Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gøy med en pokemon tråd 👏👏👏👏

Jeg er ny her, så må skrive noe slik at jeg får med meg om det skjer noe nytt og spennende 😀

Anonymkode: 8aabb...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit når en kan sitte hjemme og trykke seg inn på pokemons som en har i gymmene, så at det var ett Mawile raid i min nærmeste gym en km unna, så da ble det en ny i dexen i kveld, fanget også et par Machop, og fikk også en i et egg, passer greit for meg i det jeg holder på og powre opp min Machamp som har IV :)100%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Taperen skrev:

Har du bare vært ekstremt uheldig med dine 10 km egg, eller har du spillt lite?

Vet ikke hvor mange egg du har klekket i forhold til meg, jeg har klekket 1652, ser at jeg hadde Snorlax i Oktober 2016, om jeg hadde før vet jeg ikke siden jeg har sendt noen få til professoren....

Jeg har nok ikke alltid gått med spillet åpent pga batteritiden på telefonen. Har klekket bare 500 egg. Jeg har ikke begynt å sette pokemon i gym før nylig, så det er først i det siste jeg har hatt coins til å kjøpe inkubatorer. 

Idag fikk jeg plassert meg i 4 gymer. Og etter å ha sett bare kjedelige zubat, nidoran og andre av de vanlige gen 1 på tur idag, fanget jeg nettopp Zangoose i stua. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Katla80 skrev:

Jeg har nok ikke alltid gått med spillet åpent pga batteritiden på telefonen. Har klekket bare 500 egg. Jeg har ikke begynt å sette pokemon i gym før nylig, så det er først i det siste jeg har hatt coins til å kjøpe inkubatorer. 

Idag fikk jeg plassert meg i 4 gymer. Og etter å ha sett bare kjedelige zubat, nidoran og andre av de vanlige gen 1 på tur idag, fanget jeg nettopp Zangoose i stua. 😊

Gratulerer med Zangoose ☺ så en for 20 min siden 50 m nedi veien her, gikk ut og kastet med ultra ball, men den stakk etter første ball...:fart2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det fanget et par Zangoose med bare noen minutters mellomrom, så nå kan en trygt ta kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fekk to nye i dag, Wailmer og Zangoose, som gjorde at eg fekk medalje for 40 pokemon frå Hoenn-regionen. Klager ikkje då! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Amantheia skrev:

Fekk to nye i dag, Wailmer og Zangoose, som gjorde at eg fekk medalje for 40 pokemon frå Hoenn-regionen. Klager ikkje då! :D

Da er vi like, fikk også medalje for 40 når jeg fanget Zangoose :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med Zangoose til dere som har fått den, - her har jeg ikke sett den på nearby engang! Leste at den har byttet plass med Seviper, så nå må man til Afrika, Nord- eller Søramerika for å finne flere av den. Angrer meg litt for at jeg ikke fanget flere når jeg hadde sjansen, men den skal ikke evolves så da er det ikke så farlig.

I helga blir det hyttetur i ødemarken, så da blir det null pokemoner på meg, men det er et stykke å gå på ski så litt eggklekking blir det. Jeg har et 5 km egg i evighetsincubatoren og et 10 km egg i den blå.

På mandag begynner jeg å jobbe for fullt, - da folk har begynt å komme med bilag (Jeg jobber som regnskapsfører), så da blir det mindre spilling. Det er en gym utenfor kontoret, men den er akkurat litt for langt unna. Et par av kollegaene mine når den kanskje, så skal undersøke litt og høre om jeg kan få bytte kontor, hehe. ;) Neida. Likevel finner jeg endel pokemoner der, så jeg skal kikke litt på spillet innimellom jobbinga.

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute og gått tur, har klekket noen egg i denne rekkefølgen, Phanpy, Barboach, Lickitung og Mudkip, det mest spennende jeg fanget var en Wailmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2018 den 8.37, Taperen skrev:

Så bar det vel tilbake til den kjedelige pokemon jakten igjen etter at gen 3 har blitt kraftig redusert etter at eventet sluttet i går kveld, en positiv nyhet er at vi nå kan fange den regionale Zangoose :)

Jeg fikk den igår, og min første tanke var "jøss en David Bowie" pokemon jo!

Har forøvrig sett den på nearby et par ganger siden igår. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, pinar skrev:

Jeg fikk den igår, og min første tanke var "jøss en David Bowie" pokemon jo!

Hehe. 😊

Jeg har gått tur og klekket ut Elekid, Magby, Schyter og Feebas, og så tok jeg et level 1- raid med en Magicarp. Det er lenge siden jeg har funnet Magicarp nå. 

Fikk snurret noen stopp og fylt på med baller.  Alt i alt en fin lørdag på Pokemon-fronten. 😊

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en liten kjøretur nå i kveld, og var innom dette Pokestopet som jeg har nevnt tidligere, som ligger helt i vannkanten, ikke noe helt spennende første gang jeg svingte innom, men på hjemveien var det annerledes, da fanget jeg Magikarp, Carvanha, Dratini og 2x Wailmer :)

Ellers så fanget jeg for første gang Shroomish nå i kveld, og ikke mindre enn 3 stk :)

Så god dag på pokefronten her også i dag :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shroomish har jeg kun sett en av, men jeg har fanget utviklingen Breloom to ganger...

Anonymkode: 2fb0a...e82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge skal Seviper og Zangoose bytte plass?

Anonymkode: 34940...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge skal Seviper og Zangoose bytte plass?

Anonymkode: 34940...2b1

Har hørt at Zangoose skal være her 1 mnd, så kommer Seviper tilbake igjen, men dette er ikke noe som er offisielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2018 den 20.26, Katla80 skrev:

Jeg har nok ikke alltid gått med spillet åpent pga batteritiden på telefonen. Har klekket bare 500 egg. Jeg har ikke begynt å sette pokemon i gym før nylig, så det er først i det siste jeg har hatt coins til å kjøpe inkubatorer. 

Idag fikk jeg plassert meg i 4 gymer. Og etter å ha sett bare kjedelige zubat, nidoran og andre av de vanlige gen 1 på tur idag, fanget jeg nettopp Zangoose i stua. 😊

Jeg har også klekket bare litt over 500 egg men har fått fire Snorlax. Tror ikke det handler om antall egg, men ren skjær (u)flaks.

I dag har jeg knapt spilt pokemon i det hele tatt, annet enn at jeg slo på spillet mens jeg var på butikken og fanget en Poochyena. Dett var dett. Tenker det blir en liten spasertur i snøværet i morgen så jeg får klekket et egg eller tre, kanskje med en incense på også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk en tur og klekket pokemoner, og det ble en Seedot og Rhyhorn i 5 km eggene, og en Miltank i 10 km egget. Sistnevnte hadde jeg ikke fra før, så fint å få den. Ellers var jeg heldigere med de jeg fanget, for flere hadde høye CP og topp appraisals. I tillegg var de enkle å fange selv om jeg brukte vanlige baller, - de syntes nok det var litt trasig vær så de ville fort inn i ballen. Det er ganske kjølig og mye vind, men spillet viste snø eller skyet. Er det noen som har fått opp vind-symbolet i spillet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2018 den 15.18, Taperen skrev:

 

 

Hm.... Får ikke fjernet siteringen så glem det over


Her er det fullstendig vindstille og lett overskyet. Spillet varsler om "hazardous conditions" :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...