Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Føler meg nesten litt snurt når dere prater om 10-km egg og Chansey jeg. Har i løpet av min spilletid (som var før det "offisielt" ble gitt ut i Norge) fått hele EN - 1 - Chansey med hele 43 CP og har vel fått under 20 10-km egg samlet i løpet av spilletiden.

Drammen er tydeligvis ingen god by for Chansey og 10-km egg :dry:

 

Men disse raidpassene, hvordan får man egentlig flere av de ? Snurr som en gal på pokestop eller inne på gym's ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, minienthe skrev:

Føler meg nesten litt snurt når dere prater om 10-km egg og Chansey jeg. Har i løpet av min spilletid (som var før det "offisielt" ble gitt ut i Norge) fått hele EN - 1 - Chansey med hele 43 CP og har vel fått under 20 10-km egg samlet i løpet av spilletiden.

Drammen er tydeligvis ingen god by for Chansey og 10-km egg :dry:

 

Men disse raidpassene, hvordan får man egentlig flere av de ? Snurr som en gal på pokestop eller inne på gym's ?

 

Er veldig opp og ned hva som dukker opp i 10 km eggene, en dag så fikk jeg hele 3 Snorlax etter hverandre ☺

Du får ett raid pass om dagen når du snurrer en gym.

Endret av Taperen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Taperen skrev:

Er veldig opp og ned hva som dukker opp i 10 km eggene, en dag så fikk jeg hele 3 Snorlax etter hverandre ☺

Du får ett raid pass om dagen når du snurrer en gym.

He he, det forutsetter at man faktisk får de eggene. Nesten så jeg putter de i samme kategori som legendaries.

Er det kun ett raidpass per dag uansett hvor mange gym's du snurrer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, minienthe skrev:

He he, det forutsetter at man faktisk får de eggene. Nesten så jeg putter de i samme kategori som legendaries.

Er det kun ett raidpass per dag uansett hvor mange gym's du snurrer ?

Ja sant nok, jeg gikk nesten hele romjulen uten å få 10 km egg, men nå har jeg fått 3 stk siden i går ☺

Du får ALDRI mere enn ett raid pass uansett hvor mange gym du snurrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Taperen skrev:

Du får ALDRI mere enn ett raid pass uansett hvor mange gym du snurrer.

 

Æsj... Og nå som jeg haar fått litt dilla og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, minienthe skrev:

 

Æsj... Og nå som jeg haar fått litt dilla og

Hehe, men det går ann å kjøpe raidpass hvis du har coins til overs ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det varierer veldig hva som er i 10-km-eggene. Jeg ønsker meg veldig en Snorlax, for den har jeg ikke, men den dukker jo aldri opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Katla80 skrev:

Jeg har spilt litt av og på, i perioder har barna mine vært mer interessert enn meg, men nå er jeg bitt av basillen igjen. Det er så fint å ha en motivasjon for å komme seg ut og gå i denne mørke og våte årstiden.

Samme her! Det har blitt noen turer ut i mørket og kulda bare fordi jeg vil klekke egg! :ler: Veldig fin motivasjon!

Rolig dag på pokefronten i dag. Fanget noen få pokiser (for det meste Gulpin, Skitty, Torchic og Makuhita) og snurret noen stops både på jobb og på vei hjem fra jobb. Og så slo jeg ut alle seks pokisene i en gym og satte inn en av mine trofaste Snorlaxer. Håper han får overnatte i gymmen!
Snorlax er en liten snåling. Han kan holde seg lenge unna egg før han plutselig popper ut av flere på rad. Jeg fikk Snorlax i tre egg på rad en gang. Da gikk det fra YEY til meh... Har et 10km på klekking nå og håper det ikke er en Skarmory. Det er omtrent den verste jeg får i 10km-egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, man kan bare ha ett gratis raid pass på lager og mottar bare ett pr. dag. 

Om man har et fra dagen før/tidligere og bruker det, så får man ett til når man snurrer gymmen og da kan man bruke det samme dag. Deretter må man vente til neste dag før man får ett til. Man kan altså ta to raid samme dagen om man ikke raider hver dag.

 

Endret av Hanne67
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Katla80 skrev:

Jeg synes det varierer veldig hva som er i 10-km-eggene. Jeg ønsker meg veldig en Snorlax, for den har jeg ikke, men den dukker jo aldri opp. 

Har du bare vært ekstremt uheldig med dine 10 km egg, eller har du spillt lite?

