Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Jeg og sønnen min tok den nå og. Og vi tok den hjemme, hvor det stort sett bare kommer kjedelige pokemon. Nå har jeg 244 stk i pokedexen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fuglen spawner på incense også ^^
Fikk tatt 2 stk med incense.. Ligger hjemme med kraftig forskjølelse, så da frister det ikke å gå ut i kulda, bare for å bli mer syk x) 

Er formen bedre, så drar jeg en tur inn til byen i morgen eller iløpet av uka for å klekke egg, fange litt flere og hamstre pokeballer x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farfetch'd spawner som bare det her nede i sentrum, så jeg rakk å fange tre stk på en kjapp kjøretur med mannen. Kunne fanget en fjerde også men gadd ikke. Håper de andre regionale også blir mulig å fange her etterhvert. Synes de regionale burde ha vært mulig å få i egg. Helt greit om de hadde vært veldig sjeldne men det hadde vært så mye gøyere om man hadde en bitteliten sjanse til å klekke dem i egg.

Noen som har opplevd at Grimer eller Muk spawner? Jeg tror så langt i min pogo-karriere er disse de mest sjeldne pokemonene her omkring. Jeg har fått én Grimer i egg og fant én vill en gang vi kjørte til et øde sted. Ellers har jeg ikke sett nada til noen av dem. Jeg har fremdeles ikke Muk... Har ikke klart å ta den som raidboss heller de få gangene den har dukket opp der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Ardwinna skrev:

Farfetch'd spawner som bare det her nede i sentrum, så jeg rakk å fange tre stk på en kjapp kjøretur med mannen. Kunne fanget en fjerde også men gadd ikke. Håper de andre regionale også blir mulig å fange her etterhvert. Synes de regionale burde ha vært mulig å få i egg. Helt greit om de hadde vært veldig sjeldne men det hadde vært så mye gøyere om man hadde en bitteliten sjanse til å klekke dem i egg.

Noen som har opplevd at Grimer eller Muk spawner? Jeg tror så langt i min pogo-karriere er disse de mest sjeldne pokemonene her omkring. Jeg har fått én Grimer i egg og fant én vill en gang vi kjørte til et øde sted. Ellers har jeg ikke sett nada til noen av dem. Jeg har fremdeles ikke Muk... Har ikke klart å ta den som raidboss heller de få gangene den har dukket opp der.

Ja Grimer er meget vanskelig å finne, har du ikke hatt Grimeren din som buddy for å få Muk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender at Grimer dukker opp, men Dratini har jeg bare funnet ėn av. Jeg har gått med den som buddy i en evighet for å få Dragonair og Dragonite, så nå mangler jeg bare et par candy.

Idag fant jeg mange Farfetch'd, og endel Shuckle.

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Taperen skrev:

Ja Grimer er meget vanskelig å finne, har du ikke hatt Grimeren din som buddy for å få Muk?

Mangler så mange candies at jeg har ikke giddet. Men mulig jeg bytter til Grimer som buddy snart, for jeg blingset litt og valgte Scyther som buddy og oppdaget etterhvert at den trenger 5km pr candy. Dritt altså. Grimer er vel 3km?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Hanne67 skrev:

Det hender at Grimer dukker opp, men Dratini har jeg bare funnet ėn av. Jeg har gått med den som buddy i en evighet for å få Dragonair og Dragonite, så nå mangler jeg bare et par candy.

Idag fant jeg mange Farfetch'd, og endel Shuckle.

Dratini er nesten ikke-eksisterende her også. Mangler fremdeles Dragonite og har bare én dritdårlig Dragonair. Skulle gjerne ønske Dratini trengte bare 3km pr candy :P Jeg mister litt motet av tanken på å gå med den som buddy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ardwinna skrev:

Mangler så mange candies at jeg har ikke giddet. Men mulig jeg bytter til Grimer som buddy snart, for jeg blingset litt og valgte Scyther som buddy og oppdaget etterhvert at den trenger 5km pr candy. Dritt altså. Grimer er vel 3km?

Grimer er 3 km ja.

Her har jeg gått med en Larvitar i 535 km :). Maxet nettop opp en Tyranitar til CP 3610 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ardwinna skrev:

Dratini er nesten ikke-eksisterende her også. Mangler fremdeles Dragonite og har bare én dritdårlig Dragonair. Skulle gjerne ønske Dratini trengte bare 3km pr candy :P Jeg mister litt motet av tanken på å gå med den som buddy.

