Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Håpar litt på dobbel xp. Har samla opp pidgeys, weedles, caterpies og wurmples i store mengder, og har óg eit par heilt nye på lager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Amantheia skrev:

Håpar litt på dobbel xp. Har samla opp pidgeys, weedles, caterpies og wurmples i store mengder, og har óg eit par heilt nye på lager. 

Blir meget overrasket hvis det kommer et dobbel XP event allerede nå igjen, tror heller det kommer et dobbel Candy event nå, derfor samler jeg opp alt jeg fanger nå, har øket baggen til 1300, men må nok øke den igjen i morgen, dobbel XP tror jeg kanskje vi kan få ved Thankgivens 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Mormont skrev:

Tror på dobbel candy jeg og :) blir uansett spennende!

Ja blir meget spennende om en våger å dra opp mobilen under julemiddagen for å fange pokemonen som sitter og spiser av juleribba :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, dette værgreiene.. det er bare extreme her.. Jeg tror ikke man kan spille pokemon go på Nordvestlandet om vinteren 😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det ikke noe dobbel candy event som jeg regnet med....

Vi vil få en single—use incubator ved første spinn i fra 22—25 desember, og som nevnt før så kommer det is og vann Pokémon, og en festival pikachu, dette begynner i kveld en gang, rundt kl 21 kanskje??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Taperen skrev:

Da ble det ikke noe dobbel candy event som jeg regnet med....

Vi vil få en single—use incubator ved første spinn i fra 22—25 desember, og som nevnt før så kommer det is og vann Pokémon, og en festival pikachu, dette begynner i kveld en gang, rundt kl 21 kanskje??!!

Det ser ut som det begynner den 22. desember kl 1 p.m PST, og det tilsvarer ca kl 22.00 imorgen kveld. Fra ikveld kan vi kjøpe spesialbokser med super incubatorer, lures og noe nytt som heter star pieces (da får vi ekstra stardust i 30 min. når en aktiveres). Fra 25. desember til 4. januar kan vi også kjøpe spesialbokser, med sikkert annet innhold enn først.

Her står det litt om det og annet: https://pokemongolive.com/en/post/holiday2017

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hanne67 skrev:

Det ser ut som det begynner den 22. desember kl 1 p.m PST, og det tilsvarer ca kl 22.00 imorgen kveld. Fra ikveld kan vi kjøpe spesialbokser med super incubatorer, lures og noe nytt som heter star pieces (da får vi ekstra stardust i 30 min. når en aktiveres). Fra 25. desember til 4. januar kan vi også kjøpe spesialbokser, med sikkert annet innhold enn først.

Her står det litt om det og annet: https://pokemongolive.com/en/post/holiday2017

Tror det starter allerede i kveld kl 21.00? Gleder meg til flere pokiser og sjansen til å få en engangs-inkubator hver dag på første pokestopsnurr fra i morgen til 25. desember! :)
Vurderer hardt å kaste ut en incense senere i kveld bare for å lodde stemninga :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig dukket det opp en fra 2. gen som var helt ny for meg; Helibird! Ellers er juleeventen litt kjedelig synes jeg, ville mye heller ha pokemon/bag storage på halv pris enn de boksene :/ 

Anonymkode: 8ab53...fc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har vært ute en tur og fått flere nye :)

 

Screenshot_20171222-012521.png

Screenshot_20171222-012529.png

Screenshot_20171222-012542.png

Anonymkode: 2fb0a...e82

Hvor bor du? Du har mange flere enn meg, og jeg spiller hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel prøve å fange noe nytt i dag på vei til og fra jobb, ser at det er en som trenger 400 Candy til evolving, og en som trenger 100 Candy pluss at du må gå med den i 20 km, mye utfordringer her, men blir nok lite spilling i høytiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Akershus, momo. Vært noen turer i Oslo også :) det er dårlig med pokestop her, men ganske mye pokemon. :)

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble litt skuffa i dag. Snurret pokestop på vei til butikken men fikk ikke inkubator :( Føler meg litt lurt.
I tillegg så jeg skyggen av to nye pokiser men siden vi var på tur hjem fra butikken og mannen kjørte, kunne jeg ikke akkurat grine meg til å kjøre rundt på pokisjakt :P Jeg har ingen nye, glemmer å spille nå i alle juleforberedelsene... Eller jo, jeg fikk én ny i går; Meditite. That was that.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får inkubator ved første snurren i morra regner jeg med.

Har blitt noe få nye, der i blant hele 12 Delibird, det har blitt 31 forskjellige gen 3 pokiser så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klekket to egg nå, 5 km skuffende med en Phanpy, 10 km egget ga meg en Dratini med 24 Candy , eggene i det siste har vært skuffende, bittelite i fra gen 3 som dukker opp der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, Taperen skrev:

Må vel prøve å fange noe nytt i dag på vei til og fra jobb, ser at det er en som trenger 400 Candy til evolving, og en som trenger 100 Candy pluss at du må gå med den i 20 km, mye utfordringer her, men blir nok lite spilling i høytiden....

Kva for pokiser er desse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tom for ananas, det gikk fort, og jeg har vel bare 10 baller igjen, hadde over 300, og over 150 ultra balls. Men jeg har da fått noen nye pokiser da. Og selvfølgelig har de fjernet det ene poke stoppet på bussruten min, er jo ikke så mange der fra før. Og nå i kulda så blir det ingen lange gå turer ute. Burde vel ha dratt til Oslo for å ta trikken.

Anonymkode: 3aae3...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Amantheia skrev:

Kva for pokiser er desse?

Wailmer trenger 400 Candy, og Feebas trenger 100 candy pluss 20 km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er tom for ananas, det gikk fort, og jeg har vel bare 10 baller igjen, hadde over 300, og over 150 ultra balls. Men jeg har da fått noen nye pokiser da. Og selvfølgelig har de fjernet det ene poke stoppet på bussruten min, er jo ikke så mange der fra før. Og nå i kulda så blir det ingen lange gå turer ute. Burde vel ha dratt til Oslo for å ta trikken.

Anonymkode: 3aae3...c11

Ja det går med noen ananas bær, her har jeg bare 3 stk igjen, bruker de bare på de nye som jeg trenger til evolving, har også kastet noen "Rare Candy" til Ralts som er min buddy, gjorde dette for å få bedre plass i items baggen, men har nok av gode baller igjen da jeg kun bruker ultra baller på nye og sjeldne pokemons, akkurat nå har jeg 21 great baller og 1320 ultra baller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...