Vet ikke hvor mange egg du har klekket i forhold til meg, jeg har klekket 1652, ser at jeg hadde Snorlax i Oktober 2016, om jeg hadde før vet jeg ikke siden jeg har sendt noen få til professoren....

Endret av Taperen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bar det vel tilbake til den kjedelige pokemon jakten igjen etter at gen 3 har blitt kraftig redusert etter at eventet sluttet i går kveld, en positiv nyhet er at vi nå kan fange den regionale Zangoose :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Taperen skrev:

Så bar det vel tilbake til den kjedelige pokemon jakten igjen etter at gen 3 har blitt kraftig redusert etter at eventet sluttet i går kveld, en positiv nyhet er at vi nå kan fange den regionale Zangoose :)

Her ser det ut til at hyppigheten av Barboach og Wailmer har økt etter endt event, så enn så lenge er jeg positiv... Begynte å bli bra lei alle Spheal, Roselia og andre som er helt ubrukelige, og som var over alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en runde i sentrum av tettstedet her (ikke så lite da med fire matbutikker, vgs., bibliotek osv., men vi har bare ėn gym og ett pokestop) Endelig fant jeg en Waimler, og siden den var på hele 985 CP turte jeg ikke annet enn å bruke razz istedenfor pinap, og den satt på første forsøk. Jeg så også en til på nearby, men den forsvant før jeg kom fram. Jeg fanget masse Spheal, og fant også en Sealeo som rømte. Ellers har det dukket opp flere av de gamle traverne, som Pidgey og Zubat, etter at eventet sluttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Taperen skrev:

Så bar det vel tilbake til den kjedelige pokemon jakten igjen etter at gen 3 har blitt kraftig redusert etter at eventet sluttet i går kveld, en positiv nyhet er at vi nå kan fange den regionale Zangoose :)

Ja, det er alltid litt kjedelig når et event er over, men bra vi kan fange Zangoose! Jeg skulle ønske vi kunne fått tilgang til Tauros og Kangaskhan, - hittil har det bare vært Farfetch'd av de fra gen 1.

Det neste eventet bør vel være et candy-event, siden det er en stund siden vi har hatt det. Ifjor var det jo det i forbindelse med Valentins dag, så kan jo håpe på noe sånt iår også.

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Susan Sto Helit skrev:

Her ser det ut til at hyppigheten av Barboach og Wailmer har økt etter endt event, så enn så lenge er jeg positiv... Begynte å bli bra lei alle Spheal, Roselia og andre som er helt ubrukelige, og som var over alt.

Godt du finner noe som er positivt da, her har jeg vært som snarest innom et par småbyer og et tettsted, men kan ikke si det var noe som jeg jublet høyt for.....

Klekket en Porygon i fra et 10 km egg, ikke det heller ga noen jubel, men satte meg inn i flere gymmer, så nå eier jeg 19 stk enn så lenge, må ut av noen i dag så jeg kan få min daglige dose med coins, det er jo tross alt fredda'n :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke mere enn jeg skrev det så ramlet jeg ut av en gym med 50 coins i sekken, og der datt jeg ut av en til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen av dere som har fanget Zangoose? Her har jeg ikke hatt den under radaren en gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Taperen skrev:

Er det noen av dere som har fanget Zangoose? Her har jeg ikke hatt den under radaren en gang....

 

Satt og lurte jeg og. Tror muligens jeg så den på radaren på bussen i sta men usikker på om det var den.

Fikk en giraff jeg ikke hadde fra før da, aldri så gæli :biggrin:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Taperen skrev:

Har du bare vært ekstremt uheldig med dine 10 km egg, eller har du spillt lite?

Vet ikke hvor mange egg du har klekket i forhold til meg, jeg har klekket 1652, ser at jeg hadde Snorlax i Oktober 2016, om jeg hadde før vet jeg ikke siden jeg har sendt noen få til professoren....

Tydelig at det er litt forskjellige spillevaner ute og går, for jeg har klekket 4291 :ler: 

2 timer siden, Taperen skrev:

Er det noen av dere som har fanget Zangoose? Her har jeg ikke hatt den under radaren en gang....

Hadde to på radaren samtidig isted. Satset på at den ikke er så uvanlig og holdt meg inne :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, hog skrev:

Tydelig at det er litt forskjellige spillevaner ute og går, for jeg har klekket 4291 :ler: 

Hadde to på radaren samtidig isted. Satset på at den ikke er så uvanlig og holdt meg inne :P 

Jobber du hos Prior ?:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...