Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om juleeevent? :D

Anonymkode: 8ab53...fc4

Kanskje noe Candy relatert, Pokémons som spawner extra mye, julepakker på tilbud i shopen, og i tillegg så håper en på noe mere....:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det snødd siden i formiddag, og ikke med måte heller, mens været i pokemon er overskyet, tidligere var det regn, satser på at pokemon været skifter til snø nå kl 15, hadde vært moro å få fanget noen ice og Steel mons :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som snøen gikk over til regn så fikk jeg en time med snøvær i pokemon, men det var skuffende, ikke fanget jeg en eneste stål eller is pokemon, og ikke så jeg noen på nearby heller.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Taperen skrev:

Nå som snøen gikk over til regn så fikk jeg en time med snøvær i pokemon, men det var skuffende, ikke fanget jeg en eneste stål eller is pokemon, og ikke så jeg noen på nearby heller.....

Her veksler det mellom skyet og snø i spillet. Når det er snø blir det Swinub-bonanza. Ikke så veldig spennende akkurat.

Har ikke skjedd så mye på pokefronten i dag men fikk et 10km-egg og har også evolvet Wurmple til en Silcoon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ardwinna skrev:

Her veksler det mellom skyet og snø i spillet. Når det er snø blir det Swinub-bonanza. Ikke så veldig spennende akkurat.

Har ikke skjedd så mye på pokefronten i dag men fikk et 10km-egg og har også evolvet Wurmple til en Silcoon.

Så det er Swinub som dominerer hos deg når det er snø.

Ikke mye som skjedde hos meg heller på pokefronten i går, knakk ut en Larvitar som ga meg 28 Candy, så det var vel den største happeningen i går, de nye 2 km eggene inneholder jo bare mons i fra gen 1 og 2 her, får nesten bare 5 km egg, har et 2 km egg i den faste klekkemaskinen, har 7x5 km egg, så vurderer sterkt om jeg skal kjøpe et par klekkemaskiner til de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant ingen nye i går heller, så står fortsatt på 25 totalt av gen3, men nærmer meg level 40, mangler 16000 XP , men om jeg klarer det i dag er uvisst, mye som står på programmet i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte en liten tur til et tettsted 15 min unna med bil, fant en ny pokemon som hopper og spretter uavbrutt hele tiden, Spoink.

Er nå kun 4500 XP unna level 40 :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt ergelig at Plusle og Minun er regionale pokiser og at Plusle ikke går an å få tak i her i Norge :( Stakkars Minun blir jo så ensom i pokedexen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Taperen skrev:

LEVEL 40 :nordvesta:

Grattis! Jeg er så slapp i spillinga for tiden at jeg ikke har rukket å nå level 30 enda :P Med et morsomt juleevent så klarer jeg kanskje å komme til level 30 i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Taperen skrev:

LEVEL 40 :nordvesta:

Gratulerer. Tror det vil ta meg 2 år og komme dit. Men skal det komme flere Level etter hvert? For er jo folk som har vært på Level 40 lenge allerede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, momo skrev:

Gratulerer. Tror det vil ta meg 2 år og komme dit. Men skal det komme flere Level etter hvert? For er jo folk som har vært på Level 40 lenge allerede. 

Takker. Er faktisk ikke mye jeg spiller, her jeg bor finnes det bare sporadisk med Pokémons, men spillet hvis jeg skal en tur innom noen lokale tettsteder, samler alltid på pokemon og Candy til lucky egg evolving med dobbel XP , fikk jo over 3 mill XP under siste event med dobbel XP .

De hever nok level etterhvert, men ingen vet når.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fanget min tredje Larvitar i dag; den hadde 814 i CP og 84%IV :D :D Har nå 105 Larvitar-candy etter klekking under den perioden da det var den del candy (fikk vel en da), masse rare candy og en del kilometer som buddy. Gud vet hvordan jeg skal få tak i resterende 20 candy (og helst mer) så jeg kan evolve og powre! 

Anonymkode: 8ab53...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fanget min tredje Larvitar i dag; den hadde 814 i CP og 84%IV :D :D Har nå 105 Larvitar-candy etter klekking under den perioden da det var den del candy (fikk vel en da), masse rare candy og en del kilometer som buddy. Gud vet hvordan jeg skal få tak i resterende 20 candy (og helst mer) så jeg kan evolve og powre! 

Anonymkode: 8ab53...fc4

Gå, gå og gå :P Her har jeg maxet ut en Tyranitar, ser på de to Larvitarene jeg har igjen at jeg har hatt de som buddy i totalt i 758 km....:alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fanget min tredje Larvitar i dag; den hadde 814 i CP og 84%IV :D :D Har nå 105 Larvitar-candy etter klekking under den perioden da det var den del candy (fikk vel en da), masse rare candy og en del kilometer som buddy. Gud vet hvordan jeg skal få tak i resterende 20 candy (og helst mer) så jeg kan evolve og powre! 

Anonymkode: 8ab53...fc4

Ta raids og håp på å få rare candys :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det vel ikke så mange dagene til før de slipper 20 nye Pokémons, dette vil være vann og is pokemons. :)

Det blir også forskjellige pakker til salgs i shopen i nær fremtid :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bekreftet at det kommer hele 6 nye pakker vi kan kjøpe i shopen, regner med at disse vil komme når vi får vite hva som blir juleeventet i år :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...