Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

 

2 timer siden, Namine skrev:

Hvis jeg feks skal evolve en pidgey til en pidgeotto, skal jeg da først velge power up på den sterkeste pidgeyen jeg har (å trensfere de svakeste), og deretter velge evolve? Eller skal man evolve først, å så velge power up?

Jeg powra opp den sterkeste pidgeyen jeg hadde, så evolvet jeg den til en pidgeotto. :)

33 minutter siden, Zzyzx skrev:

Det spiller visst ingen rolle hvilken rekkefølge du gjør det i. Resultatet blir det samme.

Leste akkurat at det er lurt å power up før man evolver en pokemon:

"For example, let's say your Weedle's current maximum CP is 100 and its CP is at 50 right now. This means the arc bar is 50% full. You now evolve it to Kakuna, which has a maximum of 1000. Because the bar was half full before, it now jumps up to 500CP (50% of 1000)" Link til teksten her

 

Funker shopen for dere? Jeg får bare opp en blank side hvis jeg trykker på den..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, Ixnay skrev:

 

Leste akkurat at det er lurt å power up før man evolver en pokemon:

"For example, let's say your Weedle's current maximum CP is 100 and its CP is at 50 right now. This means the arc bar is 50% full. You now evolve it to Kakuna, which has a maximum of 1000. Because the bar was half full before, it now jumps up to 500CP (50% of 1000)" Link til teksten her

 

Funker shopen for dere? Jeg får bare opp en blank side hvis jeg trykker på den..

 

Hovedpoenget er at om Weedle er på50% power, så trenger den like mange oppgraderinger for å få seg til full som det en Kakuna trenger når den også er på 50%.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvilke pokemon jeg bør trene opp? Det er vel ikke alle som er like sterke??? :klo: 

Anonymkode: 0759e...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dere logget inn? Har ikke kommet innpå på flere timer...

Anonymkode: d41f8...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SÅ irriterande! Har sykla ca 10 km i kveld, med appen oppe, utan at det har blitt registrert. :< Har eit 10 km egg som manglar ca 3 km, så er litt småfurt no kjenner eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amantheia skrev:

SÅ irriterande! Har sykla ca 10 km i kveld, med appen oppe, utan at det har blitt registrert. :< Har eit 10 km egg som manglar ca 3 km, så er litt småfurt no kjenner eg.

Feel you. Her bor jeg på en så øde plass det dukker kanskje opp én pokémon hver tredje dag eller noe. Utrolig frustrerende.

på den positive siden gjør dårlig dekning at gps'n er tullete og registrerer noen hundre meter ekstra innimellom 🙈 Jeg springer ikke akkurat rundt på gården halv 3 om natta, men det er helt greit for meg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19. juli 2016 at 8.43, Ambivalent skrev:

Jeg må gå flere kilometer til og fra jobb hver dag, rett gjennom sentrum, så dette spillet passer perfekt for meg. :laugh: Finner mange pokemons på den måten, samtidig som at det blir en automatikk i det å hatche egg.

Jobben min er også et pokestop, så jeg samler masse ting mens jeg sitter på jobb.. :sjenert: Vurderer å legge ut en lure for å tiltrekke flere besøkende, vi er litt usynlige og det er mange som ikke vet om oss. Lurer på om det hadde funket. :fnise:

Pokemon Go! Er veldig gøy. Men man må kunne skille mellom jobb og morro. Bruker man tiden på jobb til dette blir det snart forbudt overalt, og det er slikt som ødelegger for alle andre. Greit at voksne spiller, men litt fornuft må man vel ha? Samme med de som utsetter seg for farlige situasjoner mens de går med ansiktet i mobilen. Folk må begynne å bruke hodet snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Pokemon Go! Er veldig gøy. Men man må kunne skille mellom jobb og morro. Bruker man tiden på jobb til dette blir det snart forbudt overalt, og det er slikt som ødelegger for alle andre. Greit at voksne spiller, men litt fornuft må man vel ha? Samme med de som utsetter seg for farlige situasjoner mens de går med ansiktet i mobilen. Folk må begynne å bruke hodet snart. 

