Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Er det normalt å få over 30 items når man snurrer et stop? Trodde nesten spillet hadde klikka jeg, for det stoppa liksom aldri     

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer nok. I går var det meldt snø i Oslo, men den kom aldri, og da snødde det i spillet. Men været var fortsatt satt som cloudy. Så jeg er litt forvirra. 

Anonymkode: 7860f...10e

Forvirret her også ja, spillet har vist cloudy, men samtidig har det regnet/snødd i spillet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Fossekall skrev:

Er det normalt å få over 30 items når man snurrer et stop? Trodde nesten spillet hadde klikka jeg, for det stoppa liksom aldri     

Tjaaa, var litt mye ja, men hvis du snurrer en gym som du står i så får du over 30, men i fra pokestop så tror jeg ikke jeg har opplevd 30 selv om jeg nesten aldri sjekker det, kanskje jeg skal sjekke i dag, har sjudagers:) jeg også i dag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Fossekall skrev:

Nå fikk jeg magicarp candy også. Når man gir bær kommer det opp stardust «bobler» oppe i høyre hjørnet, akkurat det samme med candy, candyboble i høyre hjørnet. 

Fikk kastet inn 54 matbiter i gym i går kveld, men fikk ingen Candy ......vet du noe om at det må være din egen mons du mater for å få Candy ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ardwinna skrev:

Det ble bare én ny i dag; søte lille Skitty <3 I tillegg stakk Delcatty og Zigzagoon av, og jeg så skyggen av en Nuzleaf ved en pokestop jeg ikke klarte å overtale mannen til å kjøre til. Så kunne hatt tre nye til men uflaks må man ha vettu.
Gikk en tur i kveldinga for å lufte meg litt og klekke et par egg. Det var gamle egg da så jeg fikk en Elekid og en Shuppet. I morgen tenker jeg å benytte sjansen til å svi av noen lures på pokestopen ved kontoret og se om jeg får lokket til meg noen gøye pokiser mens jeg jobber. Multitasking av beste sort!:sjarmor:

Spent på hvordan det går med multitaskingen på jobb, må trø litt varsom i disse "metoo" tider...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Taperen skrev:

Fikk kastet inn 54 matbiter i gym i går kveld, men fikk ingen Candy ......vet du noe om at det må være din egen mons du mater for å få Candy ?

Jeg matet andre sine. Ikke fra min egen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Fossekall skrev:

Er det normalt å få over 30 items når man snurrer et stop? Trodde nesten spillet hadde klikka jeg, for det stoppa liksom aldri     

Jeg fikk 24 items i fra stopen i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Fossekall skrev:

Er det normalt å få over 30 items når man snurrer et stop? Trodde nesten spillet hadde klikka jeg, for det stoppa liksom aldri     

Er vanleg å få 30 om det er dagens første spinn, på 7 dagers streak, på ein gym du har gullmedalje på, som er i din farge i alle fall. :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Amantheia skrev:

Er vanleg å få 30 om det er dagens første spinn, på 7 dagers streak, på ein gym du har gullmedalje på, som er i din farge i alle fall. :nori:

Det ser ut som det er tilfellet ja! 😃 har ikke hatt 7 dagers på flere måneder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Fossekall skrev:

Det ser ut som det er tilfellet ja! 😃 har ikke hatt 7 dagers på flere måneder...

Har ALDRI hatt sjudagers....:kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Taperen skrev:

Spent på hvordan det går med multitaskingen på jobb, må trø litt varsom i disse "metoo" tider...:P

Nå føler jeg meg litt dum, for den der tok jeg ikke. Hva har multitasking med metoo å gjøre? :P

Men joda, det gikk forsåvidt greit. Fikk ikke lov til å sette inn mer enn to lures etter hverandre tydeligvis, men fikk fanget tre helt nye på en liten runde i en pause; Electrike, Ralts og Seviper :) Fikk også flere Skitty, Seedot og Poochyena. Gikk dessverre glipp av Hariyama men bedre lykke neste gang det er overskyet og fighter-pokisene popper frem :)

Har også fått en ganske god Eevee på 826 cp og en veldig velkommen Chikorita i et egg. Mangler Meganium så den var en gledelig overraskelse!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på julehandel i Kristiansand i dag, ble litt tid til fanging i mellom slagene, av de nye som ble fanger var Linoone og Minun (x2)

Klekket også to 10 km egg i dag, ikke det helt store det med Skarmory og Mareep.

