Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan få coins utenom gyms?

Anonymkode: b734f...a5c

Kjøper de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære vene, dere er voksne. Dette er et spill for barn!

Jeg har ikke tenkt å laste ned det spillet, for jeg er voksen. Tydeligvis mer voksen en alle dere i denne tråden.

Anonymkode: 844f1...cb7

Nei men stakkars deg da? Har du problemer med å bli sett du, da?

Etter måten du skriver på å bedømme, så er du absolutt ikke voksen. Nooope

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har store planer om å laste ned spillet så skal jeg og barna ut for å fange pokemons, jeg er godt over 30. :P 

Anonymkode: e625f...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått meg ny hobby - det her er skikkelig artig! 

Ikke fått helt taket på alt enda, men det kommer seg... Jeg synes det er veldig positivt med et spill hvor man må ut å røre på seg, og jeg synes det er kjempegøy å se så mange gå rundt å fange pokemons. Litt flaut når man møter på samme mennesket for sjette gang når man tusler rundt i byen, men shit au, artig lell! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at km skal registreres, må appen være åpen da, eller kan mobilen være i hvilemodus med appen kjørende i bakgrunnen? 

Anonymkode: b734f...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For at km skal registreres, må appen være åpen da, eller kan mobilen være i hvilemodus med appen kjørende i bakgrunnen? 

Anonymkode: b734f...a5c

Om du huker av "battery safer" under "innstillinger" da slår skjermen seg av når telefonen holdes med skjermen ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si hurra for pogo. Endelig ble mannen med ut på tur med babyen og vi gjør noe sammen ❤ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig poenget med spillet? Har fanget 12 forskjellige pokemons nå, men har misset poenget litt? Er det bare for å samle? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så synd at man velger å lete etter imaginære vesener der ute når det allerede er så mye fint å se, som er EKTE. Syns det er veldig trist. 

Anonymkode: f0f47...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er så synd at man velger å lete etter imaginære vesener der ute når det allerede er så mye fint å se, som er EKTE. Syns det er veldig trist. 

Anonymkode: f0f47...16a

Man får da sett mye fint som er EKTE når man er på pokemonjakt! Last ned spillet så får du se hva det dreier seg om! Plukka DEN fine buketten med sommerblomster i går kveld da jeg var ute på jakt med mine to sønner på 7 og 18. Gleder meg til å fange nye blomster og pokemons i dag😀

Anonymkode: ac322...78e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du om noen andre apper som hjelper? Fant ikke Poke tracker i appstore (iphone)  :sukk:

Anonymkode: a41e5...49b

Ah, den er bare til android akkurat nå, men utvikleren har sagt at den kommer ut til iphone i løpet av denne uken, så jeg venter også på den :D

Anonymkode: 2b30a...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er så synd at man velger å lete etter imaginære vesener der ute når det allerede er så mye fint å se, som er EKTE. Syns det er veldig trist. 

Anonymkode: f0f47...16a

Spillet fikk meg til å gå til et område jeg ikke har vært enda, og da oppdaget jeg et nytt kjempefint område å gå tur :) Også der hvor det er Pokéstops, så er det ofte statuer og landemerker på ekte, så jeg fikk sett masse nytt igår :) Ville ikke gått til disse stedene om det ikke var for spillet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må gå flere kilometer til og fra jobb hver dag, rett gjennom sentrum, så dette spillet passer perfekt for meg. :laugh: Finner mange pokemons på den måten, samtidig som at det blir en automatikk i det å hatche egg.

Jobben min er også et pokestop, så jeg samler masse ting mens jeg sitter på jobb.. :sjenert: Vurderer å legge ut en lure for å tiltrekke flere besøkende, vi er litt usynlige og det er mange som ikke vet om oss. Lurer på om det hadde funket. :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen hjelpe? Alle pokestops vi går innom er tomme, hele tiden? Jeg nekter å tro at de er tomme hele tiden????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomme for hva? Det er vel ikke alltid pokemons som henger rundt, men du skal kunne få pokeballs og egg og sånt likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

52 minutter siden, PoisonIwy skrev:

Kan noen hjelpe? Alle pokestops vi går innom er tomme, hele tiden? Jeg nekter å tro at de er tomme hele tiden????