Mange bedrifter som bruker pokemon aktivt for å få kunder om dagen. Jeg sjekker pokemon i arbeidstiden, alternativet nå sommertørken er f.eks KG så ser ikke problemet med å blande det litt, så lenge det ikke går utover jobben

Anonymkode: 6b3f2...aec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde meg på en gym i dag, men tapte så det sang. Hva skal jeg gjøre der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Pokemon Go! Er veldig gøy. Men man må kunne skille mellom jobb og morro. Bruker man tiden på jobb til dette blir det snart forbudt overalt, og det er slikt som ødelegger for alle andre. Greit at voksne spiller, men litt fornuft må man vel ha? Samme med de som utsetter seg for farlige situasjoner mens de går med ansiktet i mobilen. Folk må begynne å bruke hodet snart. 

Hehe, du vet da ikke hvilken jobb jeg har? Jeg sitter ikke her og spiller i stedet for å jobbe, for å si det sånn.

Fornuft har jeg relativt mye av, så du trenger ikke bekymre deg.

Anonymkode: 3533f...a9f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, du vet da ikke hvilken jobb jeg har? Jeg sitter ikke her og spiller i stedet for å jobbe, for å si det sånn.

Fornuft har jeg relativt mye av, så du trenger ikke bekymre deg.

Anonymkode: 3533f...a9f

Kom borti anonym-knappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange bedrifter som bruker pokemon aktivt for å få kunder om dagen. Jeg sjekker pokemon i arbeidstiden, alternativet nå sommertørken er f.eks KG så ser ikke problemet med å blande det litt, så lenge det ikke går utover jobben

Anonymkode: 6b3f2...aec

Joda, jeg ser den. Og den var kanskje ikke rettet mot de. Men mot de som faktisk ikke gjør jobben sin i steden for å spille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bor ganske øde til, og her er det ikke en eneste pokémon å finne :( syns det er litt kjedelig, burde jo vært litt ute på landet også. Men kanskje det kommer etter hvert. Er lov å håpe hvertfall. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har kjærasten og begynt å spele, så er skikkelig koselig å gå tur i lag, på pokemonjakt. I går ettermiddag gjekk me tur i byen, der me fann ein Squirtle! Så gøy! Og på kvelden på veg heim frå trening, såg me ganske store padder på matjakt. Kjempeartig. 

Og i dag har også vore suksess på pokemon-fronten. Har klekka 4 egg, (ein Charmander blant anna!), og fanga kjempemasse eg ikkje hadde frå før. Pikachu er nok dagens fangst, sjølv om den hadde lav CP. Og Kingler, med CP på 364, som er min høgaste :D Kva er dykkar høgaste? ^_^ 

 

Also, er det nokon som veit om framgangen vert sletta om eg skulle kjøpe meg ny telefon? Eller føljer det google-kontoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amantheia skrev:

No har kjærasten og begynt å spele, så er skikkelig koselig å gå tur i lag, på pokemonjakt. I går ettermiddag gjekk me tur i byen, der me fann ein Squirtle! Så gøy! Og på kvelden på veg heim frå trening, såg me ganske store padder på matjakt. Kjempeartig. 

Og i dag har også vore suksess på pokemon-fronten. Har klekka 4 egg, (ein Charmander blant anna!), og fanga kjempemasse eg ikkje hadde frå før. Pikachu er nok dagens fangst, sjølv om den hadde lav CP. Og Kingler, med CP på 364, som er min høgaste :D Kva er dykkar høgaste? ^_^ 

 

Also, er det nokon som veit om framgangen vert sletta om eg skulle kjøpe meg ny telefon? Eller føljer det google-kontoen?

Den følger google-kontoen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir ikke antall km registrert? :( appen var ikke fryst.

Anonymkode: b734f...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...