Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Nå skjer det saker og ting, plutselig ble skjermen full av nedbør og vind....snart kommer vel gen 3 og også....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Ardwinna skrev:

Dette var det første som møtte meg da jeg åpnet pokemon-appen i stad! :ler:

24899888_10155729909691405_4080608738580

Lo godt av den,  da det bare er litt overskya her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Vakkertliv skrev:

Lo godt av den,  da det bare er litt overskya her

Her også :) Det var riktignok ganske ekstremt her i går men i dag er det ingen grunn til å holde seg inne.

Siden det ikke spawner pokemon her, kastet jeg ut en incense i håp om å få en gen 3 men sålangt har det kun vært kjedelige gen 1 og gen 2 :( Må spillet oppdateres før gen 3 spawner eller har jeg bare uflaks? I følge facebooksiden skal de nye pokisene være sluppet, men jeg ser ikke snurten av dem på incense i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Ardwinna skrev:

Her også :) Det var riktignok ganske ekstremt her i går men i dag er det ingen grunn til å holde seg inne.

Siden det ikke spawner pokemon her, kastet jeg ut en incense i håp om å få en gen 3 men sålangt har det kun vært kjedelige gen 1 og gen 2 :( Må spillet oppdateres før gen 3 spawner eller har jeg bare uflaks? I følge facebooksiden skal de nye pokisene være sluppet, men jeg ser ikke snurten av dem på incense i hvertfall.

Mener å huske at det var tvungen oppdatering i går. Se om det er en oppdatering som du ikke har fått? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vakkertliv skrev:

Mener å huske at det var tvungen oppdatering i går. Se om det er en oppdatering som du ikke har fått? 

Jeg oppdaterte spillet selv i går og finner ingen ny oppdatering nå. Jeg fikk dessuten opp både nytt væropplegg og beskjed om at gen 3 pokemon var oppdaget ute i det fri + utvidet plass til pokemon. Det er vel kanskje bare uflaks eller at de nekter å dukke opp når det er "ekstremvær" :P
Jeg så forresten folk fra hele verden har rapportert på facebooksiden at de får opp ekstrem-varsel når de starter spillet, uansett hvordan været deres er. Enten er spillet veldig sensitivt eller så må det jo være en glipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Ardwinna skrev:

Dette var det første som møtte meg da jeg åpnet pokemon-appen i stad! :ler:

24899888_10155729909691405_4080608738580

Det samme møtte meg også 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ardwinna skrev:

Her også :) Det var riktignok ganske ekstremt her i går men i dag er det ingen grunn til å holde seg inne.

Siden det ikke spawner pokemon her, kastet jeg ut en incense i håp om å få en gen 3 men sålangt har det kun vært kjedelige gen 1 og gen 2 :( Må spillet oppdateres før gen 3 spawner eller har jeg bare uflaks? I følge facebooksiden skal de nye pokisene være sluppet, men jeg ser ikke snurten av dem på incense i hvertfall.

Har hørt at de har fått gen 3 via incense og lures

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første gen 3 pokis var en Poochyena, ligner en Hyene, den har jeg faktisk fanget fire av, og for litt sidenf jeg dens evolving også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpnet appen i håp om å se en skygge i nærheten, i stedet er det en Weedle og en Nidoran. Men SÅ, så kom det en Dragonite! Ikke noe nytt i dexen, men skal ikke klage på en Dragonite uansett. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, whitewildfox skrev:

Åpnet appen i håp om å se en skygge i nærheten, i stedet er det en Weedle og en Nidoran. Men SÅ, så kom det en Dragonite! Ikke noe nytt i dexen, men skal ikke klage på en Dragonite uansett. 

Nei dæsken! Den hadde jeg ikke klagd på nei! :) Jeg mangler fremdeles Dragonite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ardwinna skrev:

Nei dæsken! Den hadde jeg ikke klagd på nei! :) Jeg mangler fremdeles Dragonite.

Min tredje faktisk! Litt morsomt at det er nummer 2 jeg har fanget ved postkassa hjemme hos mamma og pappa. Er glad for at jeg bestemte meg for å dra hjem i helga :nori:Stort sett er det bare Nidoran og Pidgey her, men av og til er jeg heldig! Og hadde det ikke vært for Gen3 hadde jeg ikke sett den, siden jeg knapt har orket å åpne appen de siste ukene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ardwinna skrev:

Fikk nettopp min første: en urdårlig Gulpin! :ler: Jaja, man tar det man får så lenge det er gen 3! :nigo:

Hehe, leste en plass at den fant de også i 2 km egg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, whitewildfox skrev:

Ble så gira at jeg satte på en incense, så lang har jeg fått en Oddish og en Clefairy...

Jeg fyrte av to incense på rad og fikk bare den ene fra gen 3. Resten var kjedelig pokemon fra gen 1 og 2. Den eneste litt utenom det vanlige var en Abra. Vurderer hardt å svi av en til incence :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg fyrte av to incense på rad og fikk bare den ene fra gen 3. Resten var kjedelig pokemon fra gen 1 og 2. Den eneste litt utenom det vanlige var en Abra. Vurderer hardt å svi av en til incence :P

Fikk ingenting nytt og jeg brukte min siste, kjedelig :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Ser «Party (0/5) har kommet opp som alternativ ved siden av Pokemon og egg, noen som vet hva det er? :)

Anonymkode: 8ab53...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...