Jeg måtte Google pokestops i går for å skjønne hva de var, man må spinne den runde greia som dukker opp rundt også faller det ut ting. Jeg fikk 3 pokeballs :fnise: 

Men ut over det skjønner jeg fint lite ut over det å samle Pokémons :P:fnise: Så, noen spørsmål: 

1) Jeg har fanget 17 Pokemon men bare 10 forskjellige. Syntes å ha lest her at jeg kan gjøre noe med de jeg har flere av ? I så fall; Hvordan? 

2) Hva er insense, hvordan får jeg det og hvordan bruker jeg det? 

3) Hva er en lure, hvordan får jeg det og bruker det? Det høres ut som noe man legger ut for å tiltrekke seg andre ? Er det andre spillere eller Pokemon jeg i så fall skal tiltrekke, og hva gjør jeg hvis det kommer noen ? 

Dummen spørsmål sikkert, men jeg er som nevnt tidligere for gammel til å ha noe forhold til Pokemon fra før :P 

Jeg syntes spillet er supert for å oppfordre til aktivitet! I går skulle jeg gå til et Pokestop rett i nærheten med babyen og hunden, endte opp med å gå rundt helt til batteriet tok kvelden for å finne flere Pokémons :fnise: Spillet drar noe helt sinnssykt med batteri så dessverre hadde jeg kun 16% igjen da jeg gikk ut ellers hadde det nok blitt en mye lenger gåtur :fnise: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, PoisonIwy skrev:

Kan noen hjelpe? Alle pokestops vi går innom er tomme, hele tiden? Jeg nekter å tro at de er tomme hele tiden????

Du må spinne den greia i midten, det runde bildet. :) Så kommer tingene du får, trykk på de etter det. Jeg gikk gjennom sikkert ti stops flr jeg skjønte dette. :fnise: 

 

 

Angående eggklekking, har ikke helt skjønt greia med det enda! Må jeg ha appen oppe, uten å skru av skjermen, eller må jeg ha selve egg incubatoren åpnet på skjermen for at den skal telle? Gikk rundt 4 km i går, frem og tilbake til trening, hadde skjermen på hele tiden, men fikk bare registrert 1,5 km...

Anonymkode: 35761...692

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Jeg måtte Google pokestops i går for å skjønne hva de var, man må spinne den runde greia som dukker opp rundt også faller det ut ting. Jeg fikk 3 pokeballs :fnise: 

Men ut over det skjønner jeg fint lite ut over det å samle Pokémons :P:fnise: Så, noen spørsmål: 

1) Jeg har fanget 17 Pokemon men bare 10 forskjellige. Syntes å ha lest her at jeg kan gjøre noe med de jeg har flere av ? I så fall; Hvordan? 

2) Hva er insense, hvordan får jeg det og hvordan bruker jeg det? 

3) Hva er en lure, hvordan får jeg det og bruker det? Det høres ut som noe man legger ut for å tiltrekke seg andre ? Er det andre spillere eller Pokemon jeg i så fall skal tiltrekke, og hva gjør jeg hvis det kommer noen ? 

Dummen spørsmål sikkert, men jeg er som nevnt tidligere for gammel til å ha noe forhold til Pokemon fra før :P 

Jeg syntes spillet er supert for å oppfordre til aktivitet! I går skulle jeg gå til et Pokestop rett i nærheten med babyen og hunden, endte opp med å gå rundt helt til batteriet tok kvelden for å finne flere Pokémons :fnise: Spillet drar noe helt sinnssykt med batteri så dessverre hadde jeg kun 16% igjen da jeg gikk ut ellers hadde det nok blitt en mye lenger gåtur :fnise: 

 

 

1) Hvis du har flere like av én Pokémon kan du transferre de til professoren og få 1 candy for dem. Da trykker du på den, scroller helt ned og velger "transfer".

2) Insence får du som belønning når du levler opp, eller du kan kjøpe det i butikken. Når du bruker det får du en lilla aura rundt deg hvor ekstra Pokémon spawner. Disse er det bare du som kan se eller fange, og varer en halvtime.

3) Lure plasseres på Pokéstop og tiltrekker seg Pokémon. Disse kan alle se og fange, og de varer i en halvtime. Du får de også som level opp-belønning eller i butikken. Lures tiltrekker seg gjerne flere andre spillere, spesielt i byer. Man ser ofte fort hvem som er det pga luren :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telefonen teller ikke skritt så godt når du har den i hånda, og jeg tror det du går mens den ligger i lomma/veska telles med. Jeg skal ut og teste om litt selv, så kan sikkert svare bedre etterpå. Jeg fikk registrert over to kilometer på et strekk jeg vet bare er en og en halv, så jeg vet ikke helt hvordan det funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...