Får du ikke Dratini i 10 km egg heller, da må du være uheldig med eggene dine, her har jeg vel fått 3-4 Dratini i egg de siste ti dagen ca, men har jo Dragonite da, har til og med sendt noen dårlige IV Dragoniter til professoren.....:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Taperen skrev:

Får du ikke Dratini i 10 km egg heller, da må du være uheldig med eggene dine, her har jeg vel fått 3-4 Dratini i egg de siste ti dagen ca, men har jo Dragonite da, har til og med sendt noen dårlige IV Dragoniter til professoren.....:P

Jeg har heller ikke fått Dratini i egg, men de dukker vel opp nå som jeg snart har nok candy til å evolve.... :P Det tok også lang tid før jeg fikk Chansey. Nå har jeg to 10 km's egg på lager, så blir spennende å se hva de inneholder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Taperen skrev:

Får du ikke Dratini i 10 km egg heller, da må du være uheldig med eggene dine, her har jeg vel fått 3-4 Dratini i egg de siste ti dagen ca, men har jo Dragonite da, har til og med sendt noen dårlige IV Dragoniter til professoren.....:P

Har fått en eller to Dratini i egg og fanget to ville i tillegg til den urdårlige Dragonairen jeg fant i fjor sommer. Foreløpig kan jeg nok se langt etter en Dragonite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre enn jeg som sliter med at appen stenger seg? Jeg skulle gå laaaaaaang tur på mandag, og klekke alle eggene. Men så lukket appen seg hele tiden, og jeg fikk jo ikke godskrevet mer enn noen få hundre meter :( 

Er det appen eller er det Iphonen min som begynner å vase med meg?

Anonymkode: 15796...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Andre enn jeg som sliter med at appen stenger seg? Jeg skulle gå laaaaaaang tur på mandag, og klekke alle eggene. Men så lukket appen seg hele tiden, og jeg fikk jo ikke godskrevet mer enn noen få hundre meter :( 

Er det appen eller er det Iphonen min som begynner å vase med meg?

Anonymkode: 15796...b82

Det kan være begge deler, men jeg har merket at spillet i det siste har hatt en tendens til å slå seg helt av eller gå i svart i skjermsparemodus. Og jeg har helt ny mobil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fantastisk event dette har vært, har fanget masse, evolvet mye med lucky egg, og samlet inn mye stardust, har bla powret en IV 91 Tyranitar til CP 3610 :) 

Har fått samlet meg 3,3 mill XP i dette eventet, så nå mangler jeg 460000 til level 40, tar sin tid for meg som bor ute på landet, men hjelper på litt når jeg tar meg en tur inn til småbyen min i ny og ne, men er langt igjen til det beste jeg har hørtbom i dette eventet, en som samlet inn over 11 mill XP ......

Hvordan ble ståa hos dere under eventet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det har vært et bra event :) Er på level 33, og har samlet 500 000. Altså halvveis til 34. Levlet opp rett før eventet startet. Har vel egentlig ikke fanget noe spennende, men gøy å se at xp går opp.

Skjønner at du er fornøyd, Taperen! 😃😃 Bra jobba!

Anonymkode: 2fb0a...e82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Mormont skrev:

Bra innsats, Taperen! Selv har jeg fått ca to millioner xp, er nå halvveis til level 40:)

Godt jobba :) Håper vi får flere slike eventer, hvor vi kan jobbe oss frem til regionale, dobbel XP , stardust osv, det engasjerer spillerne mye mere.

Her hadde jeg samlet opp mange pokiser og Candy , så jeg fikk gjort 17 lucky egg evolvinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Taperen skrev:

Godt jobba :) Håper vi får flere slike eventer, hvor vi kan jobbe oss frem til regionale, dobbel XP , stardust osv, det engasjerer spillerne mye mere.

Her hadde jeg samlet opp mange pokiser og Candy , så jeg fikk gjort 17 lucky egg evolvinger :)

Enig, det er veldig gøy med sånne event innomellom, så man holder motivasjonen oppe :) Jeg fikk evolvet en god del, men sitter fremdeles igjen med over 4000 pidgey-candy. Fikk bare brukt ca 2000 av det jeg hadde, fant ikke nok Pidgey i løpet av eventet. Irriterende, men da er jeg klar for ny runde dobbel xp :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Mormont skrev:

Enig, det er veldig gøy med sånne event innomellom, så man holder motivasjonen oppe :) Jeg fikk evolvet en god del, men sitter fremdeles igjen med over 4000 pidgey-candy. Fikk bare brukt ca 2000 av det jeg hadde, fant ikke nok Pidgey i løpet av eventet. Irriterende, men da er jeg klar for ny runde dobbel xp :laugh:

Helt enig med deg, slike event holder virkelig motivasjonen oppe :)

Oisann, så du sitter igjen med så myyye Pidgey Candy, hadde du ikke mange Pidgey i dexen din da eventet begynte kanskje ? 

Her hadde jeg samlet i sammen sikkert et par hundre Pidgey før evolving, satt ikke med feks Spinarak, Natu og slike som krever 50 Candy for evolving, de finner en lett under event alikavel, samler alltid på de som kun trenger 12 Candy for evolving, nå vet jeg ikke hvordan det blir når gen 3 kommer, så vær forsiktig så du ikke brenner inne med dine Pidgey Candy, for ingen vet vel hvor ofte Pidgey'n spawner etter at gen 3 kommer.....

Endret av Taperen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...