Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Taperen skrev:

Helt enig med deg, slike event holder virkelig motivasjonen oppe :)

Oisann, så du sitter igjen med så myyye Pidgey Candy, hadde du ikke mange Pidgey i dexen din da eventet begynte kanskje ? 

Her hadde jeg samlet i sammen sikkert et par hundre Pidgey før evolving, satt ikke med feks Spinarak, Natu og slike som krever 50 Candy for evolving, de finner en lett under event alikavel, samler alltid på de som kun trenger 12 Candy for evolving, nå vet jeg ikke hvordan det blir når gen 3 kommer, så vær forsiktig så du ikke brenner inne med dine Pidgey Candy, for ingen vet vel hvor ofte Pidgey'n spawner etter at gen 3 kommer.....

Jeg hadde vel et par hundre, men det var langt fra nok. Fant veldig få under eventet også, var nesten bare Shuppet overalt :rolleyes: håper vi får mulighet til å kjøpe større lagringsplass når gen 3 kommer, slik at jeg kan ta vare på flere. Nå har jeg bare rundt 400 pokemon lagret, satser på å få spart mangle flere Pidgey til neste event :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Mormont skrev:

Jeg hadde vel et par hundre, men det var langt fra nok. Fant veldig få under eventet også, var nesten bare Shuppet overalt :rolleyes: håper vi får mulighet til å kjøpe større lagringsplass når gen 3 kommer, slik at jeg kan ta vare på flere. Nå har jeg bare rundt 400 pokemon lagret, satser på å få spart mangle flere Pidgey til neste event :)

Javel ja, her på Sørlandet så spawnet det ihvertfall Pidgey under eventet, og merkelig med Shuppet da, tror jeg fanget kun et par under hele eventet.

Da har vi likt, her har jeg 414 nå, ja må kunne kjøpe større lagringsplass vil jeg tro, hvis de da ikke bare vil at vi skal holde på de store beistene våres da, men de tjener jo penger på at vi oppgraderer baggen.

Er du en av de heldige som har kunnet kjempet om de legendariske, for her kan jeg ikke det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ca 1 mill xp under eventet. Og jeg fikk en golden shuppet, min første golden. Og var ikke klar over at den kom i golden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh, har enno ikkje fått prøvd meg på Ho-Oh. Jobbar liksom når det er flest raids og flest som har mulighet til å bli med, eller så sover eg pga nattevakter. Og sånn er det heile neste veke og :icon_frown:

Endret av Amantheia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.11.2017 den 13.52, AnonymBruker skrev:

Andre enn jeg som sliter med at appen stenger seg? Jeg skulle gå laaaaaaang tur på mandag, og klekke alle eggene. Men så lukket appen seg hele tiden, og jeg fikk jo ikke godskrevet mer enn noen få hundre meter :( 

Er det appen eller er det Iphonen min som begynner å vase med meg?

Anonymkode: 15796...b82

Nei, sliter med akkurat det samme med min iPhone. Ble slik sist gang jeg oppdaterte. Utrolig irriterende. Telefonen slår seg i dvale etter typ 1 minutt. Lite vits i å gå tur for å klekke egg da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det gen 3 Pokémons i slutten av uka, og været vil ha innvirkning på hvilke Pokémons du finner, blir spennende :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor spesifikk blir været å påvirke spillet, regner det på kysten og snør et lite stykke inn/opp i landet, blåser det storm på kysten og er vindstille inne i dalen, eller blir det slik at Norge er et vindfullt og snørikt land som teller......blir spennende ihvertfall 👍:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Amantheia skrev:

Blir vel berre vannpokemon å finne her, sia det regner heile tida xD :regn:

Fare for det her også....:fart2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolker det som at spillet bruker info via nettet til å anslå hvilket vær man har der man er, og så spawner det pokemon etter det. De driver jo og endrer ganske mye på kartet nå og stadig flere land får openstreetmap i stedet for googlemap. Det gjør det kanskje lettere å styre spillet etter været i hvert område?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Taperen skrev:

Fare for det her også....:fart2:

Endelig en for del å være trønder, vi har jo fire årstider på en dag :D

Anonymkode: d3bb3...145

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ardwinna skrev:

Jeg tolker det som at spillet bruker info via nettet til å anslå hvilket vær man har der man er, og så spawner det pokemon etter det. De driver jo og endrer ganske mye på kartet nå og stadig flere land får openstreetmap i stedet for googlemap. Det gjør det kanskje lettere å styre spillet etter været i hvert område?

Hjelper lite når værmeldinga likevel seier regn :D Ikkje at det betyr så mykje for min del, reknar med at me også får tak i andre pokemon, men at dei vert litt meir sjeldan her på vestlandet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får trøste oss med at vi bor i et land med mye vær, så vi har vel potensiale til å finne alle typer pokemon i løpet av året! :)
Tenk på de landene som aldri har snø og kulde? Stakkars dem! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Official announcement from Niantic:

For the first time in an augmented reality mobile game, real-world weather will now be a factor in the gameplay experience. As Trainers are exploring the world around them in search of Pokémon, the current weather in their vicinity will be visible on the in-game map. The real-world weather around Trainers will impact the gameplay of Pokémon GO in a variety of ways that include changing Pokémon habitats and where they can be found, increasing Combat Power, and earning more Stardust after catching a Pokémon.

There are 5 weather types that have unique effects

Clear FogSnowRainWindy

Additional Effects

+20% type bonus damage when battling in specific weather condition

+25% stardust per wild catch

Increased spawns

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Hanne67 skrev:

Noen som har hørt om det blir noe jule-event? Ifjor hadde vi jo det i romjula.

Det blir det nok, ryktene sier rundt 21. desember :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvete som det blåser her på Sørlandet nå, så hadde de sluppet løs gen 3 nå så hadde vi fått noen MEGET god " vind Pokémons :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...