Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, momo skrev:

Får dere andre sletta event pikachu? For jeg begynner å få alt for mange Pikachu med heksehatt nå, og får ikke lov til å slette de. Så jeg vil jo ikke fange flere.

Og i går kom jeg meg til Level 36, men tror det blir lenge til neste Level.

Du må gå inn på hver enkelt og transfere den der.

Å transfere mange på en gang går ikke.

Anonymkode: 12f41...794

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde 2 pokemon i gym i dag, begge to var der i flere timer. Men jeg fikk ikke coins for noen av de. Noen som vet hvorfor?

Anonymkode: 3aae3...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde 2 pokemon i gym i dag, begge to var der i flere timer. Men jeg fikk ikke coins for noen av de. Noen som vet hvorfor?

Anonymkode: 3aae3...c11

Hadde du satt i noen igår som ramla ut etter kl 24? Du får bare max 50 coins pr. døgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hanne67 skrev:

Hadde du satt i noen igår som ramla ut etter kl 24? Du får bare max 50 coins pr. døgn.

Ja, men den siste som ramla ut klokka 2 i natt, fikk jeg ingenting for, da jeg hadde 5 pokemon i gym i går, og fikk mine 50 coins i går. 

Anonymkode: 3aae3...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men den siste som ramla ut klokka 2 i natt, fikk jeg ingenting for, da jeg hadde 5 pokemon i gym i går, og fikk mine 50 coins i går. 

Anonymkode: 3aae3...c11

Litt usikker på hva du mener, men her er en forklaring.

Man får 50 coins pr. dag om man har pokemoner som tilsammen har stått i gym i 8 timer og 20 min, - gjelder også om det er én som har stått der den tiden. Ved midnatt begynner det på nytt, så den første som ramler ut etter det tjener man coins på, opptil 50 pr. dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men den siste som ramla ut klokka 2 i natt, fikk jeg ingenting for, da jeg hadde 5 pokemon i gym i går, og fikk mine 50 coins i går. 

Anonymkode: 3aae3...c11

Ta en titt i loggen, se om du kan se noe der, står jo dato og coins som de har kommet tilbake med etter en tur i gym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det flere som opplever at når de trykker på gymmer så kobler appen seg ut?

Her har det vært sånn i noen dager, og oppdateringen igår hjalp ingenting. Jeg har endel coins og det er en stund siden jeg har kjøpt noe, men det skulle vel ikke ha noe å si. Jeg synes det er gøy å sette pokemon i gymmer, men nå går det ikke. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hanne67 skrev:

Er det flere som opplever at når de trykker på gymmer så kobler appen seg ut?

Her har det vært sånn i noen dager, og oppdateringen igår hjalp ingenting. Jeg har endel coins og det er en stund siden jeg har kjøpt noe, men det skulle vel ikke ha noe å si. Jeg synes det er gøy å sette pokemon i gymmer, men nå går det ikke. :(

Opplever det til tider ja, men ikke ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Taperen skrev:

Opplever det til tider ja, men ikke ofte.

Jeg har opplevd det før også, men ikke over så lang tid som nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10. november 2017 den 9.01, Hanne67 skrev:

Er det flere som opplever at når de trykker på gymmer så kobler appen seg ut?

Her har det vært sånn i noen dager, og oppdateringen igår hjalp ingenting. Jeg har endel coins og det er en stund siden jeg har kjøpt noe, men det skulle vel ikke ha noe å si. Jeg synes det er gøy å sette pokemon i gymmer, men nå går det ikke. :(

 

På 10. november 2017 den 17.41, Hanne67 skrev:

Jeg har opplevd det før også, men ikke over så lang tid som nå. 

Juhu! :D

Nå virker appen igjen! Jeg hadde iOS 8, men oppgraderte til nyeste, dvs. iOS 9.3.5 og det hjalp! Jeg fant litt info på nettet om at med iOS 8 så ville ikke Pokemon Go fungere etter den 20.11, men den virka dårlig for meg allerede nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi gang :) 

Vi har nå fanget 500 mill Pokémons i dette globale eventet, så nå har vi utløst dobbel XP og lure varer i 6 timer :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dobbel xp begynt allerede? Og hvor lenge har vi det da? :)

Anonymkode: 2fb0a...e82

Ja det har begynt, tror det varer til 2 desember :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir veldig glad hvis dere holder oppdatert når det skjer noe :D får dere varslinger i appen eller hvordan finner dere ut av det? 

Anonymkode: 8ab53...fc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

blir veldig glad hvis dere holder oppdatert når det skjer noe :D får dere varslinger i appen eller hvordan finner dere ut av det? 

Anonymkode: 8ab53...fc4

Noen varslinger kommer i Varslingslinjen på mobilen. Ellers må man følge med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...