Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gøy med nye pokiser! Men håper virkelig det følger med noe mer, typ dobbel xp, billigere pokemonbag-upgrade eller lignende... 

Anonymkode: 8ab53...fc4

Det gjør det. Man får dobbel candy for fanging/klekking/transfer, spesialpakker med inkubatorer, dobbelt så kjapp buddy-inntjening av candy og en festlig Mimikyu-hatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Allright, det gikk jo ganske kjapt. Etter en halvtimes farting rundt i sentrum og evolving etter at jeg kom hjem, har jeg nå fått Duskull, Shuppet, Dusclops, Banette, Pikachu med heksehatt og Raichu med heksehatt :) Mangler bare Sableye, men den så jeg ikke snurten av. Fanget også en Houndour, som aldri dukker opp her omkring til vanlig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en tur ned i bygda her og fanget 4 Sableye, 13 Shuppet, 12 Duskull, 1 Pikachu med hatt, 1 Houndor, har ikke evolvet noen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fanget alle nye tredje generasjon, mangler Pikachu med hatt. Føler det har vært færre raids enn før på gymmene i det siste, noen andre som har tenkt over det samme? 

Anonymkode: 8ab53...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seks Shuppet og en Sableeye har jeg fått fanget, Duskull stakk fra meg dessverre. Pikachu med hatt har jeg ikke sett snurten av ennå... Hehe. Men var bare ute en liten rusletur, så får nok tatt resten senere. 

Anonymkode: 52655...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20. oktober 2017 den 13.47, Ardwinna skrev:

Det gjør det. Man får dobbel candy for fanging/klekking/transfer, spesialpakker med inkubatorer, dobbelt så kjapp buddy-inntjening av candy og en festlig Mimikyu-hatt :)

I tillegg lønner det seg å bruke Pinap berry, for da får man dobbelt med candy oppå der igjen, dvs. 4 x candy. Om man f.eks. fanger en Gastly med Pinap berry, får man 12 candy, en Haunter gir 20 candy og fanger man en Gengar gir det 40 candy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Hanne67 skrev:

I tillegg lønner det seg å bruke Pinap berry, for da får man dobbelt med candy oppå der igjen, dvs. 4 x candy. Om man f.eks. fanger en Gastly med Pinap berry, får man 12 candy, en Haunter gir 20 candy og fanger man en Gengar gir det 40 candy.

Ja selvfølgelig :)

Nå har jeg fått én (dårlig) Sableye og en vill Houndoom også, så nå er alle nye halloweenpokiser i boks :)

Endret av Ardwinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått tatt noen nye halloween pokiser..
Min egen feil da, men frister svært lite å traske rundt i regnværet :P
(typ; du blir klissbløt etter 10min)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Chibi said:

Har ikke fått tatt noen nye halloween pokiser..
Min egen feil da, men frister svært lite å traske rundt i regnværet :P
(typ; du blir klissbløt etter 10min)

Regntøy! ;)

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎21‎.‎10‎.‎2017 den 23.51, Ardwinna skrev:

Ja selvfølgelig :)

Nå har jeg fått én (dårlig) Sableye og en vill Houndoom også, så nå er alle nye halloweenpokiser i boks :)

Du mangler pichu med hatt... Som bare kommer fra egg... Pluss shiny Sableye og shiny duscull. (Jeg ender vel som vanlig opp med å vandre gatelangs siste kvelden av eventet for å få klare å klekke en pichu...)

Anonymkode: 12f41...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hårstrikk79 skrev:

Noen kloke hoder som vet når dette eventet slutter? :)

Torsdag kveld kl 21.00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du mangler pichu med hatt... Som bare kommer fra egg... Pluss shiny Sableye og shiny duscull. (Jeg ender vel som vanlig opp med å vandre gatelangs siste kvelden av eventet for å få klare å klekke en pichu...)

Anonymkode: 12f41...794

Jaja, skitt au. Hadde du ikke sagt det hadde jeg ikke savnet Pichu med hatt heller :P
Shiny pokemons gidder jeg ikke tenke på en gang, de får jeg aldri tak i uansett.

Endret av Ardwinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du mangler pichu med hatt... Som bare kommer fra egg... Pluss shiny Sableye og shiny duscull. (Jeg ender vel som vanlig opp med å vandre gatelangs siste kvelden av eventet for å få klare å klekke en pichu...)

Anonymkode: 12f41...794

Pikachu med hatt kommer kun i egg ? Jeg spiller omtrent ikke lenger og har fanget drøssevis med Pikachu med sånn heksehatt :heks::klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Pikachu med hatt kommer kun i egg ? Jeg spiller omtrent ikke lenger og har fanget drøssevis med Pikachu med sånn heksehatt :heks::klo:

Forskjell på Pichu og Pikachu! Pichu får man kunn i egg, og er eneste måten å få denne med hatt. Pikachu finner man derimot rundt om kring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, misssssnorway skrev:

Forskjell på Pichu og Pikachu! Pichu får man kunn i egg, og er eneste måten å få denne med hatt. Pikachu finner man derimot rundt om kring. 

Ah, Pichu med hatt har jeg ikke fått :P Klekker ikke egg heller siden jeg bare tar opp spillet i blant for å snurre Poke stops. Har mista interessen såpass at jeg ikke gidder å ofre batteritiden for å ha spillet oppe når jeg er ute og går (og da kan jeg kanskje angre siden eventet snart er over og jeg har fullt opp med egg og må gå 5 km for å rydde plass til et nytt. Jaja)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dere andre sletta event pikachu? For jeg begynner å få alt for mange Pikachu med heksehatt nå, og får ikke lov til å slette de. Så jeg vil jo ikke fange flere.

Og i går kom jeg meg til Level 36, men tror det blir lenge til neste Level.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...