Mangler nå kun 114000 til level 40, skal si det går tregt å levle opp for vi som bor ute i bygdeNorge, men synes det er moro lell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke av de nye er det som dukker opp hos dere oftest?

Her er det ledelse til Zigzagoon med 47, andreplassen tilhører Poochyena med 35, og på tredjeplass følger Skitty med 23.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Taperen skrev:

Hvilke av de nye er det som dukker opp hos dere oftest?

Her er det ledelse til Zigzagoon med 47, andreplassen tilhører Poochyena med 35, og på tredjeplass følger Skitty med 23.

Her jeg bor, er det ett "lite" nest, spawner 3-4stk..Har bare sett; Pidgey, rattata, Zubat og av og til Mr.Mime :fnise: 
Må litt lenger bort i nabolaget for å finne Skitty, Og en grønn,flat, sløv sak :skratte: 
Har desverre sett lite av de nye :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Chibi skrev:

Her jeg bor, er det ett "lite" nest, spawner 3-4stk..Har bare sett; Pidgey, rattata, Zubat og av og til Mr.Mime :fnise: 
Må litt lenger bort i nabolaget for å finne Skitty, Og en grønn,flat, sløv sak :skratte: 
Har desverre sett lite av de nye :(

Kjedelig at ikke de nye dukker opp i nærheten av deg 😪

Alle skriker så over denne Rattataen, den er visst både høyt og lavt, kunne vært greit å høre hvor OFTE den dukker opp når dere er ute og fanger, der hvor jeg ferdes må jeg si at jeg ser lite til den, ser i dexen at jeg har fanget 389, og når det kommer til Rattata medaljen så viser den kun 52....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Taperen skrev:

Kjedelig at ikke de nye dukker opp i nærheten av deg 😪

Alle skriker så over denne Rattataen, den er visst både høyt og lavt, kunne vært greit å høre hvor OFTE den dukker opp når dere er ute og fanger, der hvor jeg ferdes må jeg si at jeg ser lite til den, ser i dexen at jeg har fanget 389, og når det kommer til Rattata medaljen så viser den kun 52....

Men den medaljen, er ikke den typ "stor/liten" altså,  den må være en viss størrelse for å få credit? ^^ 

 

Har ikke fanget så mange rattata, velger heller pidgeys xD Lat har jeg vært også, så har bare 20 pokeballer igjen, må nok inn til byen en vakker dag 😂 (julegavehandel = unnskyldning for pokestops xD)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, Chibi skrev:

Men den medaljen, er ikke den typ "stor/liten" altså,  den må være en viss størrelse for å få credit? ^^ 

 

Har ikke fanget så mange rattata, velger heller pidgeys xD Lat har jeg vært også, så har bare 20 pokeballer igjen, må nok inn til byen en vakker dag 😂 (julegavehandel = unnskyldning for pokestops xD)  

Jo den medaljen går på de som er små .

Kan låne noen baller av meg, har over 1200 ultra baller.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Taperen skrev:

Hvilke av de nye er det som dukker opp hos dere oftest?

Her er det ledelse til Zigzagoon med 47, andreplassen tilhører Poochyena med 35, og på tredjeplass følger Skitty med 23.

De mest vanlige her er nok Skitty og Poochyena, etterfulgt av Gulpin og Seedot. I det siste har jeg sett en god del Seviper her i sentrum også.

I tillegg til flere av de vanligste gen 3, har jeg det siste døgnet fått seks nye i pokedexen; Zigzagoon, Mightyena (vill), Spoink, Minun, Mudkip og Shroomish. Men har fremdeles "bare" 20 gen 3, inkludert spøkelsespokisene. Har i tillegg nok candy til å videreevolve Skitty, Seedot og Wurmple men venter til jeg får noen litt bedre pokiser å utvikle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen nye i går, så skyggen av en når jeg var ute på en kveldstur, tror jeg vet hvor den var, men jeg gadd ikke å snu siden det var så glatt at en hadde nok med å holde seg på bena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...