i lista. Ikke noe stort problem men irriterende når man skal rydde litt i de nylig fangede pokisene og hele tiden må scrolle ned igjen til der man var kommet.

Jepp. Man må nesten ta flere på én gang, eller så kan man sette lista til "Recent" om man ønsker å sende avgårde noen av de siste. Jeg har bare fanget 23 fra Hoenn, men venter alltid med å evolve med et lucky egg til dobbel xp-event. Johto regionen fikk jeg gull med 70 stk da Delibird dukket opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ardwinna skrev:

Nå skal jeg straks ut og kjøre en liten tur så kanskje jeg får fanget noen flere, eventuelt noen nye gen 3 :) Det er jo lov å håpe ;)

Det ble ikke så mange på kjøreturen da det var lite pokiser rundt butikken, men gåturen her ute i ødemarka med incense og klekking av egg ble mye bedre! Med fanging, klekking og evolving fikk jeg tre nye pokiser: Slakoth, Kirlia og Luvdisc! :) Visste ikke at man kunne få Luvdisc i 2km-egg en gang, så jeg ble litt overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Chibi skrev:

*gasp*

Kast noen til meg, hadde 1 ultraball igår, tror jeg aldri har hatt mer enn 50 😂

0great0ultra, og 24 pokeballer her i gården x) 

 

Er veldig uheldig med å få baller, runden igår, på 3/8 pokestops fikk jeg ikke baller 😂 ellers får jeg 1-2stk,  får mest potions og sånt 😂

Var med en venn i sommer, på den ruta han går for baller,  får han oftest 100-120 baller på 30min.. Jeg fikk under 50, rng! 😂(kronisk uheldig) x) 

Telte igjennom de 25 siste pokestop / gym jeg har snurret i dag, det har gitt 67 baller totalt, så jeg får nok baller, jeg slettet vel ca 20 vanlige baller for å få plass til bedre baller, så det kan se ut som du har vært uheldig med dine snurringer i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg får en god porsjon vanlige baller men sjeldent greatballs og ultraballs. Tror jeg har rundt 150 vanlige baller og rundt 30 av greatballs og ultraballs. Hadde flere great og ultra før gen 3 kom men de har snart blitt brukt opp og det ser ikke ut som at jeg får særlig mange nye heller. Jeg bruker ultra kun til helt nye, veldig sterke eller sjeldne pokiser. Greatballs bruker jeg dersom det er en pokis jeg veldig gjerne vil ha enten for å samle candy eller fordi den har høy cp og muligheter for å være veldig sterk. Ellers kaster jeg vanlige baller, eventuelt med razzberry eller pinab berry.

Nå skal jeg straks ut og kjøre en liten tur så kanskje jeg får fanget noen flere, eventuelt noen nye gen 3 :) Det er jo lov å håpe ;)

Da spiller vi nokså likt, jeg bruker også ultra baller på de jeg ikke har, og de som jeg evt føler jeg må ha, bruker av og til golden raspberry  på nye pokiser. Men jeg bruker aldri andre bær når jeg fanger, Nanab og razzberry går til og mate monsene i gymmene, har plassert sjeldne nye pokiser i gymmene nå slik at jeg evt kan få noen flere Candy når jeg mater de.

Lykke til på jakten, her har det blitt to nye i dag, var innom en by ca 35 min biltur hjemme i fra, en by som jeg vet spawner elektriske pokiser, leste på Reddit i går at det var der de elektriske fantes at vi kunne finne nye Lotad, og jammen dukket det ikke opp to stk med en gang jeg kom inn i byen, og så fant jeg en Luvdisc ved vårt fantastiske pokestop som ligger like i sjøkanten ved gamle E 39, når jeg kommer der så spawner det minst 8-10 stk, Magikarp, Dratini finner en der bla.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...