Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Wenda skrev:

Nei du går til så pokestops og spinner på bildehjulet. Da kan man få pokeballs. Kan lønne seg å oppsøke mange og samle sammen litt. Her i byen så går jeg rundt parken siden det er pokestops rundt hele parken, og når jeg har kommet rundt så kan jeg snurre dem på nytt :) 

Ahh, slik ja. Har foreløpig ikke sett noen pokestops, men jeg bor litt sånn utenfor allfarvei, får teste en dag jeg er i byen. Tusen takk! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiller så smått, og har siden i går kveld funnet tre Eevee i naboens hage 😂 Heldigvis holder det å stå på tomtegrensa :P Bor langt uti bushen, nærmeste pokestop og gym er en mil unna... Kommer til å ta tid å handle heretter 😂 'Skal en tur på Rema, må ha melk, brød og pokeball!' 😂

Anonymkode: b084a...00a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom
10 timer siden, Trampe skrev:

Her har jeg vist guttungen pokemon, fordi jeg var nysgjerrig og han måtte være unnskyldningen min :sjenert: Jeg føler meg for gammel til å gå rundt på egenhånd, selv om jeg har lyst til å snike meg opp på pokestoppet rett ved huset vårt når jeg ser noen har satt ut en lure der :ler: 

Hva betyr de grønne bladene som virvles opp her og der? Har de noe å si? 

Ikke føl deg for gammel :) Vet ikke hvor gammel du er, men mamma er 49 og hun er helt hekta :P Går ekstra lange turer med hunden nå bar for å lete etter pokemon :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært innom flere pokestops, men av en eller annen grunn tror jeg ikke det fungerer som det skal, for jeg kan ikke si jeg noensinne har mottatt noe fra dem. Og i journalen står det 0/100 på backpacker. Noen som har vært borti dette? Må man gjøre mer enn å bare trykke på pokestopet når man er der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Notatboka
Et øyeblikk siden, MiaMe skrev:

Jeg har vært innom flere pokestops, men av en eller annen grunn tror jeg ikke det fungerer som det skal, for jeg kan ikke si jeg noensinne har mottatt noe fra dem. Og i journalen står det 0/100 på backpacker. Noen som har vært borti dette? Må man gjøre mer enn å bare trykke på pokestopet når man er der?

Du må spinne på det runde bildet som dukker opp når du har trykket på pokestoppet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg/vi spiller, og har trasket rundt i de nærmeste byene de siste dagene på leting etter pokemon. Jeg er 30, og føler meg urgammel og dum der jeg går rundt og sier "må bare innom den pokestoppen der", "kan vi gå tilbake til den pokestoppen?", "oi, en clefairy!" osv osv. :ler: De aller, aller fleste jeg ser (det er maaange av dem) er gutter (og noen jenter da) rundt 10-20 år :fnise: og så går jeg og tenker: "Herregud, jeg kunne vært mora til de fleste her".

Overhørte også noen (ei jente og en gutt på ca 16-17 år) i går si: "I stad så jeg foreldrene til xxx spille, de er 40 pluss, liksom".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, MiaMe skrev:

Jeg har vært innom flere pokestops, men av en eller annen grunn tror jeg ikke det fungerer som det skal, for jeg kan ikke si jeg noensinne har mottatt noe fra dem. Og i journalen står det 0/100 på backpacker. Noen som har vært borti dette? Må man gjøre mer enn å bare trykke på pokestopet når man er der?

Du må spinne på det runde bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Notatboka skrev:

Du må spinne på det runde bildet som dukker opp når du har trykket på pokestoppet :)

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også på dette med pokegyms og Battles. Er det slik at noen pokemons er bedre egnet mot en spesifikk motstander enn andre? Tenker på vann vs normal, psycic vs fairy osv...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MiaMe skrev:

Lurer også på dette med pokegyms og Battles. Er det slik at noen pokemons er bedre egnet mot en spesifikk motstander enn andre? Tenker på vann vs normal, psycic vs fairy osv...?

Ja, noen typer er bedre/dårligere mot andre typer. 

Anonymkode: 6b3f2...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, noen typer er bedre/dårligere mot andre typer. 

Anonymkode: 6b3f2...aec

Har en pokegym rett på utsiden av jobb. Der er det en  Vaporeon og en Hypno. Hvilke ville du brukt mot disse?

Endret av MiaMe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, MiaMe skrev:

Lurer også på dette med pokegyms og Battles. Er det slik at noen pokemons er bedre egnet mot en spesifikk motstander enn andre? Tenker på vann vs normal, psycic vs fairy osv...?

Det lærer du deg kjapt da det kommer opp på skjermen om det er effektivt eller ikke osv

Mye av det er ganske logisk. Lyn funker dårlig mot jord, ild funker dårlig mot vann osv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, MiaMe skrev:

Har en pokegym rett på utsiden av jobb. Der er det en  Vaporeon og en Hypno. Hvilke ville du brukt mot disse?

Hva har du da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på om Pokemon Go bruker mye data?

Vet noen om det?

Anonymkode: 2652e...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Notatboka
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg lurer på om Pokemon Go bruker mye data?

Vet noen om det?

Anonymkode: 2652e...e1a

Jeg ble overrasket over hvor lite det faktisk brukte, hadde trodd det skulle sluke alt jeg har inkludert i abonnementet. Akkurat hvor mye det tar kan jeg ikke svare på da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg lurer på om Pokemon Go bruker mye data?

Vet noen om det?

Anonymkode: 2652e...e1a

Jeg har hatt det oppe i mange timer hver dag siden forrige lørdag, har brukt 255MB. Hadde forventet mye mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...